2007-06-19, 00:06
Awaiting Email Confirmation
Smuggla inte. Vi betalar dyra pengar för att folk ska göra det åt oss. Vi måste alla dra vårt strå till stacken och skapa arbetstillfällen.
Citera
2007-06-19, 00:12
Medlem
Anonym Horunges avatar
Rätt dumt med 10g. Om du väl ska smuggla tar du minst 50g med dig.
Lägg kakan i bajsbryggan (utrymmet mellan penis och anus) och förse den med folie och massa tejp. Skulle inte tro att dem har hundar.
Citera
2007-06-19, 00:41
Medlem
Himmler!s avatar
Är det grönt av bra kvalitet så lär det inte behövas några hundar för att känna av odören.
Citera
2007-06-19, 01:56
Medlem
BornToRuns avatar
Om det är brunt så bryt ner det i mindre bitar och gör halsen redo för att svälja dem när ni passerar tullen.

När ni är hemma igen har ni antingen 10g brunt att röka eller fått en ganska dimmig resa på planet eller hem från flygplatsen
Citera
2007-06-19, 02:02
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Horunge
Rätt dumt med 10g. Om du väl ska smuggla tar du minst 50g med dig.
Lägg kakan i bajsbryggan (utrymmet mellan penis och anus) och förse den med folie och massa tejp. Skulle inte tro att dem har hundar.

ja de e ju bra o ha folie på kroppen när man ska gå igenom metalldetektorn
Citera
2007-06-19, 02:08
Medlem
dahfinns avatar
Flyger gör du väll av själva drogen?
humor på låg nivå..

Tycker att de där "skicka" lät jävligt vettigt.
Citera
2007-06-19, 02:10
Medlem
Himmler!s avatar
Dom gångerna när jag var ung och dum och smugglade heggen från Danmark tog vi bussen och hade det i en väska som låg långtifrån oss. Men det händer titt som tätt att tullen tittar in men då är det mest på jakt efter illigala flyktingar.
Citera
2007-06-19, 16:50
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gashen11
om du ska posta är det smart att inte lämna dna som kan kopplas till dig på brevet, om det skulle fastna i tullen d.v.s.

alltså, slicka inte själv på frimärket.

tror inte snuten lägger ner sina DNA resurser på ca 10gram
Citera
2007-06-21, 12:57
Medlem
Jag ska ta med mig lite

Hej jag åker hem till sverige från australien om några mån.
Tänkte ta med mig ca 20 g grönt därifrån, vet ni om man kan ta med sig med baggaget ??

Jag tänkte om jag skulle ha skiten på mig eller lägga det i mitt hand bagage väl undangömt typ i en burk med nånting o sen täcka över med nått annat o lägga i nässesären. Eller det stora bagaget som jag checkar in ? Någon som har erfarenhet ? eller har bra tips ? eller nån sida där man kan få hjälp.
Skulle var sjukt tacksam !!! =)

PS: Jag kommer förmodligen inte posta eller svälja kodis. Vet ni hur stor chansen är för att jag skulle bli haffad ?
Citera
2007-06-21, 16:28
Medlem
ziiams avatar
Kör upp den i arslet istället så slipper du oroa dig fall den ska gå i sönder
Citera
2007-06-22, 16:41
Medlem
fack ingen med tips asså ! bara kör upp i röven o svälja kodis tips asså ni suger !!

Come on !
Citera
2007-06-22, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G.O.D
fack ingen med tips asså ! bara kör upp i röven o svälja kodis tips asså ni suger !!

Come on !
Va`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in