kommentarer
2009-02-15 10:41 Anmäl inlägget
Nu måste hon ta till med drastiska åtgärder eftersom folk inte är intresserad,av henne !hon söker uppmärksamhet! jag skulle skämmas om min dotter skulle få se mig i det där tillståndet Som Linda är på toastolen helt borta på väg o visa sitt underliv! Du får se upp så inteeeeee socialen ser denna bild!! Man får inte göra vad som hels som skulle kunna vara anstötande för barnen tänk efter väldig noga nu Linda! när du hänger ut dig för mycket. Klart att det kan ju bli utredning eftersom du har barn,
2009-02-15 10:38 Anmäl inlägget
Har grubblat ett tag på VAD det är som gör att jag retar mig så på Linda Rosing. Det är allt hemlighetsmakeri o att hon försöker vara något hon inte är.
Det är ingen skam att bo i en andrahandstvåa i Sthlm(om det nu är så!) med tanke på hur bostadssituationen ser ut, man får vara glad om man får tag på något alls! Så varför inte visa lägenh. o berätta om hur trångt det är, Kevin i något "förråd" t ex? Massor av människor har det så! Nu har han eget rum, sen Melissa flyttade, jag vet det, så skrik inte om det!
Men nej, hon låtsas som ingenting o köper klänningar för tusenlappar o skryter om det!
O alla löften o halvsanningar. klart som f-n att man blir irriterad! Jag skulle inte bli så arg om hon var ärlig o jag menar inte att hon behöver berätta allt för det! Men ljug inte o låtsas inte en massa så skulle hon få fler "fans", tror jag.
Nu tycker jag fortfarande att hennes sätt att leva inte är ok, med tanke på ålder o två barn, men man behöver inte skriva så hemska saker för det. Låt bli att gå in här, så är hon snart borta ur rampljuset...
Kevin 2009-02-15 10:21 Anmäl inlägget
KEVINMamma du skämmer ut mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Johan 2009-02-15 10:13 Anmäl inlägget
MumsOh din fräshing, sitter du o bajar ?
Carina 2009-02-15 10:16 Anmäl inlägget
Ta bort bilderna dom passar inte ihop med bilden på ditt barn under!! Sätt in dom på nån porrsajt i stället!! Där gör dom sig kanon
2009-02-15 09:46
Biggs 2009-02-15 00:35
äcklig fitta. Jag satte på dig i somras du har den mest illaluktande fitta jag satt på. Dina trosor va full me flytningar. Jag mådde illa i en vecka efter Jag mådde illa i en vecka efter det som hände i din soffa.JAG VAR FULL OCH PÅTÄND.
HA HA HA, eller hur!! du verkar då totalt störd, asgrotesk. Att du satte på linda var nog bara i din påtända värld. Skrämmande är vad du är. Du verkar inte ha så mkt erfarenhet av kvinnor eftersom du tydligen inte vet att vi HAR flyningar. Omogen med dåligt självförtroende är vad du är.
2009-02-15 09:35 Anmäl inlägget
Nu måste någon reagera och agera!!Du har nu gått över gränsen fullständig.
Finns väl mindre lyckade foton på de flesta människor som vi har undanstoppade längst in i lådan......men det är en avgrunds stor skillnad på att publicera dom och att låta dom ligga kvar i lådan du har nu en gång för alla visat prov på så pass dåligt omdöme att detta kan bara inte få passera obemärkt hos de sociala myndigheterna.
Om man bevisligen gör som du Linda så har man definitivt förlorat den sista tråden till verkligheten och då ligger det väldigt nära till hands att anta att så är fallet i övrigt ochså!!
När nu barn är inblandat så vore det grovt tjänstefel att inte följa upp detta av berörda myndigheter så här spontant så tycker jag att ett omedelbart omhändertagande av de iblandade barnen vore på sin plats.
Vart du än befinner dej så är du ganska så långt ifrån verkligheten.
Det är så sjukt så sjukt nu måste någon reagera och gripa!!!!
Melissa 2009-02-15 09:28 Anmäl inlägget
MELISSAMelissa, Kevin, Melissa, Kevin, Melissa , KEVIN MELISSA KEVIN MELISSA KEVIN MELISSA. Tänkte bara påminna dig om att du har barn din HORA
2009-02-15 09:15 Anmäl inlägget
Om det är ett pissluder du vill gestalta så har du lyckats ett stort grattis Linda!
2009-02-15 07:28 Anmäl inlägget
Hur kan du stå för dig själv som mamma när du lägger upp de här bilderna? Hur reagerar dina ungar när de ser bildera, hur reagerar deras vänner och föräldrar? Tänker du ens så långt, eller är du så uppfylld av dig själv att inget annat existerar? Skrota bloggen Linda, var en mor! Även om ungarna skrattar och ser det med humor, hur känner de innerst inne? Skärp dig linda!
Tess 2009-02-15 00:08 Anmäl inlägget
Boing !!Lite störd eller vad..först ett par bilder på sonen o sen sitter morsan på toan ....eller just ja..det var ju "arty" bilder.. *skrattar *
Jag skäms å dina vägar efter som du inte har vett att göra det själv......
