Citat:
Ursprungligen postat av lolbel
Satt och funderade på en sak. Jag ska till Amsterdam i sommar, och det hade ju vart aldeles underbart att få med sig lite fint gräs hem och så slog det mig: Skulle det kunna funka att gömma en zippåse i t.ex en burk med hårvax? Man tar förslagsvis en sked och plockar ur allt vax, lägger påsen i botten på burken och sedan på med allt klet ovanpå. Jag ska flyga dit/tillbaks. Skulle detta kunna funka? Låter klockrent i mitt huvud, men jag är å andra sidan inte särskilt erfaren av cannabissmuggling :P
Jag hade inte provat röntgas inte allt bagage på flyget??? hade i stället provat att packa det väl
så det luktar så lite som möjligt och skicka hem det endra till en målvakt eller till sig själv
det är nog lite lättare att blåneka ett post paket än att tullen hittar 5g gräs under hårvaxet som dessutom fanns i ditt bagage
Åk till Amsterdam rök dig själv medvetlös "nästan" och skit i att ta nått med dig hela detta avlånga land svämmar över med bra röka
är det lönt att skita ner sig för 5-10g om du desutom har puffat hårt i några dagar lär det nog synas på dig iallafall genom en tullares ögon "vet själv av alla besök till christiania back in the day"
om du nu vill ta hem något så skicka det
ha en nice resa Mvh Sir.M