Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-12, 01:43
Medlem
Sushimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handske
Hej igen, jag undrar om det är någon som vet hur luktmolekyler egentligen funkar?

Om vi säger att jag har 30 gram brunt..
Om man först formar om det så att det går ner lätt i en zippy.
Limmar igen zippyn med superlim, sprayar hårspray på den.
Tar en till zippy, trär på den och sprayar igen. Sedan tar man en glasburk som de visade i videon, lägger det bruna i botten av glasburken och fyller burken med silicon och skruvar på locket. Limmar igen locket och sätter in glasburken i tex en colaburk eller en sprayflaska..

Jag fattar absolut inte hur det är möjligt att lukten skall tränga sig igenom två zippys med hårspray, en decimeter tjockt silicon / glas!? Sen ut igenom sprayflaskans metallfordal och ut ur min väska och in i polishundens näsa..

Omöjligt!

Som posten ovan säger, all in good time.
Citera
2009-04-12, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiman
Som posten ovan säger, all in good time.

Jag säger likadant.Men visst är det säkrare ju säkrare man gör det.
Citera
2009-04-12, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ihype
Jag säger likadant.Men visst är det säkrare ju säkrare man gör det.

NVM
Citera
2009-04-18, 01:11
Medlem
MidgetHumpers avatar
Hur är det att ta färjan över från helsingborg/helsingör, är det riskabelt/mycket tull där? någon som vet?

mvh
Citera
2009-04-18, 06:44
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidgetHumper
Hur är det att ta färjan över från helsingborg/helsingör, är det riskabelt/mycket tull där? någon som vet?

mvh
Har inte sett röken av nån tull där sen vi gick med i EU.
Citera
2009-04-18, 13:10
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Har inte sett röken av nån tull där sen vi gick med i EU.

Det finns, men jag tror det mest är för öl-smuggleri av 16åringar.
Citera
2009-04-20, 16:47
Medlem
greger-123s avatar
Har funderat på en sak angående att skicka knark i brev. Skulle man inte kunna göra som så att man skaffar sig ett falsklegg eller snor någon annans som är lik en själv. Sedan går man till posten där dom har sånna dära postboxar. Man registrerar en box med sitt falska namn sedan är det bara fritt fram att skicka hur mycket som hälst från utlandet. Man får väll ha någon apparat som skickar ett sms till dig varje gång din postlåda öppnas. Dagens teknologi vet ni... Så att man vet om någon har varit inne och rotat. Om det är det så förstör man ID-kortet och skaffar sig ett nytt och börjar om igen. Då finns det ju inga som hälst bevis som kan binda dig till brottet. Är det inte genialt eller är det sämst? Ska nog ta och testa det själv om ett år.
Citera
2009-04-20, 17:16
Medlem
PerpetualVoids avatar
Jag funderade på en liten sak. Ponera att man kör till Amsterdam, köper på sig en ansenlig mängd bra röka, och sedan vill ta med sig det hem till den fjällhöga norden; vilken metod är bäst för att ta det igenom tullen? Jag kom på ett litet genidrag som hade kunnat funka.

Säg att man vakuumförpackar gräset i små påsar, sedan stoppar i dem i någon form av vattentätt behållare, t.ex. en väldigt robust plastpåse, och sedan trycker ned dem i sin tomma spolarvätsketank. Efter det fyller man på med vanligt vatten - det fryser ju inte på sommaren så det borde inte spela någon roll? - och presto!

Vad tror ni? Bra eller anus?
Citera
2009-04-20, 17:16
Medlem
Pingalocas avatar
Jag har en finfin taktik!
Jag fick in 80g från chriss genom att svälja skiten. delade upp det i mindre bitar, lite kondom på skiten å svälja...
Sen när jag var igenom (hund på tåget som totalt sket i mig) å säker gick jag in på närmaste ställe som sålde fil( eller lkn), drog i mig skiten å sen bara fingrarna i halsen. Filen gör att det går lättare för kroppen att tömma magen.
Inga problem alls.
Då detta kan ge en viss halsbränna så kan lite samarin el liknande rekommenderas tillsammans med en lagom bit mat efteråt.
Lite äckligt och omständigt men funkade för mig.
Alternativt att låta det komma ut naturligt å sen ägna sig åt att sila bajs ett tag

Att gömma de små liven på tåget å hämta de före avstigning är ju annars en utav de mest riskfria sätten ur lagens synpunkt.
Dela upp det genom att posta i ett par olika paket hem till Sverige via olika
postlådor kanske?

Tjejer har ju framsjärten som torde funka väldigt bra.
För de mera härdade karlarna (å tjejer med extra mkt bagage) finns ju även utrymmet bakom ringmuskelaturen även om det rekommenderas att ha med extra glidmedel å diverse papper vid sistnämnda alternativet.

Lycka till......
Senast redigerad av Pingaloca 2009-04-20 kl. 17:24.
Citera
2009-04-20, 17:21
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingaloca
Jag har en finfin taktik!
Jag fick in 80g från chriss genom att svälja skiten. delade upp det i mindre bitar, lite kondom på skiten å svälja...
Sen när jag var igenom (hund på tåget som totalt sket i mig) å säker gick jag in på närmaste ställe som sållde fil drog i mig skiten å sen bara fingrarna i halsen. Filen gör att det gör lika ont om delarna ska jävlas på vägen upp.
Inga problem alls.
Lite äckligt och omständigt men funkade för mig.
Att gömma de små liven på tåget å hämta de före avstigning är ju annars det mest riskfria ur lagens synpunkt.
Tjejer har ju framsjärten som torde funka väldigt bra.
För de mera härdade karlarna (å tjejer med extra mkt bagage) finns ju även utrymmet bakom ringmuskelaturen även om det rekommenderas att ha med extra glidmedel vid sistnämnda alternativet.

