2012-04-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingvinMan
Tänkte fråga en gång för alla nu.

Är det någon som lyckats skicka ett par brev från kph till Sverige till en sk. fejkbrevlåda med lyckat resultat?

Vad vill du ha för svar? Det finns två alternativ, båda kan hända. Va det något mer?
Citera
2012-04-09, 11:32
Medlem
Primat91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Kan du länka till ett klipp här eller säga vilken dokumentär du har sett?

Tyvärr inte då den gick på tv för nån månad sedan... Tror det var 1:an eller 2:an
Citera
2012-04-10, 00:49
Medlem
Hej, Det har vart en sån stor diskussion om alla möjliga saker på denna tråd, men vad är egentligen det bästa sättet att smuggla röka på (gräs) från chris till Sverige? är det båt eller tåg m.m? vart är det minst hundar? skulle vara bra att göra en liten sammanfattning på denna diskussion om vilken metod som är bäst och om mängden är typ 40g - 50g. Skulle vara schysst att få veta..

P.S Motivera ditt svar varför det är bäst

Peace.
Senast redigerad av LorexCB 2012-04-10 kl. 01:08.
Citera
2012-04-10, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Jag har svårt att tro att dom bara kontrollerar dom betalande bilarna. Jag tror nämligen att dom gör stick prover på såväl dom med bro pass som utan.

Det säkraste sättet som jag kan tänka mig med bil är nog att du åker med en kompis som kör med sin bil och åker före och stannar vid tullen och kollar så det inte finns någon tull polis där medans du väntar vid den sista avfarten innan tullen.

Ni förstår att både svenska och danska poliser använder det vi kallar "internetet" också, eller hur?

Kanske bäst att ta konkreta tips på PM? Så inte alla på hela internetet ser oss?
Citera
2012-04-10, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LorexCB
Hej, Det har vart en sån stor diskussion om alla möjliga saker på denna tråd, men vad är egentligen det bästa sättet att smuggla röka på (gräs) från chris till Sverige? är det båt eller tåg m.m? vart är det minst hundar? skulle vara bra att göra en liten sammanfattning på denna diskussion om vilken metod som är bäst och om mängden är typ 40g - 50g. Skulle vara schysst att få veta..

P.S Motivera ditt svar varför det är bäst

Peace.

Vill du att vi ska ta över allt åt dig också?
Du vill spela roulette och sätta din framtid på spel, för 40-50g, och vill lyckas med det genom att hoppa över 289 sidor av information och helt enkelt börja om den eviga diskussionen om smuggling, samt motivera för dig om varför man anser att en metod är säker?
Tror du det finns någon mall man kan följa för att lyckas eller? Vem skyller du på om det skulle gå illa? Flashback?
Gröning, vill du ge dig in på att smuggla narkotika råder jag dig att läsa på mycket mer än bara att märka att det har varit en "stor diskussion". Du är i "Den stora smuggeltråden" och denna "stora disskussion" har mestadels hållt sig OnT, gällande just dina frågor. Förstår du nu hur onödigt ditt inlägg är?
Och läs inte bara här på FB. Gör din homework bra på egen hand först, och ställ sedan frågor som du verkligen behöver ha svar på och som faktiskt är nyttiga/behövande, ist. för att nonchalant skapa ett konto och 3 inlägg senare kräva svar på tal.

Spelar ingen roll om man anser att 50 g inte är mycket att gorma för, men blir du ertappad av tull/en hund med så lite som en 2a på dig, blir du med stor säkerhet ertappad även vid 50+ g.

