Citat:
Ursprungligen postat av fabbelouz
jag ska åka till köpenhamn, Christiania imorgon och kommer vara framme där runt kl 12, undrar om det är många stånd öppna vid denna tidpunkt. Jag och några polare har samlat ihop drygt 1900 DDK. Vi tänker köpa endast Orange haze. Därför undrar vi ungefär hur mycket vi kommer få utav dessa 1900? Vi kommer åka hem med tåg och har planerat att lägga weedet i en ica påse som jag lägger i en annan ica påse som är fylld med starkt luktande saker tillexempel vitlök, olika såser och parfym. Tänker därefter lägga in påsarna i min ryggsäck längst ner och sedan en filt, någon tröja och matrester ovanpå sedan stänga ryggsäcken. Ni som smugglat innan, låter det som en bra idé för jag har hört att OH luktar mer än andra weed sorter... Uppskattar snabba svar för åker som sagt imorgon
Om det luktar igenom, så kvittar det om du maskerar lukten med annan lukt. Du kanske kan lura en människa på det viset, men hunden kan dela upp lukterna ändå så det ger ingenting om dem har knarkhund med sig.
Skaffa en lufttät burk som inte släpper igenom lukten. Var diskret och var normal. Don't do the crime if you can't do the time. Så om ni inte är beredda för det så är väl klassikern gömma gräset i papperskorgen ett bra alternativ.
Tror inte ica-kassar är så bra på att hålla inne lukt...