2007-02-21, 13:38
Medlem
blejsers avatar
För det första vill jag bara lägga in min personliga åsikt i om det är onödigt eller inte.

Tänk er scenariot att ni ska åka på semester med exempelvis familjen, och kan därför inte precis skaffa allt du behöver för din jolle utan att familjen märker det, så då sväljer du en femma weed för att ha något på resan, inte för att tjäna pengar, som ni som jämförde med kola sa.

Min enda fråga är ifall det är 100% säkert att kondomen inte bryts ner i magen så att allt sabbas?
Citera
2007-02-21, 13:45
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser

Min enda fråga är ifall det är 100% säkert att kondomen inte bryts ner i magen så att allt sabbas?

Kondomen kan inte brytas ner av magsyran. Den kan dock gå sönder av nånting. Säg att du har kola eller nått i magen, den går sönder = inte kul. Cannabis därimot, visst du lär ju inte dö, men speciellt kul kanske det inte blir.
Citera
2007-02-21, 13:54
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Man kan käka kol, det neutraliserar mag syrorna eller någonting sånt så att inget man käkat bryts ner.
(Är inte helt säker på detta, man har hört det någonstans.)
Citera
2007-02-21, 13:56
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Man kan käka kol, det neutraliserar mag syrorna eller någonting sånt så att inget man käkat bryts ner.
(Är inte helt säker på detta, man har hört det någonstans.)
Jo, men jag vill inte hålla på att äta massa skit för att magen ska balanseras fel osv.
Min enda fråga är egentligen ifall jag sväljer en kondom med 5g weed i, så kommer den ut precis likadan (kanske lite mer illaluktande) på andra sidan.

Real sticky icky med andra ord..
Citera
2007-02-21, 14:07
Medlem
sweederpipes avatar
Svar på din fråga. Ja den kommer ut exakt likadan på andra sidan, fast lite mer illaluktande då...

tänk på om du sväljer en kondom se till att den är sträckt överallt, så den inte är slak på ngt ställe, har för mig att kondomer/plast artiklar kan slå knut på tarmarna.
Citera
2007-02-21, 14:34
Medlem
Lappiss avatar
Fixa en sån här också så kan du vara på den säkra sidan!
Citera
2007-02-21, 14:44
Medlem
rejmans avatar
Varför inte prova att svälja en kondom utan något i och se vad som händer?
Citera
2007-02-21, 15:03
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Varför inte prova att svälja en kondom utan något i och se vad som händer?

Visst, för jag rotar gärna runt i mitt skit och letar tomma kondomer för skojs skull.
Skulle faktiskt t.o.m kunna erkänna att det är en liten hobby jag har!
Citera
2007-02-21, 16:26
Bannlyst
Citat:
Visst, för jag rotar gärna runt i mitt skit och letar tomma kondomer för skojs skull.
Skulle faktiskt t.o.m kunna erkänna att det är en liten hobby jag har!

Humor.
Nu lite ot. Det var någon som tidigare nämde att hundar inte borde känna lukten av vad man har i magen, vilket lär stämma men hursomhaver tänk om man skulle vara i något land, dra tjack i snoken hela sista kvällen sen dagen efter då man ska flyga hem så börjar hundarna skälla på ens näsa, det hade vart overkill.
Citera
2007-02-21, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sweederpipe
Antar det

Det är ju inte så dyrt med cannabis om man säger så, man får ju betala rätt mycket mer för 10g kola än 10g cb så om någon vill besvära sig genom att svälja 200kr istället 1000 kr är iofs upp till var och än...

jag hade skickat det, hade det varit omöjligt hade det nog varit rumpen...

Edit: Plus att det är lättare att svälja pullverform än kantiga jobbiga prylar
Kolla min bild i första inlägget, hasch är inte grönt. Alltså det var gräs jag hade tänkt att svälja.
Citera
2007-02-21, 18:23
Medlem
Yepp^s avatar
Inge vidare trevligt om den spricker
Citera
2007-02-21, 18:29
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yepp^
Inge vidare trevligt om den spricker