Från Erwiks blogg!
Läs den som orkar,men börja längst ner!
Från: Anonym (Gäst) Postat: 2009-03-05, 07:54
Konstigt att man betraktas som manisk när man ifrågasätter vissa saker. Tycker det är lite sekt-varning här, Alex är guden, haha!
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 22:35
"lottis".., du ska fråga Alex om detta, för det var HAN som tände till, då jag frågade om det fiasko, som Dan Panas sa att kopplerisåpan var. Jag förstår att han nog också är besviken över de ebbliknande tittarsiffrorna, men måste han bli så AGGRESSIV för det ock kalla folk för Josef Frietzls lillebror? Sen ska du nog också fråga Alex om VARFÖR han gick ut och sa att han SKULLE berätta om Jannike när såpan började sändas, när han nu, med ett ännu mer aggressivt beteende slingrar sig bort från sitt EGET uttalande...
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 22:28
Ja, TVÅ saker står klart efter denna afton, man skola icke fråga herr Stian Krutås om fiaskon och Jannikor, för då surnar herr Stian Krutås till...(Alex, varför bytte du bort ditt födelsenamn egentligen?)
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:29
Ånej, gör dig inte märkvärdig, det ÄR inte viktigt, däremot intressant, eftersom du verkligen sätter dit ALLA klutar, för att slippa svara på varför Jannike Nordström inte längre finns med i programmet, det som du SJÄLV sa att du SKULLE svara på när programmet startat. Jag tror du får börja scrolla bland dina egna uttalande, eftersom du FAKTISKT inte verkar minnas vad du själv SAGT !!!
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:28
Gäst 21:25:
Du säger att den floppat, jag tycker inte det. Vi har olika sätt att mäta framgång på.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:25
Oj oj då Alex, allt detta slingrande bara för att kopplerisåpan har floppat!!! (enligt programchefen Dan Panas)
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:24
Gäst: 21:20. 'Alla vet' ??? Jag var där. Jag vet. Du har ingen aning. Hur vet du att det Jannike säger och tolkar in är sant? Har du kört lögndetektor på henne? Varför är detta så viktigt för dig? Kan du förklara det. Är detta en allmän angelägenhet? Offentliga handlingar som ska fram i ljuset? Förklara för mig varför detta är viktigt för dig? Det är väl en enkel fråga. Om vi nu ska svara på frågor.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:20
Men snälla lille vän, fattar du inte att du bara gör dig löjlig med dina uttalanden om Jannike? De flesta vet och förstår att hon rök,p.g.a lindas svartsjuka. Jannikes förklaringar till varför hon valde att hoopa av koppleritåget, låter MER trovärdiga än era/dina aggressionsattacker... Tagga ner, det TJÄNAR du på !!!
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:15
"andefattig".., nu får du nog ta fram boken med begreppsförklaringar, tycker jag!!! Det som är andefattigt är väl I ALLA FALL att kalla folk för småsyskon till Josef Frietzl, bara för att de ställer frågor...
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:13
Anonym: Jag trodde jag kände Jannike men det gjorde jag tydligen inte.
Det är det bästa svaret jag kan ge. Jag vet inte vem den där människan är eller vad hon är ute efter.
Från: Anonym (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:11
Du känner visst Jannike, varför svarar du så? Har gillat att läsa din blogg, men tycker du blir drygare för varje inlägg. Stäng av komm. om du inte gillar dom, eller låt bara inloggade kunna skriva. Och innan du svarar att jag "ska dra" så skriver jag det själv, jag drar...
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:10
Gäst: Då ber jag om ursäkt för stavfelet på low-lives. Äter man inte gurka så ofta så kanske man inte riktigt kan stava till det. Jag samlar på kvalitativa människor. Att ha andefattiga människor omkring mig är nytt. Jag är liten och rädd i en främmande värld.
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:09
Gäst: Man kanske ångrar det man skrivit. Det är min blogg och min rättighet. Hellre snabbtänkt än efterklok. Det borde du testa. Nej, just det. Du behöver ju inte stå för nåt du skriver eftersom du gör det anonymt. Jag förstår att du inte förstår att en normal människa är försiktig med vad man uttrycker.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:09
"... low-lifes..." För det första, det heter low-lives, med v. För det andra, varför är du så rädd för andras åsikter?
