Rätt dumt med 10g. Om du väl ska smuggla tar du minst 50g med dig.
Lägg kakan i bajsbryggan (utrymmet mellan penis och anus) och förse den med folie och massa tejp. Skulle inte tro att dem har hundar.
Rätt dumt med 10g. Om du väl ska smuggla tar du minst 50g med dig.
Lägg kakan i bajsbryggan (utrymmet mellan penis och anus) och förse den med folie och massa tejp. Skulle inte tro att dem har hundar.
ja de e ju bra o ha folie på kroppen när man ska gå igenom metalldetektorn
Dom gångerna när jag var ung och dum och smugglade heggen från Danmark tog vi bussen och hade det i en väska som låg långtifrån oss. Men det händer titt som tätt att tullen tittar in men då är det mest på jakt efter illigala flyktingar.
Hej jag åker hem till sverige från australien om några mån.
Tänkte ta med mig ca 20 g grönt därifrån, vet ni om man kan ta med sig med baggaget ??
Jag tänkte om jag skulle ha skiten på mig eller lägga det i mitt hand bagage väl undangömt typ i en burk med nånting o sen täcka över med nått annat o lägga i nässesären. Eller det stora bagaget som jag checkar in ? Någon som har erfarenhet ? eller har bra tips ? eller nån sida där man kan få hjälp.
Skulle var sjukt tacksam !!! =)
PS: Jag kommer förmodligen inte posta eller svälja kodis. Vet ni hur stor chansen är för att jag skulle bli haffad ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!