2012-02-02, 04:03
Medlem
varför är folk så jävla sugna på att stoppa upp knark i röven? och chansa på att dom inte luktar det?
fall du har en polare som kan springa före utan knark och kolla fall det är tull annars bara åka en runda till (hundar får bara jobba 30-1h i sträck enligt vad jag har läst). och om du ska ta över större mängder försök att få tag på båt eller låna en vattenskoter (tar 3min~ över sundet).

detta är fall du tar det över via Helsingör - Helsingborg istället för Köpenhamn - Malmö.
Citera
2012-02-02, 05:03
Medlem
kör man bil hade man kunnat göra så har,,,där är ju inte alltid tull på öresundsbron ,om man nu har en kille på den svenska sidan som håller koll på tullen..så fort dom åker ringer han bara till sin kollega i danmark, säger att det är grönt att köra ..kanske tar ett par timmar innan tullen lämnar bron. men kan vara värt det om nu ska ha med sig mkt
Citera
2012-02-02, 15:27
Medlem
hulabadulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Har jag väldigt svårt att tro på. Christiania styrs av tungt kriminella och dessa har vakter runt området som skulle slagit ihjäl civvare som springer runt inne på Christiania och fotar handeln.

Då tror du fel
Han sitter på anstalt just nu, två av dem som släpptes berättade historien till mig, finner ingen anledning till att de skulle ljuga.
Citera
2012-02-02, 15:29
Medlem
hulabadulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
jo verkligen finns inga svenska civvare runt chris.

Det finns danska civilera i danmark. Eller så har de blivit förföljda från sverige då de avlyssnade deras telefon. Väl inne i danmark så skickar säkert den svenska polisen ärendet dit. Sedan så har man span på tre ungdommar i en spec bil osv...
Citera
2012-02-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av im.AWESOME
Ett hg brunt måste väl ändå gå upp i rumpan? Det händer ju att man går ner några hg när det kommer UT ur rumpan menar jag

Ja men ett hegge är ju inte format på det mest ultimata sättet för att ta sig igenom det anala spektrumet men visst man kan cutta ner den och sen typ linda papper runt den så det blir mjukt men mängden papper som skulle behövas + kondomer skulle göra att den väger ännu mer. Sen det du bajsar ut är ju blött och därför mycket tyngre, alltså högre densitet.
Citera
2012-02-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Ja men ett hegge är ju inte format på det mest ultimata sättet för att ta sig igenom det anala spektrumet men visst man kan cutta ner den och sen typ linda papper runt den så det blir mjukt men mängden papper som skulle behövas + kondomer skulle göra att den väger ännu mer. Sen det du bajsar ut är ju blött och därför mycket tyngre, alltså högre densitet.

Man ska helt enkelt ge fan i att stoppa upp knark i röven!
Citera
2012-02-02, 23:03
Medlem
deyys avatar
På ett ungefär,hur mycket kan brunt skulle vara möjligt att svälja och skita ut?
Citera
2012-02-02, 23:19
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1OWNS
varför är folk så jävla sugna på att stoppa upp knark i röven? och chansa på att dom inte luktar det?
fall du har en polare som kan springa före utan knark och kolla fall det är tull annars bara åka en runda till (hundar får bara jobba 30-1h i sträck enligt vad jag har läst). och om du ska ta över större mängder försök att få tag på båt eller låna en vattenskoter (tar 3min~ över sundet).

detta är fall du tar det över via Helsingör - Helsingborg istället för Köpenhamn - Malmö.

Sant. De gånger jag har tagit över har det varit via en egen båt från Malmö. Så jävla enkelt det är. Det går hur bra som helst att ställa båten i Christianshavn!
Citera
2012-02-03, 21:44
Medlem
Har kört över Öresundsbron med bropass. Dom gångerna jag har kört över där har inget hänt men har dock inte haft på något då. Har själv beställt ett bropass och tänkte langa över en platta, funderar bara på vilket tid på dygnet man ska göra det på, antingen gör man det typ kl 12 på dagen på en vardag eller gör man det när det är rusningstrafik vid kl 4-6 på vardag. samt ha fina kläder på sig med fin bil. dom kommerr aldrig märka att du langar över en platta från chris, har du bropasset så kör du bara rakt igenom utan att betala, måste vara det bästa sättet att ta över från Danmark. Du kan också köpa hem nått flak öl från netto i Danmark, om dom stannar dig så säger du bara att du har varit och köpt lite öl från Danmark.

Vad tycker ni om förslaget ? tycker ni detta är bra eller är tåget bättre ?
Citera
2012-02-04, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fillz040
Har kört över Öresundsbron med bropass. Dom gångerna jag har kört över där har inget hänt men har dock inte haft på något då. Har själv beställt ett bropass och tänkte langa över en platta, funderar bara på vilket tid på dygnet man ska göra det på, antingen gör man det typ kl 12 på dagen på en vardag eller gör man det när det är rusningstrafik vid kl 4-6 på vardag. samt ha fina kläder på sig med fin bil. dom kommerr aldrig märka att du langar över en platta från chris, har du bropasset så kör du bara rakt igenom utan att betala, måste vara det bästa sättet att ta över från Danmark. Du kan också köpa hem nått flak öl från netto i Danmark, om dom stannar dig så säger du bara att du har varit och köpt lite öl från Danmark.

Vad tycker ni om förslaget ? tycker ni detta är bra eller är tåget bättre ?

Jag har svårt att tro att dom bara kontrollerar dom betalande bilarna. Jag tror nämligen att dom gör stick prover på såväl dom med bro pass som utan.

Det säkraste sättet som jag kan tänka mig med bil är nog att du åker med en kompis som kör med sin bil och åker före och stannar vid tullen och kollar så det inte finns någon tull polis där medans du väntar vid den sista avfarten innan tullen.
Citera
2012-02-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
På ett ungefär,hur mycket kan brunt skulle vara möjligt att svälja och skita ut?

Kom igen nu. SÅ desperat kan du väl rimligtvis inte vara?
Citera
2012-02-06, 23:23
Medlem
steeekarns avatar
Hej.

Hur stor e chansen att ja torskar med lite weed när jag ska gå ombord på en silja kryssning?
tänkte ha det i lite plastfolie och äta skiten fall det knasar, låter min plan okej?
Har sett hundar vid terminalen och det är därför jag nojjar lite, är det fake hundar?

Någon annan som har erfarenhet sam samma sak?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in