2009-02-14 20:50 Anmäl inlägget
Jag tycker bilden är den bästa någonsin på RosingFör en bild säger mer än tusen ord i det här fallet.
Linda Rosing är en äcklig amöba. En människa som inte gör någon nytta här i världen. Det enda hon gör är att förpesta tillvaron och luften hon andas förorenar vårt vackra land.
Hennes enda funktion är att vara ett dåligt föredöme. Jag hoppas att baja-mannen kommer och rövar bort henne för alltid. De skulle passa varandra, som handen i handsken.
2009-02-14 20:06 Anmäl inlägget
Tv 5!Kanske inte sänder hennes program nu...... För att värna om en psykiskt störd person!
Bevikelse 2009-02-14 18:58 Anmäl inlägget
Snälla du!!Asso du ska vara en förebild för ditt barn??? Du ser ut som ett fnask som just har blivigt påsatt inne på en sunkig toa? Du är förfan en vuxen person och VET BÄTTRE så visa det då förihelvete? Såg upp till dig förut alltså när du stog för vad du tyckte och var en förebild och en VUXEN person. Men nu nae, Du har sjunkit så lågt man bara kan i mina ögon
2009-02-14 18:28 Anmäl inlägget
Väldigt arty! Hahahahahaha! (Som Linda skriver).
Det är bara linan med kokain som fattas. Fast den kanske hon sniffade i sig innan hon satte sig på toan? Snacka om skabbiga bilder!
2009-02-14 18:27 Anmäl inlägget
Usch, jag tror jag fick klamydia bara av att se bilderna!Du är ett billigt luder. Tyvärr, så är det.
lena 2009-02-14 17:33 Anmäl inlägget
Har läst en del insändare på din blogg Linda
Det är inte många positiva insändare du får.
Hade du varit normalt funtad hade du lagt ner
din blogg.
En vanlig mäniska hade skäms .men du har inte
alla hemma däruppe.
Sök hjälp
ktknut 2009-02-14 17:36 Anmäl inlägget
visa fittan ordentligtom du ändå ska lägga ut bilder.Särade blygdisar tack.
2009-02-14 17:22 Anmäl inlägget
Ja, ja fortsätt och skriv kommentarer, precis vad Linda vill!
Det började minska drastiskt och vips några bilder där hon sitter som vi väl alla sitter minst en gång om dagen/ ett äpple om dagen är bra för magen.
Kommentarerna kommer strömma in nu hela kvällen och natten.
Kom inte och säg att Linda är helt bakom flötet...
Nu måste hon ta till med drastiska åtgärder eftersom folk inte är intresserad,av henne !hon söker uppmärksamhet! jag skulle skämmas om min dotter skulle få se mig i det där tillståndet Som Linda är på toastolen helt borta på väg o visa sitt underliv! Du får se upp så inteeeeee socialen ser denna bild!! Man får inte göra vad som hels som skulle kunna vara anstötande för barnen tänk efter väldig noga nu Linda! när du hänger ut dig för mycket. Klart att det kan ju bli utredning eftersom du har barn,
2009-02-15 10:38 Anmäl inlägget
Har grubblat ett tag på VAD det är som gör att jag retar mig så på Linda Rosing. Det är allt hemlighetsmakeri o att hon försöker vara något hon inte är.
Det är ingen skam att bo i en andrahandstvåa i Sthlm(om det nu är så!) med tanke på hur bostadssituationen ser ut, man får vara glad om man får tag på något alls! Så varför inte visa lägenh. o berätta om hur trångt det är, Kevin i något "förråd" t ex? Massor av människor har det så! Nu har han eget rum, sen Melissa flyttade, jag vet det, så skrik inte om det!
Men nej, hon låtsas som ingenting o köper klänningar för tusenlappar o skryter om det!
O alla löften o halvsanningar. klart som f-n att man blir irriterad! Jag skulle inte bli så arg om hon var ärlig o jag menar inte att hon behöver berätta allt för det! Men ljug inte o låtsas inte en massa så skulle hon få fler "fans", tror jag.
Nu tycker jag fortfarande att hennes sätt att leva inte är ok, med tanke på ålder o två barn, men man behöver inte skriva så hemska saker för det. Låt bli att gå in här, så är hon snart borta ur rampljuset...
Kevin 2009-02-15 10:21 Anmäl inlägget
KEVINMamma du skämmer ut mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Johan 2009-02-15 10:13 Anmäl inlägget
MumsOh din fräshing, sitter du o bajar ?
Carina 2009-02-15 10:16 Anmäl inlägget
Ta bort bilderna dom passar inte ihop med bilden på ditt barn under!! Sätt in dom på nån porrsajt i stället!! Där gör dom sig kanon
2009-02-15 09:46
Biggs 2009-02-15 00:35
äcklig fitta. Jag satte på dig i somras du har den mest illaluktande fitta jag satt på. Dina trosor va full me flytningar. Jag mådde illa i en vecka efter Jag mådde illa i en vecka efter det som hände i din soffa.JAG VAR FULL OCH PÅTÄND.
