2009-01-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Hahahaha, klart dom kan komma att checka bilen. Är du någorlunda funtad skiter du i att ha det med dej, annars kan nog farsan bli lagom förskräckt när en labrador nosar på dej som om du vore en brunstig hona...

1. Ja.
2. Packeterar du vacuum packat, typ, två gånger har du ca 12-24h på dej att ta dej förbi en hund.
och det jag menade med bron var o dom brukade kolla till bilar mycket alltså kortfattat hur ofta är chansen att dom stannar bilar så att man torskar
Citera
2009-01-07, 23:32
Medlem
Daums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gasolmannen
och det jag menade med bron var o dom brukade kolla till bilar mycket alltså kortfattat hur ofta är chansen att dom stannar bilar så att man torskar

Jag tycker inte äns att du ska chansa. Är det inte bättre att posta det då? Om din far kommer och hämtar dig så är du inte redo att smuggla död in i Sverige. Det kan ju bli konsekvenser för din far också.
Citera
2009-01-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daum
Jag tycker inte äns att du ska chansa. Är det inte bättre att posta det då? Om din far kommer och hämtar dig så är du inte redo att smuggla död in i Sverige. Det kan ju bli konsekvenser för din far också.
jojo det vet jag ju men också vill jag ju ta med det här till sverige men heller kan jag inte posta det ..håller på och söker lägenhet så bor fortfarande hemma
Citera
2009-01-08, 00:30
Medlem
un_Hanness avatar
Citat:
jojo det vet jag ju men också vill jag ju ta med det här till sverige men heller kan jag inte posta det ..håller på och söker lägenhet så bor fortfarande hemma

Dom brukar väll inte kolla bilar så ofta ... Men du kan alltid chansa om du vill, tror du har oddsen på din sida.
Citera
2009-01-08, 06:56
Medlem
klybans avatar
Att chansa med farsan i bilen är det nått du verkligen vill göra.
Sicken jävla skam det vore om du blir tagen, han skulle nog inte förlåta dig.

För att få det luktfritt från din farsa räcker med par plast påsar, för en hund krävs betydligt mer.
Citera
2009-01-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Att chansa med farsan i bilen är det nått du verkligen vill göra.
Sicken jävla skam det vore om du blir tagen, han skulle nog inte förlåta dig.

För att få det luktfritt från din farsa räcker med par plast påsar, för en hund krävs betydligt mer.
så tack för alla svaren klarade mej igenom tullen men jag varnar alla smugglare här att om ni ska smuggla över större mängder så gör det efter 16.00 för tullen har stor övervakning idag pga att någon tipsade dom att någon skulle suggla över väldigt mycket narkotika ..tullen kommer fram till bilarna och kollar körkortet osv (var inte pårökta )annars får ni ha en bra dag
Citera
2009-01-08, 13:46
Medlem
Knarkboxs avatar
Det ultimata sättet är ju att ha flyglicens och flyga över gränsen och släppa sitt paket med grejer nånstans där någon polare plockar upp det
Citera
2009-01-08, 13:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Det ultimata sättet är ju att ha flyglicens och flyga över gränsen och släppa sitt paket med grejer nånstans där någon polare plockar upp det
Jo vad gör man inte för 10g.
Citera
2009-01-08, 14:14
Medlem
majsbajss avatar
Jag har kört fram & tillbaka från norge en minst, 30 gånger iallafall.

Jag lovar er, jag har blivit stannad 1 gång utav alla
gånger jag har korsat gränsen.

Tror inte polisen stannar fler som är på väg ut från danmark enbart för
att dom har ett Chris. Så chansen enligt mig, är liten.

Fred!
Citera
2009-01-08, 23:10
Medlem
bivit stoppade

hur många här är det då som har blivit stoppade när ni har vart på väg till svergie skulle vart roligt och veta
Citera
2009-01-08, 23:18
Medlem
honken80s avatar
Citat:

Bron brukar inte vara det smidigaste sättet. Sen får du fråga dig om du pallar att se normal ut med en tullare som stirrar ut dig medan farsan får stanna till, det brukar inte vara så skoj att sitta så tight till om man inte är van. Det syns jävligt lätt.
Citera
2009-01-11, 21:31
Bannlyst
Hej! Jag behöver svar på en fråga som handlar om att ta med cannabis eller spice via Inrikesflyg, det måste väl ändå vara näst intill riskfritt?
Eftersom man slipper passera massa tullar och skit då man bara ska flyga inrikes, men det kanske är bäst att INTE lägga ner cannabiset i väskan utan stoppa det i skorna eller något sådant?
Och spice är det ju ingen fara med, men det är ändå inte roligt att behöva visa upp det :/

så vad föreslår ni? Har ni testat detta någon gång?
Är det så riskfritt som det låter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in