Är hon en idiot? Hon tjatar ju mer än en gång om att hon sover så jävla bra! Nu behöver hon sömntabletter för att kunna sova helt plötsligt.
Jag är övertygad om att hon bara desperat försöker hitta på något att skriva om. Så hon skriver om sin sömn, sin dusch och om hur hon somnar framför TV:n gång på gång på gång.
För att det inte ska bli tjatigt måste hon väl ibland hitta på att hon sover bra och ibland att hon sover dåligt.
Jo, en idiot.
SHOPPAT SKIDKLÄDER........
Linda Rosing, 2009-01-06 21:10
Sorry att jag inte har bloggat något men jag har sprungit runt på stan och provat olika skidkläder och osv. Tillslut så hittade jag skit snygga kläder plus stövlar som ska vara riktigt varma. För dit jag ska i helgen är det kallt. Och jag hatar kyla. Jag är en typisk beach tjej som ska gå på en lång vit sandstrand i bara i bikini och sarong runt höften. Suck! Dröm vidare Linda. Nu väntar kylan och massa snö ett par dagar. Och vart jag ska kan jag inte avslöja nu utan det får ni veta på Fredag....
Jaja, hon har ju valt resmålet själv. Det måste hon ju ha gjort i SITT EGET TV program. Med SINA fotografer, SIN regisör och SINA killar.
Har hon lagt in ett macro som automatiskt skriver: " Och vart jag ska kan jag inte avslöja nu utan det får ni veta på Fredag...."?
Senast redigerad av Jonatahn 2009-01-06 kl. 21:23.
SHOPPAT SKIDKLÄDER........
Linda Rosing, 2009-01-06 21:10
Sorry att jag inte har bloggat något men jag har sprungit runt på stan och provat olika skidkläder och osv. Tillslut så hittade jag skit snygga kläder plus stövlar som ska vara riktigt varma. För dit jag ska i helgen är det kallt. Och jag hatar kyla. Jag är en typisk beach tjej som ska gå på en lång vit sandstrand i bara i bikini och sarong runt höften. Suck! Dröm vidare Linda. Nu väntar kylan och massa snö ett par dagar. Och vart jag ska kan jag inte avslöja nu utan det får ni veta på Fredag....
Kevin tycks ha tackat nej till en shoppingdag med sin mor.
.Tack. Ja e en av alla Patsyhaters. Ja har bojkottat hennes blogg.Inte ett öre
mer från mej. Men en trafikolycka är en olycka, klart man kollar.
Att du lägger ut det senaste: ja tackar o bugar.
jag tror att linda kommer att åka på en otrolig skattesmäll nästa år iaf.
och ev detta år oxå om hon har otur. för jag tror inte hon har en aning om hur hon ska deklarera allt och då hon är offentlig är det ju svårt att göra avdrag osv
jag tror att linda kommer att åka på en otrolig skattesmäll nästa år iaf.
och ev detta år oxå om hon har otur. för jag tror inte hon har en aning om hur hon ska deklarera allt och då hon är offentlig är det ju svårt att göra avdrag osv
Hej Linda,
Jag såg vad du och Peter gjorde på Skavsta flygplats när ni kom hem från Polen. Jag skriver det inte rakt ut, för din skull, men att du riskerar ditt kontrakt med Kanal 5 känns ju mycket dumt. Du får göra vad du vill, och med vem du vill, men skulle du vara smart skulle du vara lite diskret. Hur omogen får man vara!?!