2009-02-14, 19:26
  #8749
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Där har du fel, min käre Watson...Linda röker visst! Du kan själv läsa "Igår flög jag till Göteborg partade på Ministry of sound!
Linda Rosing, 2008-12-06 18:26 "
Och under bilden med en cigarett i munnen skriver hon följande... "Ja jag vet, jag har börjat fest röka. Inte bra!"

Och när blev Linda en artist som behöver vara rädd om rösten? Ditt uttalande ewws är ett hån mot dem som ÄR artister!

Än sen då? Det gör henne väl inte til en sämre människa? Dessutom är det skillnad på att röka mkt och lite. Hon feströker bara en cig ibland och det är detsamma som att inte röka alls. Det var så jag menade. Själv är jag ickerökare och röker kanske 5-10 cig/veckan, men bara vid festliga tillfällen. Det tycker jag inte är att röka.
2009-02-14, 19:35
  #8750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Än sen då? Det gör henne väl inte til en sämre människa? Dessutom är det skillnad på att röka mkt och lite. Hon feströker bara en cig ibland och det är detsamma som att inte röka alls. Det var så jag menade. Själv är jag ickerökare och röker kanske 5-10 cig/veckan, men bara vid festliga tillfällen. Det tycker jag inte är att röka.

Själv är jag nykterist och dricker kanske 5-10 drinkar/veckan,men bara vid festliga tillfällen.Det tycker inte jag är att dricka.
2009-02-14, 19:36
  #8751
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Själv är jag ickerökare och röker kanske 5-10 cig/veckan, men bara vid festliga tillfällen. Det tycker jag inte är att röka.
Hur fan kan du kalla dig icke rökare när du röker?

JAG är icke rökare, dvs. att jag inte rör tobak överhuvudtagit.
2009-02-14, 19:42
  #8752
Bannlyst
haha dom uttalanden som ewws gör borde ju sparas för framtiden
haha icke rökare som röker 5-10 cigg i veckan *ASG*
det säger nog allt om det som kommer ut från din mun
2009-02-14, 19:48
  #8753
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Än sen då? Det gör henne väl inte til en sämre människa? Dessutom är det skillnad på att röka mkt och lite. Hon feströker bara en cig ibland och det är detsamma som att inte röka alls. Det var så jag menade. Själv är jag ickerökare och röker kanske 5-10 cig/veckan, men bara vid festliga tillfällen. Det tycker jag inte är att röka.

Jaså? "Hon feströker bara en cig ibland och det är detsamma som att inte röka alls." Så bra att Du vet detta! Du känner Linda personligen, eller? Jag drar en lina 5-10 ggr/veckan, men det tycker inte jag är att knarka... Förklara gärna ditt resonemang! Eller förresten, don't bother.
2009-02-15, 10:38
  #8754
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det är inte antal poster som räknas, utan innehållet! Dina inlägg Håller knappast hög kvalité.

Varför kan du inte hålla dig till topic? Jag får mycket positiv respons på det jag skriver och många tycker att det är intressant när jag delar med mig av råd och kunnskaper. Räcker inte det för dig får du väl sluta läsa ...

Jag kan för övrigt avslöja att frk Rosing blev flitigt uppvaktad i Åre av en MKT känd hockeyspelare.
2009-02-15, 10:53
  #8755
Medlem
Var inne på bloggen för första gången på länge – rejält misstag!
Hur sjukt är det att ingen gör något åt kommentarerna, fixar inloggning eller rensar bort det värsta? Hur kan femman låta detta sunkiga klotterplank bara fortsätta?
Det framkallar extremt negativa känslor, man känner sig helt skitig efter att ha plöjt igenom ett par hundra snuskiga och efterblivna kommentarer. Vad ska det tjäna till? Det är ju knappast så att hon får betalt per kommentar och hur äckligt är det när hon tilllåter att bilder på barnen åtföljas av snuskiga haranger och könsord. Hur fan står hon ut? Och varför uppmuntrar hon dårarna genom att posta infantila toa-bilder? Hon är ett mysterium och vad femman håller på med är ett mysterium det också.

Och varför ifrågasätter media inte det som pågår? Istället fortsätter de tala om henne som "succébloggare" och nämner, liksom i förbifarten, att hon får lite negativa kommentarer ibland.
I verkligheten så låter hon folk kränka och spotta på sina barn och på sig själv, dag ut och dag in med femmans goda minne.
Det är så jävla onödigt och vidrig och dessutom något hon har makt att stoppa!
2009-02-15, 10:54
  #8756
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag misstänker att hon nog är död då.

Anna Nicole avled efter ett liv likt Trosings.
Lolo Ferarri la ju oxå näsan i vädret rätt ung. Visseligen var ferarri ett par snäpp värre, men ändå.