Lycka till......

Hm, jag hade nog hellre haft cannabiset i röven än att svälja skiten och sedan spy upp det. Grymt obehagligt att spy upp stora saker. Jag menar, man skiter ju varje dag i princip, det är väl inte mycket annorlunda att ha 50 g CB i röven än att vara riktigt skitnödig? En äcklig, men tankvärd frågeställning
Citera
2009-04-20, 17:41
Medlem
Pingalocas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
Hm, jag hade nog hellre haft cannabiset i röven än att svälja skiten och sedan spy upp det. Grymt obehagligt att spy upp stora saker. Jag menar, man skiter ju varje dag i princip, det är väl inte mycket annorlunda att ha 50 g CB i röven än att vara riktigt skitnödig? En äcklig, men tankvärd frågeställning

Jag smugglade in på kåken två gånger á 20g brunt via rectum å det var klart en upplevelse...
Det funkar alldeles utmärkt men kan ha sina nackdelar.
Några tips inför denna utmaning är:
*Se till att det gått ett tag sedan du senast besökte toaletten.
*Unvik att äta mkt dagen före plus dagen i ära.
*Ha rilkigt med nån sorts glidmedel eller liknande (här fungerar ex lypsyl utmärkt). Var inte rädd för att snåla på det.
*försök i möjligaste mån att forma din lilla skatt som en liten prinskorv typ. *Unvik kulformat å kantigt.
*Börja med att "värma upp" med ett finger. Se till att ha tid.
* Minst uppvräming på 5-10 min rekomenderas.
* in med grejerna.
*Nu kommer kroppen att reagera med att det är "fullt" å ge hjärnan signaler på att det är dax. Kort å gott du kommer att känna dig JÄVLIGT bajsnödig.
Ibland kan detta bli riktigt jobbigt med lite ont i magen som föjld.
Detta beror på mängden. Mera "bagage"= mera nödig.
Ex 5g torde inte ge nåt som helst problem medans 50g skapa lite svett i panna å skrev

Knepet är att ha gott om tid på sig så man kan sitta en stund å hamna i balans. Alltså det kommer att lägga sig tillrätta å kroppen börjar inse att det inte alls är akut.
Nu är det bara att normalt traska ut å genomföra sin olagliga smuggelverksamhet.
Är du ny så testa först hemma å se hur det känns.
Till skillnad från kåken så finns det ju inte direktnån tidspress i det fria så se till att ha gott om tid före tåget/flygets avgång.

Ett sista tips är när de små liven ska ut.
Ta det försiktigt å pressa inte ut skiten.
Försök lirka ut det lite försiktigt via små "stötar".
Första gången pressade jag bara på för kung å fosterland.
Det tog mig 4 dar innan jag kunnde baja utan smärta igen.
De erfarna skrattade å sa att det är ett vanligt misstag...

Lycka till
Senast redigerad av Pingaloca 2009-04-20 kl. 17:45.
Citera
2009-04-21, 16:38
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingaloca
Jag smugglade in på kåken två gånger á 20g brunt via rectum å det var klart en upplevelse...
Det funkar alldeles utmärkt men kan ha sina nackdelar.
Några tips inför denna utmaning är:
*Se till att det gått ett tag sedan du senast besökte toaletten.
*Unvik att äta mkt dagen före plus dagen i ära.
*Ha rilkigt med nån sorts glidmedel eller liknande (här fungerar ex lypsyl utmärkt). Var inte rädd för att snåla på det.
*försök i möjligaste mån att forma din lilla skatt som en liten prinskorv typ. *Unvik kulformat å kantigt.
*Börja med att "värma upp" med ett finger. Se till att ha tid.
* Minst uppvräming på 5-10 min rekomenderas.
* in med grejerna.
*Nu kommer kroppen att reagera med att det är "fullt" å ge hjärnan signaler på att det är dax. Kort å gott du kommer att känna dig JÄVLIGT bajsnödig.
Ibland kan detta bli riktigt jobbigt med lite ont i magen som föjld.
Detta beror på mängden. Mera "bagage"= mera nödig.
Ex 5g torde inte ge nåt som helst problem medans 50g skapa lite svett i panna å skrev

Knepet är att ha gott om tid på sig så man kan sitta en stund å hamna i balans. Alltså det kommer att lägga sig tillrätta å kroppen börjar inse att det inte alls är akut.
Nu är det bara att normalt traska ut å genomföra sin olagliga smuggelverksamhet.
Är du ny så testa först hemma å se hur det känns.
Till skillnad från kåken så finns det ju inte direktnån tidspress i det fria så se till att ha gott om tid före tåget/flygets avgång.

Ett sista tips är när de små liven ska ut.
Ta det försiktigt å pressa inte ut skiten.
Försök lirka ut det lite försiktigt via små "stötar".
Första gången pressade jag bara på för kung å fosterland.
Det tog mig 4 dar innan jag kunnde baja utan smärta igen.
De erfarna skrattade å sa att det är ett vanligt misstag...

Lycka till

Jag får tackar så mycket för tipsen, de kan nog komma väl till användning Det enda jag funderar på är hur säker metoden är, säg att ta med sig röka hem från Chris i röven? Känner knarkhundar lukten? Det hade inte varit speciellt trevligt att först bli pillad i gumpen av en nitisk tulltjänsteman, och sedan dessutom åka dit för narkotikabrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in