frågan har väl ställts flera ggr men ja, ska till magaluf i sommar och tänkte svälja 5 g uppdelat i 5 kondomer (svårt att svälja större piller så ville dela upp de så) tänkte ta det dagen innan vid 16 (vi åker 7 på morgonen) sen är de lite utgång med några öl (ej fylla) sen vidare till flygplatsen, väl framme i magaluf (12 på dagen) så tänkte jag ta några laxerande piller eller nåt annat som gör att man skiter och slappa hyfsat nära hotellet första dagen så man kan ta sig dit när det väl händer.
hoppas jag inte blir dömd som en jävla idiot nu, för här är mina bröder

vill bara ha den ultimata veckan i magaluf.
några frågor som dyker upp direkt, kommer dem komma ut efter ett dygn eller ska jag svälja dem ännu tidigare?
öl hjälper det en aning att komma ut snabbare? (alla har väöl haft ölbajsar efter en utekväll) haha
kommer alla 5 komma ut samtidigt? (också en anledning till att jag ville ha små, känns som det går lättare för dem att gå igenom)
vilket är de fräschaste sättet när det väl händer? fattar att inget är fräscht men minst ofräscht då hehe
rätt omöjligt att åka dit för detta om jag inte ens berättar de för mina kompisar va? är ingen typisk pundar kille så på utseendet kommer dem inte ta mig då är de väl typ ifall jag skulle skita ner mig mitt framför en från tullen eller nåt? hehe
om jag hypotetiskt skulle åka på de, va kan en 19 åring som är ostraffad vänta sig? (både om det skulle hända i magaluf eller i sverige)
tacksam för alla svar för vill ha ideér och åsikter ("du är helt dum i huvudet" är väl den ända åsikten som inte är välkommen hehe), tack på förhand.