Finns nog fler som Trosing. Som baserat en "karriär" på silicon, botox och utvik.
Skillnaden är väl att Trosing ligger 10 år efter än de flesta av dessa?

Trosing är nu 35. Att hon skulle hålla till 40 är tveksamt. Redan nu ser hon väldigt sliten ut. Dessutom röker hon. Som är förödande för ansikte och kroppens förmåga att hålla sig fräsch.

Jag har även sett på de senaste bilderna av henne.
Det är inte en frisk kvinna som syns där.
Hon har även blivit mer tunnhårig än tidigare. Om man kollar vid hårfästet, så ser man att det glesnar.
Hennes överarmar på bilden där hon poserar i ett nattlinne. Valken som blir där visar att ämnesomsättningen i kroppen inte fungerar. Även de skrynkliga knäna uppvisar brist i kroppen.

Än märks det inget. Linda partar på i samma takt. Stjälper i sig vin och drar en lina. Kompletterar antagligen med diverse piller av olika slag.

Hon kör nog järnet i sommar, fortfarande som sinnebilden av en levande knulldocka från en porrfilm av amerikanst stuk.
Förändringen kommer nog krypandes till hösten. Runt jul så försvinner nog Linda från rampljuset och sedan blir det nog rätt tyst.

Eftersom hon blivit sjuk!

Tror jag......


Nja det kanske inte går så fort som ett år men om cirka fem år är hon med största sannolikhet nere på botten och nära döden.
2009-02-15, 11:34
  #8757
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Var inne på bloggen för första gången på länge – rejält misstag!
Hur sjukt är det att ingen gör något åt kommentarerna, fixar inloggning eller rensar bort det värsta? Hur kan femman låta detta sunkiga klotterplank bara fortsätta?
Det framkallar extremt negativa känslor, man känner sig helt skitig efter att ha plöjt igenom ett par hundra snuskiga och efterblivna kommentarer. Vad ska det tjäna till? Det är ju knappast så att hon får betalt per kommentar och hur äckligt är det när hon tilllåter att bilder på barnen åtföljas av snuskiga haranger och könsord. Hur fan står hon ut? Och varför uppmuntrar hon dårarna genom att posta infantila toa-bilder? Hon är ett mysterium och vad femman håller på med är ett mysterium det också.

Och varför ifrågasätter media inte det som pågår? Istället fortsätter de tala om henne som "succébloggare" och nämner, liksom i förbifarten, att hon får lite negativa kommentarer ibland.
I verkligheten så låter hon folk kränka och spotta på sina barn och på sig själv, dag ut och dag in med femmans goda minne.
Det är så jävla onödigt och vidrig och dessutom något hon har makt att stoppa!


Det där har hon ju gemensamt med blondinbella. Blondinbella bygger sin karriär på att 90% av hennes läsare hatar henne.
2009-02-15, 11:38
  #8758
Medlem
Söndag-ledig!
Linda Rosing, 2009-02-15 11:24
Godmorgon mina underbara läsare.

Igår hade jag och Kevin än underbar "Alla hjärtansdag". Vi åt gott och tittade på melodifestivalen. Och både jag och Kevin höll på Amy Diamond. Hon var helt klart bäst. Gud så söt hon är.Sen kom Lilioch Sussi tyckte jag. Och Amy kommer helt klart vinna sin andra chans och jag tror även att hon tar hem hela vinsten i Globen. Vilken hit låt hon har. Efter det gick vi och la oss. Somnade så skönt men vaknade av att jag hade mardrömmar. Och den drömmen vill jag inte brätta. Den var alldeles för hemsk. Undrar vad den betyder?hm. Jag tror ju på det undermedvetna oxå vilket gör den här drömmen så läskig. Nåja! som tur vaknade jag och den var inte sann det är väl huvudsaken,eller?
2009-02-15, 12:24
  #8759
Medlem
m68s avatar
Vilka kontraster det är på bilderna. En bild med en öm kärleksfull moder med son, nästa en apfull slabbeduska krampktigt sittandes på holken. Sen kan hon med att skriva att bögen var med på dass när hon skulle strala. Hon är ju bara för mycket.
Undra om det knyter sig i magen på henne när hon enbart skriver om sin son. Hoppas att dottern har sagt upp bekantskapen med avskrädet.
2009-02-15, 12:46
  #8760
Medlem
MissAnalyss avatar
"Godmorgon mina underbara läsare."
Hon står inte ens med ena benet i verkligheten.... Om man läser kommentarerna, så borde hon gråta, och stänga bloggen pronto!
Hur hon kan skriva underbara läsare, när de flesta inläggen sågar henne vid fotknölarna? "Denna något" är en gåta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in