Till er andra, sorry för mitt mensutbrott, men jag blir trött på sådana här typer som bara vill ha allt serverat på silverfat.
Citera
2012-04-10, 15:44
Medlem
[quote=Zyrlexa]Vill du att vi ska ta över allt åt dig också?
Du vill spela roulette och sätta din framtid på spel, för 40-50g, och vill lyckas med det genom att hoppa över 289 sidor av information och helt enkelt börja om den eviga diskussionen om smuggling, samt motivera för dig om varför man anser att en metod är säker?
Tror du det finns någon mall man kan följa för att lyckas eller? Vem skyller du på om det skulle gå illa? Flashback?
Gröning, vill du ge dig in på att smuggla narkotika råder jag dig att läsa på mycket mer än bara att märka att det har varit en "stor diskussion". Du är i "Den stora smuggeltråden" och denna "stora disskussion" har mestadels hållt sig OnT, gällande just dina frågor. Förstår du nu hur onödigt ditt inlägg är?
Och läs inte bara här på FB. Gör din homework bra på egen hand först, och ställ sedan frågor som du verkligen behöver ha svar på och som faktiskt är nyttiga/behövande, ist. för att nonchalant skapa ett konto och 3 inlägg senare kräva svar på tal.

Spelar ingen roll om man anser att 50 g inte är mycket att gorma för, men blir du ertappad av tull/en hund med så lite som en 2a på dig, blir du med stor säkerhet ertappad även vid 50+ g.

Till er andra, sorry för mitt mensutbrott, men jag blir trött på sådana här typer som bara vill ha allt serverat på silverfat.[/QUOT

Oj okej Menade igen illa ...
Citera
2012-04-10, 16:21
Medlem
D-LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LorexCB
Oj okej Menade igen illa ...

Jävla p12..
Har du ens läst något ur tråden?
Citera
2012-04-10, 16:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Varför finns det en del här som delar med sig av sina trix frivilligt på ett öppet forum?
Citera
2012-04-10, 16:32
Medlem
D-LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Varför finns det en del här som delar med sig av sina trix frivilligt på ett öppet forum?

För att de har bättre trix än de delar med sig av!
Citera
2012-04-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrlexa
Vill du att vi ska ta över allt åt dig också?

Till er andra, sorry för mitt mensutbrott, men jag blir trött på sådana här typer som bara vill ha allt serverat på silverfat.

Tycker det är en ganska bra fråga att vilja veta vilket det bästa alternativet är. Nästa gång jag smugglar så tänkte jag ställa samma fråga då jag har hört olika på olika ställen. Vissa säger att man ska ta tåget till malmö men andra säger att färjan till Helsingborg är bättre. Det jag har kommit fram till är att det nog inte spelar så stor roll.
Att han vill ha en motivering till svaret är ju ganska självklart. Skulle du lita på någon som bara svarar "ta färjan, det är bäst"? Antagligen inte då svaret bara kan vara taget ur luften.

Förstår verkligen inte hur du kan skruva upp dig så mycket på en rätt så legitim fråga.
Citera
2012-04-10, 17:03
Medlem
svantarn88s avatar
https://www.flashback.org/sok/postbox?t=533890

Bästa sättet att smuggla.
Citera
2012-04-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hashmonstret
Tycker det är en ganska bra fråga att vilja veta vilket det bästa alternativet är. Nästa gång jag smugglar så tänkte jag ställa samma fråga då jag har hört olika på olika ställen. Vissa säger att man ska ta tåget till malmö men andra säger att färjan till Helsingborg är bättre. Det jag har kommit fram till är att det nog inte spelar så stor roll.
Att han vill ha en motivering till svaret är ju ganska självklart. Skulle du lita på någon som bara svarar "ta färjan, det är bäst"? Antagligen inte då svaret bara kan vara taget ur luften.

Förstår verkligen inte hur du kan skruva upp dig så mycket på en rätt så legitim fråga.

Du missförstod mig, det är inte själva frågan, om vilket alternativ som är bäst, som jag skruvar upp mig på. Då hade jag väl irriterat mig på hela tråden? Självklart är detta ett helt ok-ställe att få svar på sina frågor, men kom inte med dumma frågor bara för att du är lat nog att leta och vill ha snabb info, när svaren med all säkerhet nämnts hundratals gånger genom hela tråden.
Det finns ingen som med 100% säkerhet kan säga att någon av vardera alternativen är bäst, därför kan ingen heller säga att den personen har fel.
Samt, bara för att ett svar har en motivering betyder det inte att motiveringen på något sätt måste gynna svaret. Välj inte beslut efter motiveringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in