2009-01-29, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Det är fruktansvärt sorgligt.
Jag tror nog inte riktigt jag insett hur illa det är, förrän nu.
Förut har jag mest tyckt att hon var en korkad tjej som helt saknade integritet, därtill alla dessa bisarra operationerna.

Men nu har fan skrattet fastnat i halsen.

Med risk att bli kallad troll för andra gången i dag måste jag ändå säga att det, traditionellt sett, är den som säljer stripptjänster som förnedras. Eller?

Rosing har varit otacksam (inte tyckt om en sannolikt dyr present från en nära vän). Dessutom har hon uppträtt illa mot en hårt arbetande manlig strippa och knuffat undan/förnedrat honom.
2009-01-29, 12:07
Medlem
mellys avatar
Från Alex blogg

Linda, Bobby, killar, nordisk film - ska vi ta och knyta ihop den här säcken nu eller vad säger ni? Idag gör jag min sista inspelning med Lindas dejtingprogram. Efter idag finns det ingen återvändo.

?????
Vänner eller ovänner ??
2009-01-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Det är fruktansvärt sorgligt.
Jag tror nog inte riktigt jag insett hur illa det är, förrän nu.
Förut har jag mest tyckt att hon var en korkad tjej som helt saknade integritet, därtill alla dessa bisarra operationerna.

Men nu har fan skrattet fastnat i halsen.

Tycker också det är sorgligt. Och bedrövligt av Kanal 5!

Hoppas faktiskt att den här händelsen med "strippan som gick för långt" kan bli någon slags vändpunkt...
2009-01-29, 12:12
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Hoppas faktiskt att den här händelsen med "strippan som gick för långt" kan bli någon slags vändpunkt...

Tror du verkligen det? Festen är ju en del av "Den Rätte För Rosing", ett "gulligt dejtingprogram" enligt Linda. Om 35-årsfesten är en indikation av vad man kan vänta sig i programmet, så inser man rätt snart att det är bilkraschteve av högsta rang...
2009-01-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Tror du verkligen det?

Hoppas! Hahaha.
2009-01-29, 12:32
Medlem
z2joiss avatar
Jag är väldigt nyfikan på vilka berömdheter som dök upp. Det verkar ha varit en väldans massa fotografer, men de enda jag sett på bild är Ola Rapace och hon Katrin Zchmierzhcka eller hur hon stavas och Meral. Var det de enda som dök upp? Jag hoppas verkligen det.

Roligt att hon drog från festen. Undrar hur hon ska kommentera det? "Jag var tvun gen att få min sjö nhet sömn." Det verkar som Linda hade PMS, eller har hon opererat bort mensen också?" Hon såg inte ut att ha särskilt kul i alla fall.
2009-01-29, 12:42
Medlem
mellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myskmadra
Det är så jävla synd om henne. En bekant har precis haft en del med henne att göra genom jobbet och jag har gått från att inte ha en åsikt eller bry mig till att fan tycka aktivt synd om henne. Hon förstår inte när folk skämtar, hon hänger inte med i ett vanligt samtal, hon är alldeles för försvarslös för att få vara myndig, typ. Hon borde ha en "god man" som förståndshandikappade har, som kan tolka omvärlden och hjälpa henne att sätta gränser. Så ha lite hjärta i kroppen och sluta sparka på henne, det är som att mobba små barn.
.......

Sorry , det där köper inte jag
Ska hon omyndig förklaras av sin mamma ??
Hon är en vuxen människa och 2 barnsmamma . (hur hon ta hand om sina barn , en annan femma )
Är det inte dags för henne att vakna och ta ansvar över sitt eget liv ?
2009-01-29, 12:43
Medlem
z2joiss avatar
http://www.finest.se/imageGallery/?igid=4707

Ok, då är jag nöjd. Man hittar alltså fler kändisar på Ica en torsdag än man gör på White room på Lindas kalas. Jag ville bara få det bekräftat att Lindas status i VIP-världen fortfarande är obefintlig.

Vilket bevisar att allt det här ståhejet är djupt tragiskt. Ingen, förutom stockholms slemmigaste bögliga vill befatta sig med kvinnan. Trots detta gör Kanal 5 en serie om henne. Å andra sidan var det väl de som sänd Nalles showk och det här är väl på samma nivå.

Vilken tanke jag fick, kan inte Linda och Nalle paras ihop, sedan kan man stoppa in dem i en femrummare med parabolutsikt högst upp i ett höghus i Kista och slänga nyckeln. Sätt upp några webkameror i rummen och låtsas om som att de är inkopplade så kommer både de och vi att leva resten av våra liv lyckliga.
2009-01-29, 12:43
Medlem
Seriöst: Jag tror detta skulle kunna bli en vändpunkt för Linda på ett personligt plan (oavsett tv-programmet i övrigt) - om hon stannade upp en aning och gick till botten med vad som egentligen hände på festen, och varför. (Till botten, bokstavligt.) Om hon vågade se sanningen om sina så kallade vänner, och om sin egen roll i det hela...

Hahaha, skrattet skulle vändas i tårar... eller gallskrik.
2009-01-29, 12:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Seriöst: Jag tror detta skulle kunna bli en vändpunkt för Linda på ett personligt plan (oavsett tv-programmet i övrigt) - om hon stannade upp en aning och gick till botten med vad som egentligen hände på festen, och varför. (Till botten, bokstavligt.) Om hon vågade se sanningen om sina så kallade vänner, och om sin egen roll i det hela...

Hahaha, skrattet skulle vändas i tårar... eller gallskrik.

Ja, detta är vändpunkten vi alla har väntat på? Efter Brinkenstjärts barturer, misslyckade sångkarriärer, Beckrotisk politik, dissad av dottern två gånger och kokosbollsrubriker, så är det just DETTA som får det att vända i Lindas huvud?
2009-01-29, 12:53
Medlem
Från Evas blogg på hanky.se

Det blev inte som vi hade tänkt
Published: 45 minuter sedan

Vet inte om några av er har läst aftonbladet idag, om rosings fest igår. Det var ju Max (kims bror) som strippade för Linda. Det står i tidningen att det var meningen att smörja in hans snopp med lotion, och så var INTE fallet. Saken var den att Max blev bedd att strippa för Linda och lotionen är en del av strippnummret, men det är snarare till för att smörja in hans mage, och rumpa. Max är ju inte prostituerad för fan. Tyvärr blev allt fel igår, men jag tycker rätt synd om Max, eftersom att han jobbade och fick skit, och det tycker jag är fel.
2009-01-29, 13:06
Medlem
William Hainess avatar
Äh, kan inte vara så farligt, med tanke på att hon äter lunch med Erwik och Bobby. Tror nog de försöker trumma upp det till lite mer dramatiskt än vad det var för lite extra bloggläsare. Det är ju känt att de brukar göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in