2011-10-10, 18:11
Avstängd
[quote=tanker]Din bluff.
Rätten dömer alltid hårdare i alla fall av kroppssmuggling jämfört med konventionell smuggling för att de anses grövre och mer planerat när man gömmer skiten i kroppen.[/QUOTE

snacka ditt skit, det handlar om mängden såklart

menar du på allvar att du tror en tia brass i röven skulle ge mer straff
än en tia i fickan?
Senast redigerad av brasnyggman 2011-10-10 kl. 18:16.
Citera
2011-10-12, 09:22
Medlem
Freakyshows avatar
God morgon mina vänner!

Jag har en liten fråga till er som varit i Christiania. Tror ni det är säkert att köpa på sig en liten del och sedan skicka det hem till Sverige med smellyproofpåsar i ett tjockt kuvert eller något liknande?
Citera
2011-10-12, 14:26
Medlem
ENkajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freakyshow
God morgon mina vänner!

Jag har en liten fråga till er som varit i Christiania. Tror ni det är säkert att köpa på sig en liten del och sedan skicka det hem till Sverige med smellyproofpåsar i ett tjockt kuvert eller något liknande?

Jag tror inte det hjälper, en hunds luktsinne går inte att beskriva hur detaljerat deras luktsinnen är! Men med lite tur så kanske det går, vem vet..

Det är nog bättre att fixa en bra kram istället och köpa bra saker av honom.
Citera
2011-10-12, 14:33
Medlem
Freakyshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENkaj
Jag tror inte det hjälper, en hunds luktsinne går inte att beskriva hur detaljerat deras luktsinnen är! Men med lite tur så kanske det går, vem vet..

Det är nog bättre att fixa en bra kram istället och köpa bra saker av honom.

Du har nog rätt där men det är inte alltid så lätt heller :/
Citera
2011-10-12, 14:35
Medlem
ENkajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freakyshow
Du har nog rätt där men det är inte alltid så lätt heller :/

Det är sant! Det har tagit mig ett år för att få en riktigt bra kran..
Citera
2011-10-12, 14:38
Medlem
Freakyshows avatar
Citat:

Du ser de tar ett tag
Citera
2011-10-12, 19:52
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Kranar kommer, kranar går
Lycklig äro den vars goda kran består

OnT: Vad gäller att posta hem drogerna är det en vild chansning. Det minimerar risken för att åka dit, men ökar möjligen risken att få ditt godis beslagtaget. Om du har råd att riskera en mindre summa pengar kan det vara värt ett försök.
Citera
2011-10-12, 21:22
Medlem
Freakyshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Kranar kommer, kranar går
Lycklig äro den vars goda kran består

OnT: Vad gäller att posta hem drogerna är det en vild chansning. Det minimerar risken för att åka dit, men ökar möjligen risken att få ditt godis beslagtaget. Om du har råd att riskera en mindre summa pengar kan det vara värt ett försök.

Nja jag tänkte köpa något gram av lite olika sorter om jag hade åkt till Cris.
Citera
2011-10-12, 22:28
Medlem
Hade det gått att lägga i sina grejer i typ en colaburk och lägga den under sätet eller i en soptunna så att den inte går att koppla till dig, och sedan snabbt ta den när man ska gå av? Finns det lättillgängliga soptunnor vid sätena? På tåget menar jag då dvs
Citera
2011-10-12, 22:37
Medlem
Freakyshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threat
Hade det gått att lägga i sina grejer i typ en colaburk och lägga den under sätet eller i en soptunna så att den inte går att koppla till dig, och sedan snabbt ta den när man ska gå av? Finns det lättillgängliga soptunnor vid sätena? På tåget menar jag då dvs

Tjenare, ja jag vet faktiskt inte så noga då jag har åkt dessa tåg 2 ggr och det var vid 2006 då jag och en polare hälsade på hans farsa i Röby i Danmark och inte ens var inne på dessa banor. Tänkte om det hade gått med smellyproofpåsar så hade man kunna köpt på sig lite och skickat hem det eller till en postbox?
Citera
2011-10-13, 16:10
Medlem
jonness avatar
smellyproof påsar hjälper inte mot hundar. framförallt om du är slarvig och tar gräset/hashet med händerna och stoppar ner. Du "smittar" av lukten utanför påsen och på allt annat du tar på med.
Det enklaste är att kondoma in skitet och svälja. Om du inte sitter med flera hekto.

Eller så har du polare på centralen, triangeln och vid hyllie som har koll på myndighetspersoner och tullens bilar, de brukar parkera runt omkring lokalerna, även deras civila bilar är reggade på tullen. Är det tomt så får du ett sms att åka över. Helst ska du åka från den sista hållplatsen innan sverige, dvs kastrup. Snabbt och 110% säkert. Men kräver lite effort. Men värt det.
Senast redigerad av jonnes 2011-10-13 kl. 16:13.
Citera
2011-10-13, 23:21
Medlem
Någon som har erfarenhet av att sända droger med posten TILL Danmark från Sverige.
Naturligtvis inte CB, men bra tjack är hårdvaluta i Köpenhamn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in