HA HA HA, eller hur!! du verkar då totalt störd, asgrotesk. Att du satte på linda var nog bara i din påtända värld. Skrämmande är vad du är. Du verkar inte ha så mkt erfarenhet av kvinnor eftersom du tydligen inte vet att vi HAR flyningar. Omogen med dåligt självförtroende är vad du är.
2009-02-15 09:35 Anmäl inlägget
Nu måste någon reagera och agera!!Du har nu gått över gränsen fullständig.
Finns väl mindre lyckade foton på de flesta människor som vi har undanstoppade längst in i lådan......men det är en avgrunds stor skillnad på att publicera dom och att låta dom ligga kvar i lådan du har nu en gång för alla visat prov på så pass dåligt omdöme att detta kan bara inte få passera obemärkt hos de sociala myndigheterna.
Om man bevisligen gör som du Linda så har man definitivt förlorat den sista tråden till verkligheten och då ligger det väldigt nära till hands att anta att så är fallet i övrigt ochså!!
När nu barn är inblandat så vore det grovt tjänstefel att inte följa upp detta av berörda myndigheter så här spontant så tycker jag att ett omedelbart omhändertagande av de iblandade barnen vore på sin plats.
Vart du än befinner dej så är du ganska så långt ifrån verkligheten.
Det är så sjukt så sjukt nu måste någon reagera och gripa!!!!
Melissa 2009-02-15 09:28 Anmäl inlägget
MELISSAMelissa, Kevin, Melissa, Kevin, Melissa , KEVIN MELISSA KEVIN MELISSA KEVIN MELISSA. Tänkte bara påminna dig om att du har barn din HORA
2009-02-15 09:15 Anmäl inlägget
Om det är ett pissluder du vill gestalta så har du lyckats ett stort grattis Linda!
2009-02-15 07:28 Anmäl inlägget
Hur kan du stå för dig själv som mamma när du lägger upp de här bilderna? Hur reagerar dina ungar när de ser bildera, hur reagerar deras vänner och föräldrar? Tänker du ens så långt, eller är du så uppfylld av dig själv att inget annat existerar? Skrota bloggen Linda, var en mor! Även om ungarna skrattar och ser det med humor, hur känner de innerst inne? Skärp dig linda!
Tess 2009-02-15 00:08 Anmäl inlägget
Boing !!Lite störd eller vad..först ett par bilder på sonen o sen sitter morsan på toan ....eller just ja..det var ju "arty" bilder.. *skrattar *
Jag skäms å dina vägar efter som du inte har vett att göra det själv......
2009-02-14 20:50 Anmäl inlägget
Jag tycker bilden är den bästa någonsin på RosingFör en bild säger mer än tusen ord i det här fallet.
Linda Rosing är en äcklig amöba. En människa som inte gör någon nytta här i världen. Det enda hon gör är att förpesta tillvaron och luften hon andas förorenar vårt vackra land.
Hennes enda funktion är att vara ett dåligt föredöme. Jag hoppas att baja-mannen kommer och rövar bort henne för alltid. De skulle passa varandra, som handen i handsken.
2009-02-14 20:06 Anmäl inlägget
Tv 5!Kanske inte sänder hennes program nu...... För att värna om en psykiskt störd person!
Bevikelse 2009-02-14 18:58 Anmäl inlägget
Snälla du!!Asso du ska vara en förebild för ditt barn??? Du ser ut som ett fnask som just har blivigt påsatt inne på en sunkig toa? Du är förfan en vuxen person och VET BÄTTRE så visa det då förihelvete? Såg upp till dig förut alltså när du stog för vad du tyckte och var en förebild och en VUXEN person. Men nu nae, Du har sjunkit så lågt man bara kan i mina ögon
2009-02-14 18:28 Anmäl inlägget
Väldigt arty! Hahahahahaha! (Som Linda skriver).
Det är bara linan med kokain som fattas. Fast den kanske hon sniffade i sig innan hon satte sig på toan? Snacka om skabbiga bilder!
2009-02-14 18:27 Anmäl inlägget
Usch, jag tror jag fick klamydia bara av att se bilderna!Du är ett billigt luder. Tyvärr, så är det.
lena 2009-02-14 17:33 Anmäl inlägget
Har läst en del insändare på din blogg Linda
Det är inte många positiva insändare du får.
Hade du varit normalt funtad hade du lagt ner
din blogg.
En vanlig mäniska hade skäms .men du har inte
alla hemma däruppe.
Sök hjälp
ktknut 2009-02-14 17:36 Anmäl inlägget
visa fittan ordentligtom du ändå ska lägga ut bilder.Särade blygdisar tack.
2009-02-14 17:22 Anmäl inlägget
Ja, ja fortsätt och skriv kommentarer, precis vad Linda vill!
Det började minska drastiskt och vips några bilder där hon sitter som vi väl alla sitter minst en gång om dagen/ ett äpple om dagen är bra för magen.
Kommentarerna kommer strömma in nu hela kvällen och natten.
Kom inte och säg att Linda är helt bakom flötet...