Jag har fått feber inatt..
Linda Rosing, 2009-03-21 10:20
Vaknade tidigt i morse av att jag svettades något så kopiöst. Sängen var helt blöt av svett och pannan kokhet. Jag har fått feber. Snoret rinner och jag hostar varanan kvart känns det som. Usch vad trist. Jag hatar att vara sängliggande. Men nu har jag inget val. Nu blir det te och honung för hela slanten. Sen treo och sova. Så kul blir min helg..
Jag har fått feber inatt..
Linda Rosing, 2009-03-21 10:20
Vaknade tidigt i morse av att jag svettades något så kopiöst. Sängen var helt blöt av svett och pannan kokhet. Jag har fått feber. Snoret rinner och jag hostar varanan kvart känns det som. Usch vad trist. Jag hatar att vara sängliggande. Men nu har jag inget val. Nu blir det te och honung för hela slanten. Sen treo och sova. Så kul blir min helg..
Så går det när man knullar runt som en billig slampa, Patsy kan ha åkt på HIV
Rättstavat? hostar varanan kvart
Är det en varan som hostar en kvart eller.
Detta samt att Treo är ett produktnamn och skall således stavas med versalt T. I övrigt inga särskrivningar, som är Patsys specialitet. Tror inte att det är hon som författat mästerverket.
Hosta en gång i halvtimmen(varannan kvart)?...Det gör jag när jag är FRISK minst...Varför sängen var blöt ska jag inte ens nämna, skämtet skriver sig själv..Hettan hon kände i pannan var överreaktion mot all antibiotika hon stoppar i sig pga könsjukdomar.eller att hennes ansikte vill stöta bort arselfettet hon proppat in där..Så problemet löst
Mvh: Dr House