2012-02-19, 13:41
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackedactor
haha nä men seriöst...om de nu skulle misstänka nåt så skulle väl inte en av tullmännen kunna stoppa upp ett finger. Då är det väl sexuella trakasserier?
De låter en kvinna undersöka dig och då får du glatt sära på benen när de undersöker dig.
Citera
2012-02-19, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
De låter en kvinna undersöka dig och då får du glatt sära på benen när de undersöker dig.

hum....fan med...trodde jag var oåtkomlig xD
Citera
2012-02-19, 19:47
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackedactor
hum....fan med...trodde jag var oåtkomlig xD
Nej tyvärr är det inte så lätt att glida förbi tullen.
Citera
2012-02-22, 16:13
Medlem
deaners avatar
Någons platta blev tagen på Ötåget 15:15 från Kph iaf, i den första toaletten. Fem tullare och hunden markerade direkt, dock verkade som om de inte kunde koppla det till någon på tåget. De tog ut en vit påse med brunt innehåll av vad jag såg från 10-15 meters avstånd.
Citera
2012-02-22, 16:55
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Någon som har erfarenhet eller vet hur det är med gränskontroller inom Europa och hur tullen ser ut där? Är det lätt att dra med sig en platta röka genom kontrollerna? Finns det ens några gränskontroller överhuvudtaget i Europa?

Tack på förhand.
Citera
2012-02-23, 03:29
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
haha de gör dem dock inte.. har tulltjänstemännen tillräckligt stor misstanke drar de med dig till ev röntgen. de pillar inte fingrarna i någons fitta.
Citera
2012-02-23, 08:28
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deaner
Någons platta blev tagen på Ötåget 15:15 från Kph iaf, i den första toaletten. Fem tullare och hunden markerade direkt, dock verkade som om de inte kunde koppla det till någon på tåget. De tog ut en vit påse med brunt innehåll av vad jag såg från 10-15 meters avstånd.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...-pa-taget.html
Citera
2012-02-23, 13:39
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
haha de gör dem dock inte.. har tulltjänstemännen tillräckligt stor misstanke drar de med dig till ev röntgen. de pillar inte fingrarna i någons fitta.
När de röntgat och ser att hon har någonting gömt där, vad gör de då? Jo precis vad jag skrev.
Citera
2012-02-23, 15:49
Medlem
tankers avatar
Citat:
När de röntgat och ser att hon har någonting gömt där, vad gör de då? Jo precis vad jag skrev.
Du behöver inte oroa dig ingen kommer peta dig i fittan..

Om det finns misstanke om att du har svalt så röntgar man dig, finns det misstanke om att du har stoppat upp så körs du till sjukhuset där en läkare och sjuksköterska tar en titt i din fitta och ditt rövhål även kallat rektoskopi.
Skulle man hitta någon där då får du snällt sitta i ett rum med en speciell toalett som inte går och spola tills det kommer ut.

Allt i närvaron av en kvinnlig tullare.
Senast redigerad av tanker 2012-02-23 kl. 15:54.
Citera
2012-02-23, 21:47
Medlem
Tjena alla smugglare , nu är det så här att jag ska till Amsterdam i sommar och även knarkstaden i Danmark, jag har lite funderingar om hur fan man ska få hem 10g från vardera ställe.
Har ni några tips ?
Ska man posta?
Hur ska jag gå tillväga?
Tack för svar i förhand

Mvh PotPot
Citera
2012-02-25, 22:08
Medlem
Har läst denna mycket användbara tråden ett tag och bestämde mig för att dela med mig av mina erfarenheter av att smuggla på Öresundståget.

Men kan lungt säga att det överdrivs mkt om tullen och risken att bl tagen osv. Visst det finns säkert mycket tullare på tåget men gömmer en kompis majan på tågtoan och en annan hämtar ut det några minuter före du ska av (vanligtvis trianglen) så är det värsta som kan hända att du blir av med skiten dvs, tulljävlarna snor det, eller du får dumpa skiten diskret i en papperskorg om dom har hund på stationen. Alternativt bara åk vidare till nästa station och se om det är lungt där istället.

Du kan inte lura eller "kamoflera" cannabis doften från en tränad droghund. Spelar ingen roll hur mycket peppe, kaffe, senap eller annat du lägger i, hunden kan separera dom olika dofterna lätt. Enligt fd drogpolisen Barry Cooper (http://nevergetbusted.com/2010/) så kan du dock gömma doften för hunden ett kort tag om du plastar in det noggrant och strax innan du stiger på tåget.
Då har inte doften tillräckligt mycket tid på sig att tränga igenom de olika lagren runtomkring cannabisen. Detta ger dig ca 30-60 minuter beroende på hur mycket och hur bra du plastar in cannabisen i. Kondomer fungerar bra till detta då det är en mycket tät plast men se upp så att den inte spricker om du smugglar lite större mängder.

Också när du packar in skiten se till så att du inte får någon lukt på dina händer och absolut inte dina kläder! Om hunden markerar på dig men dom inte hittar några droger så kan du inte längre gå in på toan och lungt lägga ner påsen i fickan och traska ut eftersom det är stor sannolikhet att dom övervakar dig och kommer att spana efter just detta. Bäst att använda är plasthandskar som du kan slänga direkt efter men tvål och vatten verkar också fungera någorlunda, kan dock inte till fullo bekräfta det.
Citera
2012-02-28, 14:58
Medlem
PeaceLifes avatar
Resa från Chris till Malmö?

goddagens,
nu under den kommande sommaren har jag tänkt att göra ett besök till Christiania, och självklart röka lite ..
Men, hur är det när man ska hem till Sverige igen?
Går det bevakning på tågen eller hur funkar det? Hur gör ni som bor i Malmö/Helsingborg när ni gör era tripps?
Det är ju inte så kul att lukta brajj och vara lite rödsprängd i ögonen när dom patrullerar förbi

fred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in