Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Jag tror att hon vill väl, men det blir totalt fel.
Hon vill nödvändigtvis inte väl - hon vill ha uppmärksamhet och bekräftelse till varje pris, vilket i och för sig är lite sorgligt. Om det sedan skulle gå bra på kuppen så är det väl ett plus, men det är inte målet.
Linda må inte skriva speciellt elakt på sin blogg, men samtidigt så skriver hon inte om något speciellt personligt heller. Jag förstår inte hur människan kan påstå att bloggen skulle visa hennes "riktiga" jag!
Att hon sedan inte har träffat dottern på över fyra månader, trots att hon förra året yrade om hur komplett hennes liv var när dottern bodde hos henne, så får det mig att undra hur mycket hon menade det och hur mycket som bara var ett hopp om lite sympati och försök till att omvända hennes image?
Jag har all respekt att föräldrar ibland flyttar isär och till andra städer, men samtidigt så verkar inte Linda göra några större försök att träffa dottern när hon väl är i Västerås-trakterna.
Ja, ja. Jag finner hela Linda Rosing-fenomenet fascinerande. För att vara så intetsägande som person så dedikeras mycket mediatid till henne.