2009-03-05, 14:06
  #9361
Medlem
Borrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
När det gäller lilla Bobbys fall under liften så är min teori att snön reflekterades i hans blanka gummiläppar, och att han därför blev bländad och råkade sätta sig ned lite för tidigt!

2009-03-05, 14:07
  #9362
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajla.Ohlsson
Tror ni att det är så jävla lett att va ensamstående mamma och ha alla krav på sig?

Du menar kravet att träffa sina barn? Ja usch ja det måste vara betungande när papporna tar hand om barnen att vara tvungen att träffa dem ibland.
2009-03-05, 14:26
  #9363
Medlem
Willy Welfares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajla.Ohlsson
Va fan va ni kjatar om Linda!!!

Tror ni att det är så jävla lett att va ensamstående mamma och ha alla krav på sig?

Tror ni att det är roligt?

Ni borde visa respeckt era as!!

Linda?? Är det du??
2009-03-05, 14:40
  #9364
Medlem
Callass avatar
Ännu ett litterärt mästerverk:

Citat:
Dåligt väder!
Linda Rosing, 2009-03-05 14:03

Det blev inge skidor idag vädret är inte bra här uppe.
Så vi alla har tillbringat i våran stora stuga och tittat på film.

Imorgon åker vi hem men ska hinna med några åk i allafall. Ser fram emot det.
Mer bilder kommer upp under dagen och kvällen.


Någon har faktiskt lyckats lägga ut två snöiga bilder.
(Dagens ungdom; tänk vad de är tekniskt kunniga... )
2009-03-05, 14:55
  #9365
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lajla.Ohlsson
Va fan va ni kjatar om Linda!!!

Tror ni att det är så jävla lett att va ensamstående mamma och ha alla krav på sig?

Tror ni att det är roligt?

Ni borde visa respeckt era as!!
och du tror man får respekt med sånt ordval?
2009-03-05, 15:11
  #9366
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Någon har faktiskt lyckats lägga ut två snöiga bilder.
(Dagens ungdom; tänk vad de är tekniskt kunniga... )

Vilken tur att det var en stor stuga. Måste det vara strålande sol för att slabben ska åka. Det ser ju bara lite molnigt ut på bilden.
2009-03-05, 15:55
  #9367
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jari78
Mmm... i avsnitt 2 av den rätte för Rosing som gick igår satt hon ju och bolmade i skidbacken mitt på ljusa dagen.

Det går ju inte ens att bortförklara med att hon "bara feströker".

Jodå....för Patsy var det en fest att vara där!

Jag skulle göra mig rätt bra som hennes agent, eller hur?
2009-03-05, 16:01
  #9368
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Hahaha. Bilderna!
Två fina tjejer med naturliga färger - och så Linda Rosing!

Glöm inte Buttboy!
"Som för i övrigt är lika lång som två ärtor i höjd!"
2009-03-05, 16:04
  #9369
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Jag har tagit mig semester nu...
Linda Rosing, 2009-03-05 09:58

Just nu befinnr jag mig på en skidort och har beslutat mig för att ta lite semester. sm ni säkert har sett så är jag usel på att åka skidor så det är vad jag ska lära mig idag. Och hur det ska gå det får vi se. Återkommer senare med info och bilder om det. Puss!

--------------------------------------

Bilder kommer senare...
Jovisst, säkert!

Är hon vid flottsbron?
Snöhög vid huddinge.

Eller Hammarbybacken!
I Patsys bubbla så är nog hammarby sjöstad en "ort"!

Och "semester". Fan, hon blir roligare o roligare!
2009-03-05, 16:37
  #9370
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajla.Ohlsson
Va fan va ni kjatar om Linda!!!

Tror ni att det är så jävla lett att va ensamstående mamma och ha alla krav på sig?

Tror ni att det är roligt?

Ni borde visa respeckt era as!!
Hahaha. Linda råkar vara både mamma och ensamstående men hon är fan ingen ensamstående mamma. hon är ju så mycket looser att barnen inte ens bor hemma hos henne utan hos sina pappor, som förmodligen är betydligt bättre förebilder för sina barn.

Hej då ditt lilla as.
2009-03-05, 16:43
  #9371
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Glöm inte Buttboy!
"Som för i övrigt är lika lång som två ärtor i höjd!"

Jo, det var roligt formulerat. Och "uppkäftigt av två småtjejer".

Men vissa saker som gäller utseende är ju svårare att åtgärda än annat.
Kort eller lång - inte mycket att göra åt; handlar väl mest om gener (eller hormonrubbningar, i enstaka extrema fall).

Det som däremot (enligt min egen personliga moral) gör det okej att kommentera och kritisera Rosings utseende,
är ju att hon självmant väljer att göra alla de där extrema ingreppen och behandlingarna!


(Btw; jag är ingen ny användare. Har skrivit 500 inlägg under annat namn, bytte idag.
Bäst att säga för att undvika missförstånd, kanske?)
2009-03-05, 16:52
  #9372
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajla.Ohlsson
Va fan va ni kjatar om Linda!!!

Tror ni att det är så jävla lett att va ensamstående mamma och ha alla krav på sig?

Tror ni att det är roligt?

Ni borde visa respeckt era as!!

Är du på riktigt, din patetiska lodis?
Vad skulle vi visa respekt för, och varför?

Man får onekligen lite läskigga vibbar av dig...

http://www.youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in