Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Så jävla illa att denna tråden ens existerar.
Hur dumma är ni? Självklart läser även tullare detta.
Vad tror ni att ni får ut av detta? Om det är någon som har någon bra ide om hur man kan få över olagligheter över gränserna, så håll det fan för er själva. Så fort ni skriver det här så övergår det till en jäkligt dålig ide.
"Jag tänkte åka till Chris imorgon och sedan ta tåget hem vid 18.00 och 3 heggen, tror ni jag klarar mig???+".
Ännu tråkigare är att folk med faktiskt lite koll, ger sina tips till dessa troll. Dock tydligen inte tillräcklig koll att inse att det genast blev väldigt dåligt tips, så fort det kom ut på Sveriges största (?) forum.
Men kör på ni.
OFF:Snälla du sluta krydda.
Har följt denna tråden länge vissa dumma inlägg finns det men den fyller också sitt syfte folk är intresserade och vill veta andras erfarenhet.
ON:Råkade ut för en riktigt rolig grej för ett par veckor sedan

Satt på Öt på väg hem, innan tåget börjar rulla sätter sig en kille mitt emot mig ( de 4 platserna där man sitter mitt emot varandra). Tåget är ganska fullt när vi stannar på Kastrup, då börjar han vrida nacken och titta åt alla möjligt håll, skumt tänker ja men ända inte konstigt han såg ut som vem som helst (svensk var han)
Cirka 5 minuter efter Kastrup ser ja tullare i civila kläder, och killen börjar bli riktigt orolig han börjar resa sig sätta sig ner vet inte vad han ska ta vägen. När så tullarna kommer fram till oss och tittar runt och ser honom så börjar de prata med honom.
Var har du varit, har du bagage med dig mm han svara snabbt och börjar svettas
ja börjar tänka för mig själv att nu är han rökt, men från ingenstans brister han i en flod av tårar och skriker hysteriskt "OK JAG HAR GLÖMT MITT PASS SNÄLLA JA ÄR PÅ VÄG HEM JA KAN VISA ER VAR JA BOR, SNÄLLA DEPORTERA MIG INTE TILLBAKA TILL DANMARK"
Av vilket ja börjar ass garva och de tullare som var på plats börja också små garva. Det sluta med att fick hoppa av med dom i Hyllie station