2014-03-20, 17:26
Medlem
Har ingen aning om hur stor chansen är, men ett risktagande är det ju alltid iom att det skickas från Holland. Hoppas det går bra!
P.S. Har själv skickat brev (med grönt i) därifrån till Sverige och det gick finfint
Citera
2014-03-20, 17:29
Medlem
Zabuzas avatar
Hmm när jag tagit med vissa variabler i mina beräkningar som extra luktkänslig hund av typen blodhund kan förekomma och konsulterat stjärnkonstellationerna har jag kommit fram till att det är 72.443566% chans att paketet når avsändaren eftersom Merkurius verkade extra tillmötesgående den tredje tisdagen i månaden.

Hoppas detta har hjälpt!
Citera
2014-03-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poffer95
redline zipbags samt vakuumpåsar och tejpa runt bagen och lägga den i ett födelsedagskort?

Blir det inte ett ganska tjockt födelsedagskort?
Citera
2014-03-20, 17:59
Medlem
uh-huhs avatar
Beställde 10 st MDMA som aldrig kom fram och de va första o sista gången
Citera
2014-03-20, 18:16
Medlem
Jag säger att det är 50/50 att du får hem brevet. Antingen får du brevet eller inte.
Citera
2014-03-20, 18:19
Medlem
poffer95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Soft snubbe. Vi får hoppas "polare A" inte har något olagligt hemma iaf Tullen nu råkar stoppa brevet och tycker en husis är i sin ordning.

Nä han röker/köper ganska sällan så dom borde inte hitta något om det nu skulle bli en husis!
Citera
2014-03-20, 18:20
Medlem
poffer95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Har ingen aning om hur stor chansen är, men ett risktagande är det ju alltid iom att det skickas från Holland. Hoppas det går bra!
P.S. Har själv skickat brev (med grönt i) därifrån till Sverige och det gick finfint

Låter bra!
Citera
2014-03-20, 18:22
Medlem
poffer95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Blir det inte ett ganska tjockt födelsedagskort?

Haha menade bara som exempel så det inte luktar igenom brevet!
Citera
2014-03-20, 18:34
Medlem
C-3POs avatar
Sist jag prövade kom det inte fram.

Det finns info om hur man bör göra för att minimera riskerna här:

(FB) Den stora smuggeltråden.
Citera
2014-03-25, 13:01
Medlem
SuperSpiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flatrom
Mina beräkningar säger 73,5555% chans att det kommer fram, men vad vet jag.
Jag fick fram 73,6183.
Men det är ju bara jag..
Citera
2014-03-25, 19:07
Medlem
Tull Öresundståg Danmark

Hur fungerar det med tullens tider ? finns det dagar som är sämre att åka en andra tex den 25,e känns det som de är större chans att dom har tull på tåget när alla har fått lön, och på en söndag kväll har jag svårt o tro att dom har lika mycket resurser som jobbar?

sen någon som vet hur det är på chris nu efter det stora tillslaget med priser och kranar ?
och tips på ett bra ställe att växla pengar i köpenhamn som inte leggar.
Citera
2014-03-25, 19:21
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjertake
Hur fungerar det med tullens tider ? finns det dagar som är sämre att åka en andra tex den 25,e känns det som de är större chans att dom har tull på tåget när alla har fått lön, och på en söndag kväll har jag svårt o tro att dom har lika mycket resurser som jobbar?

sen någon som vet hur det är på chris nu efter det stora tillslaget med priser och kranar ?
och tips på ett bra ställe att växla pengar i köpenhamn som inte leggar.

Du behöver egentligen inte växla, man kan ta ut pengar från bankomaterna i danmark. Men Forex leggar bara när man använder kort, har aldrig varit med om att visa legg när jag växlat kontanter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in