Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
Hm, jag hade nog hellre haft cannabiset i röven än att svälja skiten och sedan spy upp det. Grymt obehagligt att spy upp stora saker. Jag menar, man skiter ju varje dag i princip, det är väl inte mycket annorlunda att ha 50 g CB i röven än att vara riktigt skitnödig? En äcklig, men tankvärd frågeställning

Jag smugglade in på kåken två gånger á 20g brunt via rectum å det var klart en upplevelse...
Det funkar alldeles utmärkt men kan ha sina nackdelar.
Några tips inför denna utmaning är:
*Se till att det gått ett tag sedan du senast besökte toaletten.
*Unvik att äta mkt dagen före plus dagen i ära.
*Ha rilkigt med nån sorts glidmedel eller liknande (här fungerar ex lypsyl utmärkt). Var inte rädd för att snåla på det.
*försök i möjligaste mån att forma din lilla skatt som en liten prinskorv typ. *Unvik kulformat å kantigt.
*Börja med att "värma upp" med ett finger. Se till att ha tid.
* Minst uppvräming på 5-10 min rekomenderas.
* in med grejerna.
*Nu kommer kroppen att reagera med att det är "fullt" å ge hjärnan signaler på att det är dax. Kort å gott du kommer att känna dig JÄVLIGT bajsnödig.
Ibland kan detta bli riktigt jobbigt med lite ont i magen som föjld.
Detta beror på mängden. Mera "bagage"= mera nödig.
Ex 5g torde inte ge nåt som helst problem medans 50g skapa lite svett i panna å skrev
Knepet är att ha gott om tid på sig så man kan sitta en stund å hamna i balans. Alltså det kommer att lägga sig tillrätta å kroppen börjar inse att det inte alls är akut.
Nu är det bara att normalt traska ut å genomföra sin olagliga smuggelverksamhet.
Är du ny så testa först hemma å se hur det känns.
Till skillnad från kåken så finns det ju inte direktnån tidspress i det fria så se till att ha gott om tid före tåget/flygets avgång.
Ett sista tips är när de små liven ska ut.
Ta det försiktigt å pressa inte ut skiten.
Försök lirka ut det lite försiktigt via små "stötar".
Första gången pressade jag bara på för kung å fosterland.
Det tog mig 4 dar innan jag kunnde baja utan smärta igen.
De erfarna skrattade å sa att det är ett vanligt misstag...
Lycka till