2010-05-04, 23:29
Medlem
Traktorkraschs avatar
Men vad är då det optimala sättet att få med sig ca 10-15 gram från Malmö C? Ska man ha det i handen/munnen/väskan, för att sedan göra världens jävla rush om man bli stoppad?
(Kommer dom släppa dendär jävla knarkhunden på mig om jag springer? eller är dom inte dresserade för sånt?)
Citera
2010-05-05, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitage
Hejsan, har väntat in ett paket med 40 st tramadol via England som är ett lågriskland, men det har tagit väldigt lång tid. Eftersom det där jävla vulkanutbrottet skedde så blev det ju inte bättre. Jag gissar på att det har fastnat i tullen. Om jag blir inkallad kan jag då bara blåneka och gå? Dom kan ju inte bevisa det mer än att det är skickat till min adress. Felskickat?

Sorry att jag inte såg tidigare att detta var en cannabistrpd, men ni kanske har en aning ändå? Mvh Slitage
Ja du kan blåneka och gå fri, men räkna med att åka på husrannsakan. Sök om du vill ha mer info, finns miljoner trådar i Drogakuten.
Citera
2010-05-05, 13:06
Medlem
bigmalfuncti0ns avatar
Är det någon som har försökt smuggla när ni har med er eran egen hund? Om tullverkets hundar markerar på er så borde dom väl tro att det är för hunden?
Citera
2010-05-05, 16:05
Medlem
prmanentwacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigmalfuncti0n
Är det någon som har försökt smuggla när ni har med er eran egen hund? Om tullverkets hundar markerar på er så borde dom väl tro att det är för hunden?

Hunden markerar på ett speciellt sätt om den känner lukten av droger. Sen är den förmodligen så pass väldresserad så att den skiter i din hund.
Citera
2010-05-05, 19:38
Medlem
NegerKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackadda
Att man köper hem ett fett modellflygplan så kan man ju flyga över med det. sånt borde ju funka. värt attt testa är det nog

Tycker verkligen inte att några gram cb är värt allt besvär
Citera
2010-05-05, 20:01
Medlem
JHNSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKung
Tycker verkligen inte att några gram cb är värt allt besvär
beror ju helt på vad man har för saker ^^

http://hacknmod.com/hack/diy-rc-heli...th-six-rotors/
den lyfter 1,5kg utan problem
Citera
2010-05-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JHNS
beror ju helt på vad man har för saker ^^

http://hacknmod.com/hack/diy-rc-heli...th-six-rotors/
den lyfter 1,5kg utan problem

HOHOOO!! den aktionen vill jag se!!
Citera
2010-05-10, 15:42
Medlem
Om man ska smuggla några G hasch i resväskan när man ska flyga från sverige till spanien, är det något problem?
Snackar inte mer än MAX 10g.
Jag menar, man går ju inte ens genom nån tull eller så med resväskan, den checkar man ju in innan.
Om man packar in skiten i plastpåsar o sånt och lägger det fint i resväskan (läs: koffert).
Vad tror ni?
Citera
2010-05-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyfallet
Om man ska smuggla några G hasch i resväskan när man ska flyga från sverige till spanien, är det något problem?
Snackar inte mer än MAX 10g.
Jag menar, man går ju inte ens genom nån tull eller så med resväskan, den checkar man ju in innan.
Om man packar in skiten i plastpåsar o sånt och lägger det fint i resväskan (läs: koffert).
Vad tror ni?

Annars kanske du kan fixa cb i Spanien? Borde inte vara omöjligt Beror väl dock lite på vart i spanien du ska.. Är nog en bättre idé än att försöka smuggla med sig.
Citera
2010-05-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Annars kanske du kan fixa cb i Spanien? Borde inte vara omöjligt Beror väl dock lite på vart i spanien du ska.. Är nog en bättre idé än att försöka smuggla med sig.

Lloret de Mar, studentresan. Har hört lite skräckhistorier om folk som blivit tagna där och fått sitta i häktet eller något under hela resan. Alltså i en hel vecka.
Men det borde väl gå om man är diskret när man ska köpa antar jag.
Citera
2010-05-10, 23:06
Medlem
welts avatar
Vet någon hur det brukar se ut med postens nivåer av misstänksamhet när det gäller större brev/paket från olika länder?

Att de är mer vaksamma på post från nedeländerna har jag själv bittert fått erfara, men om man skulle få ett paket eller ett vadderat kuvert på runt 100 gram ifrån indien, pakistan eller nepal, hade de blivit misstänksamma om de såg det? Självklart hade det bruna varit inpackat i många lager plast och kanske packats tillsamman med rökelse för att åtminstone lura den mänskliga näsan.

Är medveten om att hundar kan finnas på postkontoren ibland, men tänker mer på om de har någon policy gällande brev/paket av större volym ifrån mellanöstern/asien.
Citera
2010-05-10, 23:26
Medlem
Väldigt ny om detta ämne,
Men alla snackar om att åka till chriss och handla ... vad är chriss vart ligger det ? aldrig hört tallats om det förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in