2009-02-15, 13:25
Medlem
kommentarer

2009-02-15, 13:57
Medlem
saijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
"Godmorgon mina underbara läsare."
Hon står inte ens med ena benet i verkligheten.... Om man läser kommentarerna, så borde hon gråta, och stänga bloggen pronto!
Hur hon kan skriva underbara läsare, när de flesta inläggen sågar henne vid fotknölarna? "Denna något" är en gåta!

Håller med, folk säger att de tycker om att vara hatade, men det här skulle kunna ta kål på vem som helst.
2009-02-15, 14:25
Medlem
Hälsar på min vän...
Linda Rosing, 2009-02-15 14:09
Idag har vi promenerat och lekt för fullt. Ätit sushi buffe och haft det mysigt. Kallt är det men med rätta kläder så funkar även det. Nu är vi hos min vän Dan och hans dotter och barnen leker för fullt. Och vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord. Gud vad skönt det är att vara ledig och inte ha massa måsten. Så nu ska jag fortsätta vara social med Dan....hoppas ni har en fantastisk skön söndag för det har vi...
2009-02-15, 16:59
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd

Vart finns den vackra bilden som kommenteras?
2009-02-15, 17:15
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Vart finns den vackra bilden som kommenteras?

Här har du en länk:

Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Bobbys förbjudna foton!!!
Linda Rosing, 2009-02-14 15:36
Nu när jag rensade min gamla mobil så hittade jag några gamla MMS som jag fått från Bobby! Han älskar att ta diverse foton på sina vänner under mindre kontrollerade former!! hahaha, undrar vad den personen som hittar hans mobil skulle se om Bobby tappade sin kära naughty camera!!
Bilderna togs när Bobby skulle föreviga mitt toalettbesök under en utekväll i somras på Lino! Han har en hel del foton på mig som jag verkligen först måste godkänna för honom att ha kvar!! Skämt och sido, kanske inte direkt det fräschaste fototillfället men lite kinky and arty blev det! hahaha kram på er!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2h50fax&s=5

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=vg0y0x&s=5
2009-02-15, 17:26
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Här har du en länk:

Visste att jag skulle ångra mig.
2009-02-15, 17:59
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Undrar vad soc tycker?
Kanske anser de att hon är en god mor för en liten kille?

Jag har själv söner, och vissa av de saker Patsy gör, hade jag av respekt för mina söner avstått ifrån.

Fast Kevin kanske slipper att bli mobbad av de andra grabbarna i klassen?
När hans mor ser ut som en levande knulldocka.

Och hennes dotter? Som kanske snart kräver att få bli adopterad av den kvinna som varit som en mor för henne. Pappans fru.
2009-02-15, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Undrar vad soc tycker?

Jag har själv söner, och vissa av de saker Patsy gör, hade jag av respekt för mina söner avstått ifrån.

Och hennes dotter? Som kanske snart kräver att få bli adopterad av den kvinna som varit som en mor för henne. Pappans fru.

För stunden tror jag att det är värst för sonen. Jmf med tråden om paret som hängdes ut i en porrtidning mot sin vilja och ororar sig för vad ungarna ska tycka. Lille Melvin eller Kevin eller vad han nu heter ser sin mor göra liknande saker några gånger i veckan. Men med tiden kommer det att vara jobbigast för dottern. Hoppas att hon får hjälp i tid.
2009-02-15, 18:27
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Jag får be om ursäkt, jag glömde ju en varningstext.
2009-02-15, 18:31
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Undrar vad soc tycker?

Jag gjorde en anmälan för ett tag sedan. Vet inte hur det gått med detta.
Uppmärksammades även av CB på tokbloggen.
2009-02-15, 18:47
Medlem
MissAnalyss avatar
Citat:
Jag gjorde en anmälan för ett tag sedan. Vet inte hur det gått med detta.Uppmärksammades även av CB på tokbloggen.

Många socialförvaltningar är mähän, de vågar inte ta tag i det som är obekvämt!

Men varför reagerar inte pojken far? Och det finns väl både mor- och farföräldrar som borde reagera om inte annat. Hela cirkus Rosing är märklig!
2009-02-15, 18:59
Bannlyst
Tycker Rosing är patetisk men fan ännu mer patetiskt är helltidshatarna som kommentrerar i hennes blogg, anmäler henne till socialen för hon ska förlora vårdnaden om sitt barn osv. Så jävla sjuka människor

En av hatarna

Citat:
Nu måste hon ta till med drastiska åtgärder eftersom folk inte är intresserad,av henne !hon söker uppmärksamhet! jag skulle skämmas om min dotter skulle få se mig i det där tillståndet Som Linda är på toastolen helt borta på väg o visa sitt underliv!

"På väg att visa sitt underliv"?? haha.

Påminner om den där tråden som handlade om ett gäng helt galna kärringar och gubbar som hängde på heta linjen och började sprida hat-hemsiodor om varandra, helt jävla galna människor. Hon som skriver quoten ovan verkar ju helt manisk, helt jävla psykfallsgalen.
Senast redigerad av MrAhrne 2009-02-15 kl. 19:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in