2010-05-10, 23:45
Medlem
MissTeheran2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowsobek
Väldigt ny om detta ämne,
Men alla snackar om att åka till chriss och handla ... vad är chriss vart ligger det ? aldrig hört tallats om det förut.

Cristiania står det för. Ligger i Köpenhamn
Citera
2010-05-11, 00:01
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowsobek
Väldigt ny om detta ämne,
Men alla snackar om att åka till chriss och handla ... vad är chriss vart ligger det ? aldrig hört tallats om det förut.
Christiania, det ligger i stadsdelen Christianshavn i Köpenhamn (Danmark).
Citera
2010-05-11, 00:44
Bannlyst
Ta tåget och ha det som vanligt i fickan. Det är sällan någon tullkontroll på Malmö C.

Ett litet tips: Inne på Christiania brukar dom ha öppna eldar utomhus, åtminstone på vintern. Stå gärna där vid elden en stund och se till att du får brandröken på dig så att den sätter sig i kläderna. Då kan inte hundarna lukta om du har en klump på dig, dom ryggar tillbaka. Det funkar, har gjort många gånger.
Citera
2010-05-12, 03:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JHNS
beror ju helt på vad man har för saker ^^

http://hacknmod.com/hack/diy-rc-heli...th-six-rotors/
den lyfter 1,5kg utan problem
den vill jag ha :O
Citera
2010-05-12, 13:43
Medlem
Inte-Igens avatar
Shit vad cool helikopter. En sådan skulle man ha.
Citera
2010-05-25, 17:12
Medlem
Babylonts avatar
Har säkert dryftats ett antal gånger tidigare i tråden men jag orkar inte läsa igenom 400 sidor så jag frågar nu om det är möjligt/vettigt att försöka ta med sig ca 5g med bil (öresundsbron) till svea rike? Är det hundar ofta etc.. kommer att åka med min mor och broder. tacksam för svar
Citera
2010-05-25, 17:53
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babylont
Har säkert dryftats ett antal gånger tidigare i tråden men jag orkar inte läsa igenom 400 sidor så jag frågar nu om det är möjligt/vettigt att försöka ta med sig ca 5g med bil (öresundsbron) till svea rike? Är det hundar ofta etc.. kommer att åka med min mor och broder. tacksam för svar
De kollar relativt många bilar. Så du bör nog inte chansa om du inte vill åka fast framför ögonen på morsan.
Citera
2010-05-25, 19:03
Medlem
DCStar22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babylont

Men det är ju inte billigare i Dk, varför köper man då bara inte det i sverige?
Så slipper man risker och sparar en massa pengar på resor och billigare G.A.n.ja
Citera
2010-05-25, 19:05
Medlem
Babylonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerkatt
De kollar relativt många bilar. Så du bör nog inte chansa om du inte vill åka fast framför ögonen på morsan.

Hm. Tack. Får se hur det blir. Hoppas jag kan lägga band på mig
Citera
2010-05-25, 19:06
Medlem
Babylonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DCStar22
Men det är ju inte billigare i Dk, varför köper man då bara inte det i sverige?
Så slipper man risker och sparar en massa pengar på resor och billigare G.A.n.ja

Inte jag som betalar resan. Vill gärna prova div. chriss röka.
Citera
2010-05-26, 23:48
Medlem
ugvyfc1s avatar
Hur är det om man har ett bad med, låt oss säga kungsvatten som e ready ifall tullen kommer. Man droppar ner div. sustanser man har på sig och skiten löses upp?
Citera
2010-05-27, 00:03
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
Hur är det om man har ett bad med, låt oss säga kungsvatten som e ready ifall tullen kommer. Man droppar ner div. sustanser man har på sig och skiten löses upp?
Det känns ju inte som världens smidigaste metod, direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in