Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-30, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av faggot666
alltså och detta är ju inte det minsta suspekt..? vem fan skickar shampoo inrikes? iochförsig är du ju inte olagligt att vara totalt knasig och göra en sådan grej, men jag skulle tippa på att det drar uppmärkelsen till sig..

Man kan dölja den Huvudsaken är att lukten ska inte kännas av vanliga människor.
Citera
2006-08-01, 05:05
Medlem
faggot666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druffy
Man kan dölja den Huvudsaken är att lukten ska inte kännas av vanliga människor.

jaha men då funkar väl även andra förpackningar än shampoo..?
Citera
2006-08-01, 07:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av faggot666
alltså och detta är ju inte det minsta suspekt..? vem fan skickar shampoo inrikes? iochförsig är du ju inte olagligt att vara totalt knasig och göra en sådan grej, men jag skulle tippa på att det drar uppmärkelsen till sig..

Bättre att isf köpa 2 pavor vin (mörkgrönt glas förstås). lägg ena flaskan i varmt vatten. Ta bort etiketten/etiketterna (Spara etiketterna!!). Gå till en glasskärare. Be honom skära ut en fyrkant. Frågar han så säg bara att det är en present till din fv och att du ska stoppa i ett par trosor och lite choklad. Tror inte dom frågar iaf. Hur som helst: stoppa i det tätförslutet packade rökat i flaskan, fyll på med rödtjut från andra flaskan du köpte och limma igen med 2-komponentslim. Låt det torka ordentligt. Klistra för etiketten över den ditlimmade glasbiten och voila! Klart att skickas iväg.

Citera
2006-08-01, 09:37
Medlem
Hundar kan lukta sig till cannabis som ligger i bensintanken på en bil...

Däremot så kan dom det inte om cannabise ligger i en påse med färska kaffebönor .

Min polare brukar få sina femmor med hjälp av det gamla spiontricket "skär-ut-en-ruta-sidor-ur-en-bok-och-göm-din-stash" som skickades med posten.

Bästa skulle jag tro är vanliga filmburkar, dom är lufttäta och inte särskilt uppseendeväckande. Det spelar ju inte speciellt stor roll, kommer dom med hundar är det ju kört, kör dom en stickkontroll är det kört, hur man skickar knarket är i princip bara en smaksak.
Citera
2006-08-08, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
Hundar kan lukta sig till cannabis som ligger i bensintanken på en bil...

Däremot så kan dom det inte om cannabise ligger i en påse med färska kaffebönor .

Min polare brukar få sina femmor med hjälp av det gamla spiontricket "skär-ut-en-ruta-sidor-ur-en-bok-och-göm-din-stash" som skickades med posten.

Bästa skulle jag tro är vanliga filmburkar, dom är lufttäta och inte särskilt uppseendeväckande. Det spelar ju inte speciellt stor roll, kommer dom med hundar är det ju kört, kör dom en stickkontroll är det kört, hur man skickar knarket är i princip bara en smaksak.

Jag tror du har kollat på Snuten i hollywood för mycket, Hundar kan visst känna lukten genom färsk kaffe, det borde du förstå då du skriver att de kan hitta cannabis i en bensintank
Citera
2006-08-08, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
Enda gången jag fått godis via post hade smartskallen skrivit dit avsändare men det gick ju bra iaf.
HAHAHAHAHAHA ! ! !

Ontopic, man kan köpa kuvert på posten som är ganska täta och de har frimärken och allt klart, kostar 30 kr om jag inte minns fel. Med dem får man skicka 50 gram, vill man skicka mer kan man köpa större kuvert som kostar lite mer.

Gräs har en förmåga att lukta extremt mycket men om man tätar ordentligt med tex många lager plastfolie eller något så borde det ju inte lukta allt för mycket.
Citera
2006-08-08, 21:40
Medlem
Rixpundares avatar
Om du nu absolut ska posta. posta inte så att brevet/paketet ligger över en helg det är mycket större chans att torska då för då brukar dom i princip alltid sniffa runt med en knarkhund.Använd handskar och fukta frimärket med en våt tuss(DNA) det kanske låter nojigt men är du tidigare straffad så torskar du direkt om dom får fram dina fingeravtryck.Och för guds skull skriv INTE avsändare
Citera
2006-08-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffen
Jag tror du har kollat på Snuten i hollywood för mycket, Hundar kan visst känna lukten genom färsk kaffe, det borde du förstå då du skriver att de kan hitta cannabis i en bensintank

Iofs är det bara något en polare berättat, men kaffe innehåller nåt ämne som rensar snoken från lukter. Vid smakprovningar av mat (eller provdrickningar av vin el liknande) har man alltid en skål med kaffe som man luktarn på mellan varje grej för att rensa snoken från dofter.
Citera
2006-08-08, 21:49
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
[SIZE=2]Har faktist inte varit problem en enda gång för någon av de jag har skickat gräs till över posten. Dock jobbigare är att ju att jag inte fått betalt från någon av dom. Blåst eller inte, en gjorde det solklart den andra hade det bara dåligt ekonomiskt. Känn er träffade om ni känner igen er Jag har era hemadresser MUUU HA HA HA[/SIZE]
Citera
2006-08-09, 20:47
Medlem
flowss avatar
Citat:
Iofs är det bara något en polare berättat, men kaffe innehåller nåt ämne som rensar snoken från lukter. Vid smakprovningar av mat (eller provdrickningar av vin el liknande) har man alltid en skål med kaffe som man luktarn på mellan varje grej för att rensa snoken från dofter.

Ja, människonäsor ja.
Citera
2006-08-09, 21:23
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Citat:

Bevisligen är det bättre att lukta på sig själv faktist.
Dvs stoppa in "snoken" innanför kragen på t-shirten och ta ett par rediga andetag med näsan, och vips har du "neutraliserat" snoken.
Citera
2006-10-15, 20:40
Bannlyst
Den stora smuggeltråden /Mod

Har sökt men inte hittat.
Jag och en polare ska till christiania o handla . Vi ska ta tåget.
Tips på sätt att smuggla cb:n på. Man vill ju inte åka fast. Hur ofta går tullen runt på tågen? Vilka dagar är bäst att åka osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in