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:07
men passa på ni. Det är inte så ofta jag är sugen på att ens bevärdiga era åsikter med ett enda ord. Här har ni ju verkligen er chans. Nästa gång kanske blir 2010.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:06
Ja, klart att du kommunicerar (?) på dina villkor, men att du ögonblickligen raderar en del publicerade kommentarer du skrivit, tyder på att du inte ens verkar kommunicera med dig själv en gång !!!
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:06
Ja, jag skakar verkligen här i mina stövlar. Några low-lifes utan något bättre för sig är åsiktsmaskiner i min blogg. Det är ju verkligen läskigt.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:04
Nu är du riktigt nervös, tror jag, publicerarer kommentarer, som raderas efter några minuter.
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 21:03
Gäst: Här kommunicerar vi på mina villkor. Jag svarar när jag vill svara och passar inte de skorna så är det bara att dra.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:02
Varför lät du inte kommentaren om Josef Frietzl stå kvar ???
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 21:01
Ja,så kan man kan ju också göra, vända ryggen till, när kunskapen och ordförrådet sinar. Haaa, tänk att du var en sån hare då!!!
Från: Maggan (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:58
Jasså, du pratar om att bli galen och att du är stolt, inte bara normalt stolt, utan stolt-stolt. Men vart tog denna där jurymedlemmen vägen då???????????
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:58
Ja, dt verkar som om kännedomen kopplerifiaskot är ÄNNU känsligare fråga än den om Jannike Nordström ... (LER)
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:56
"Kan Fadde Darwich sluta skriva... " Men kära hjärtanes då, vad är du så RÄDD för? Det skulle bara vara så intressant att veta hur/varför du är så "mycket stolt".., när Kanal 5 tycker programmet är ett fiasko. Varför törs du inte svara på detta, utan att omedelbart gå in i försvarsställning?
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:53
Mitt heltidsjobb på finest försörjer mig mycket bra tack.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:51
"...inte bara stolt utan mycket stolt..." Ja, vad f-n annat kan du säga, programmet har väl försörjt dig i ett antal månader...
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:51
Kan Fadde Darwich sluta skriva kommentarer i min blogg nu, tack på förhand!
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:50
Hm...är man snarstucken för att man inte håller med? Nu får du ju ta och kamma dig. Får du inte svar så blir du galen men ska man svara så ska man hålla med. Nej du, den gubben gick inte.
Jag behöver ingen filmkarriär. Jag har redan (och har haft under hela inspelningen) ett mycket bra jobb på den här sajten där du just nu är och surfar. Men ett tv-program till blir det nog. Det kan du nog inte förhindra :-) Mig slipper du inte så lätt.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:48
Så otroligt SMAKLÖST av dig att använda Josef Frietzl- namnet i ett försök att vara "tuff" ! ! ! Varför vågade du inte låta det stå KVAR ? ? ?
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:45
Oj oj då, värst vad aggressiv du BLIR !!! Vad hade du väntat dig för en fortsättning efter kopplerisåpan då, en filmkarriär, kanske? (GAPSKRATTT !!!)
Från: Maggan (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:44
Är du så otroligt snarstucken så att du har mage att svara på detta sätt. Vilka höga hästar har du satt dig på???? Vart tog den kvinnliga jurymedlemmen vägen? Du skulle ju svara på det efter programstart. Eller hur?????
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:42
Ja - det är korrekt uppfattat. Jag är inte bara stolt utan mycket stolt.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:41
He he, Alex, det är nog inte bara du och jag som inte är överens, du verkar tydligen inte ens vara överens med programchefen Panas, som ÄR besviken över programmet!!! Men DU, du är stolt ändå???
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:40
Gäst: Hur många tror du skulle titta på ett program med dig i fokus? en kvarts miljon? I think not.
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:39
Jag tycker inte jag är bortgjord. Det minsta. Som du märker så är jag och du inte överrens på många punkter. Vad gör du själv i livet som är så fantastiskt? Har du ens ett jobb?
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:36
Jaså, DU tycker inte att det floppar? Den tycker i alla fall programchefen Dan Panas !!! (Bortgjord, ha ha ha !!!)
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:29
Vilken Jannike? jag vet inte vem det är. Känner inte henne.
Från: Maggan (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:28
Det är bara TV5 och alla vi här ute som ser att det har floppat rejält med dokusåpan. Vi hade inte räknat med att du skulle erkänna det.
Men kan du inte svara då hur det var med Jannike?
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-04, 20:04
Jag tycker inte att det floppar.
Från: Gäst (Gäst) Postat: 2009-03-04, 20:02
Alex, är du besviken nu när "den rätte..." floppar?