Jag misstänker att hon nog är död då.
Anna Nicole avled efter ett liv likt Trosings.
Lolo Ferarri la ju oxå näsan i vädret rätt ung. Visseligen var ferarri ett par snäpp värre, men ändå.
Finns nog fler som Trosing. Som baserat en "karriär" på silicon, botox och utvik.
Skillnaden är väl att Trosing ligger 10 år efter än de flesta av dessa?
Trosing är nu 35. Att hon skulle hålla till 40 är tveksamt. Redan nu ser hon väldigt sliten ut. Dessutom röker hon. Som är förödande för ansikte och kroppens förmåga att hålla sig fräsch.
Jag har även sett på de senaste bilderna av henne.
Det är inte en frisk kvinna som syns där.
Hon har även blivit mer tunnhårig än tidigare. Om man kollar vid hårfästet, så ser man att det glesnar.
Hennes överarmar på bilden där hon poserar i ett nattlinne. Valken som blir där visar att ämnesomsättningen i kroppen inte fungerar. Även de skrynkliga knäna uppvisar brist i kroppen.
Än märks det inget. Linda partar på i samma takt. Stjälper i sig vin och drar en lina. Kompletterar antagligen med diverse piller av olika slag.
Hon kör nog järnet i sommar, fortfarande som sinnebilden av en levande knulldocka från en porrfilm av amerikanst stuk.
Förändringen kommer nog krypandes till hösten. Runt jul så försvinner nog Linda från rampljuset och sedan blir det nog rätt tyst.
Eftersom hon blivit sjuk!
Tror jag......