2009-03-21, 11:52
  #9961
Medlem
My name is Earls avatar
Dagens inlägg:

Citat:
Jag har fått feber inatt..
Linda Rosing, 2009-03-21 10:20
Vaknade tidigt i morse av att jag svettades något så kopiöst. Sängen var helt blöt av svett och pannan kokhet. Jag har fått feber. Snoret rinner och jag hostar varanan kvart känns det som. Usch vad trist. Jag hatar att vara sängliggande. Men nu har jag inget val. Nu blir det te och honung för hela slanten. Sen treo och sova. Så kul blir min helg..
2009-03-21, 12:08
  #9962
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Dagens inlägg:

Citat:
Jag har fått feber inatt..
Linda Rosing, 2009-03-21 10:20
Vaknade tidigt i morse av att jag svettades något så kopiöst. Sängen var helt blöt av svett och pannan kokhet. Jag har fått feber. Snoret rinner och jag hostar varanan kvart känns det som. Usch vad trist. Jag hatar att vara sängliggande. Men nu har jag inget val. Nu blir det te och honung för hela slanten. Sen treo och sova. Så kul blir min helg..


Så går det när man knullar runt som en billig slampa, Patsy kan ha åkt på HIV
2009-03-21, 12:08
  #9963
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Dagens inlägg:

Hon hostar alltså en gång i halvtimmen?
2009-03-21, 12:54
  #9964
Medlem
Callass avatar
Usch vad trist.

Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Hon hostar alltså en gång i halvtimmen?

Korrekt, det var även min iakttagelse.
Det tyder på svår utbrändhet, patienten orkar helt enkelt inte hosta lika ofta som andra förkylda.
2009-03-21, 12:59
  #9965
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felixthecat
det är ju så uppenbart att homofilerna utnyttjar trosing, för att själva synas i rutan. hon e så jävla blåst och desperat FAN GÖR PORR ISTÄLLET!

Det där har redan avhandlats tidigare i tråden, porren vill inte ha Rosing.

Och är det inte lite suspekt att det senaste inlägget var rättstavat? Trots dödligt hög feber och snorighet?
2009-03-21, 13:02
  #9966
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
Det där har redan avhandlats tidigare i tråden, porren vill inte ha Rosing.

Och är det inte lite suspekt att det senaste inlägget var rättstavat? Trots dödligt hög feber och snorighet?

Mamma och pappa kanske kan stava lite bättre än sin dotter. Nu när hon är undercover i Finland.
2009-03-21, 13:14
  #9967
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
Det där har redan avhandlats tidigare i tråden, porren vill inte ha Rosing.

Och är det inte lite suspekt att det senaste inlägget var rättstavat? Trots dödligt hög feber och snorighet?

Rättstavat? hostar varanan kvart
Är det en varan som hostar en kvart eller.
2009-03-21, 13:24
  #9968
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Rättstavat? hostar varanan kvart
Är det en varan som hostar en kvart eller.
Detta samt att Treo är ett produktnamn och skall således stavas med versalt T. I övrigt inga särskrivningar, som är Patsys specialitet. Tror inte att det är hon som författat mästerverket.
2009-03-21, 14:25
  #9969
Medlem
CrimsonIdols avatar
Hosta en gång i halvtimmen(varannan kvart)?...Det gör jag när jag är FRISK minst...Varför sängen var blöt ska jag inte ens nämna, skämtet skriver sig själv..Hettan hon kände i pannan var överreaktion mot all antibiotika hon stoppar i sig pga könsjukdomar.eller att hennes ansikte vill stöta bort arselfettet hon proppat in där..Så problemet löst
Mvh: Dr House
2009-03-21, 14:35
  #9970
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
Det där har redan avhandlats tidigare i tråden, porren vill inte ha Rosing.

Porren vill inte ha Rosing...
2009-03-21, 14:38
  #9971
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Mvh: Dr House

It's not lupus?
2009-03-21, 16:40
  #9972
Bannlyst
är inte Linda i Finland?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in