Citat:
Ursprungligen postat av Pingaloca
Jag har en finfin taktik!
Jag fick in 80g från chriss genom att svälja skiten. delade upp det i mindre bitar, lite kondom på skiten å svälja...
Sen när jag var igenom (hund på tåget som totalt sket i mig) å säker gick jag in på närmaste ställe som sålde fil( eller lkn), drog i mig skiten å sen bara fingrarna i halsen. Filen gör att det går lättare för kroppen att tömma magen.
Inga problem alls.
Då detta kan ge en viss halsbränna så kan lite samarin el liknande rekommenderas tillsammans med en lagom bit mat efteråt.
Lite äckligt och omständigt men funkade för mig.
Alternativt att låta det komma ut naturligt å sen ägna sig åt att sila bajs ett tag
Att gömma de små liven på tåget å hämta de före avstigning är ju annars en utav de mest riskfria sätten ur lagens synpunkt.
Dela upp det genom att posta i ett par olika paket hem till Sverige via olika
postlådor kanske?
Tjejer har ju framsjärten som torde funka väldigt bra.
För de mera härdade karlarna (å tjejer med extra mkt bagage) finns ju även utrymmet bakom ringmuskelaturen även om det rekommenderas att ha med extra glidmedel å diverse papper vid sistnämnda alternativet.
Lycka till......
Har funderat på att svälja i framtiden.
Äckelfaktorn är inte så farlig för mig, och kör man den i 2:an och de kollar där så är man körd på det viset, medans de knappast lär be dig häva upp din lunch?
Jag menar, är det tillräckligt små bitar man delar upp det i, och schysst inplastat så lär det ju gå både upp och ner utan större "blockage-risk"

Men sen är ju frågan hur länge man egentligen kan ha det i magsäcken utan att det går vidare till tarmen?
Kanske bäst att lägga ett lager gröt eller liknande goja som lägger sig som ett lager i magen för att köpa sig lite tid?