2010-05-27, 00:05
Medlem
zokes avatar
eller så har du det i fickan och sitter ner som ingenting det funkar också!
Citera
2010-05-27, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoke
eller så har du det i fickan och sitter ner som ingenting det funkar också!

jovisst, om det inte kommer en hund förbi
Citera
2010-05-27, 09:11
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det känns ju inte som världens smidigaste metod, direkt...
Jag tycker det känns jävligt soft att kunna bryta ner det man smugglar om man ser tullen gå förbi. Skulle kunan göra e annordning på bilen så man trycker på en knapp så dumpas det man har ner i syrabadet.
Citera
2010-05-27, 09:34
Medlem
Sir.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
Jag tycker det känns jävligt soft att kunna bryta ner det man smugglar om man ser tullen gå förbi. Skulle kunan göra e annordning på bilen så man trycker på en knapp så dumpas det man har ner i syrabadet.

Någon har nog kollat förmycket på film...
1, Du löser knappast upp nått i syra på några sekunder
2, Även om drogerna skulle vara upplösta så går det att spåra
3, Tullen undrar nog vad Fn du har anordningar med syra i bilen
4, Det är ett gammalt trick att smuggla Tjack "Amfetamin" i svavelsyra

Kungsvatten är inte den ultimata syran det är en kombination av Salpetersyra/Saltsyra som kan lösa upp guld samt platina den är inte starkast för det
Citera
2010-05-27, 09:45
Medlem
Satt och funderade på en sak. Jag ska till Amsterdam i sommar, och det hade ju vart aldeles underbart att få med sig lite fint gräs hem och så slog det mig: Skulle det kunna funka att gömma en zippåse i t.ex en burk med hårvax? Man tar förslagsvis en sked och plockar ur allt vax, lägger påsen i botten på burken och sedan på med allt klet ovanpå. Jag ska flyga dit/tillbaks. Skulle detta kunna funka? Låter klockrent i mitt huvud, men jag är å andra sidan inte särskilt erfaren av cannabissmuggling :P
Citera
2010-05-27, 10:21
Medlem
Sir.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolbel
Satt och funderade på en sak. Jag ska till Amsterdam i sommar, och det hade ju vart aldeles underbart att få med sig lite fint gräs hem och så slog det mig: Skulle det kunna funka att gömma en zippåse i t.ex en burk med hårvax? Man tar förslagsvis en sked och plockar ur allt vax, lägger påsen i botten på burken och sedan på med allt klet ovanpå. Jag ska flyga dit/tillbaks. Skulle detta kunna funka? Låter klockrent i mitt huvud, men jag är å andra sidan inte särskilt erfaren av cannabissmuggling :P

Jag hade inte provat röntgas inte allt bagage på flyget??? hade i stället provat att packa det väl
så det luktar så lite som möjligt och skicka hem det endra till en målvakt eller till sig själv
det är nog lite lättare att blåneka ett post paket än att tullen hittar 5g gräs under hårvaxet som dessutom fanns i ditt bagage

Åk till Amsterdam rök dig själv medvetlös "nästan" och skit i att ta nått med dig hela detta avlånga land svämmar över med bra röka
är det lönt att skita ner sig för 5-10g om du desutom har puffat hårt i några dagar lär det nog synas på dig iallafall genom en tullares ögon "vet själv av alla besök till christiania back in the day"
om du nu vill ta hem något så skicka det
ha en nice resa Mvh Sir.M
Citera
2010-05-27, 10:22
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolbel
Det är möjligt, men själv skulle jag inte ta risken...
Citera
2010-06-02, 12:39
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det är möjligt, men själv skulle jag inte ta risken...

Om man ska smuggla vallar, rivotril och pehnazepam, funkar det då om man lägger tabbleterna i brukar som är receptbelgada men som är slut? dvs att man lägger benzot i brukar som egentligen skulle varit någon annan medicin?

För jag antar att dom inte sitter med fass framför näsan och dit jag ska åka är en jätte liten flygplats som knappt bryr sig om något, man kan komma 5 min innan plantet ska gå och bli incheckad.

Det ligger uppe i norrland, men vart säger jag inte, pgr av vissa omständigheter.

oj, råkade citera, vart inte meningen.
Citera
2010-06-02, 15:03
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
Om man ska smuggla vallar, rivotril och pehnazepam, funkar det då om man lägger tabbleterna i brukar som är receptbelgada men som är slut? dvs att man lägger benzot i brukar som egentligen skulle varit någon annan medicin?

För jag antar att dom inte sitter med fass framför näsan och dit jag ska åka är en jätte liten flygplats som knappt bryr sig om något, man kan komma 5 min innan plantet ska gå och bli incheckad.

Det ligger uppe i norrland, men vart säger jag inte, pgr av vissa omständigheter.

oj, råkade citera, vart inte meningen.
Jag har bekanta som lyckats med detta upprepade gånger, så det känns som att sannolikheten för att lyckas är tämligen stor.
Citera
2010-06-09, 02:52
Medlem
allakans avatar
vet inte om någon redan sagt detta eftersom jag inte orkat läsa igenom alla 100 sidor.

Finlands färja? har åkt till Helsingfors flera gånger och aldrig sätt någon hund eller koll av väskor.
vet inte hur det är med andra kryssningar men det borde väll vara ungefär samma sak.

eller vad säger ni?
Citera
2010-06-13, 19:54
Medlem
pontusens avatar
Råder det någon konsensus om ett säkert sätt dk->se? Färja mellan helsingör och helsingborg, med bil?

hmm...
Citera
2010-06-13, 19:57
Medlem
MoBoHhs avatar
Vet någon hur ofta inrikespost kollas? Från Uppsala - Alingsås.

Peace
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in