[quote=Zyrlexa]Vill du att vi ska ta över allt åt dig också?
Du vill spela roulette och sätta din framtid på spel, för 40-50g, och vill lyckas med det genom att hoppa över 289 sidor av information och helt enkelt börja om den eviga diskussionen om smuggling, samt motivera för
dig om varför man anser att en metod är säker?
Tror du det finns någon mall man kan följa för att lyckas eller? Vem skyller du på om det skulle gå illa? Flashback?
Gröning, vill du ge dig in på att smuggla narkotika råder jag dig att läsa på mycket mer än bara att märka att det har varit en "stor diskussion". Du är i
"Den stora smuggeltråden" och denna "stora disskussion" har mestadels hållt sig OnT, gällande just dina frågor. Förstår du nu hur onödigt ditt inlägg är?
Och läs inte bara här på FB. Gör din homework
bra på egen hand först, och ställ sedan frågor som du verkligen behöver ha svar på och som faktiskt är nyttiga/behövande, ist. för att nonchalant skapa ett konto och 3 inlägg senare kräva svar på tal.
Spelar ingen roll om man anser att 50 g inte är mycket att gorma för, men blir du ertappad av tull/en hund med så lite som en 2a på dig, blir du med stor säkerhet ertappad även vid 50+ g.
Till er andra, sorry för mitt mensutbrott, men jag blir trött på sådana här typer som bara vill ha allt serverat på silverfat.[/QUOT
Oj okej

Menade igen illa ...