2009-09-11, 07:12
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Jag pallar inte att höra Gynnings röst, det kan jag inte vara ensam om väl?
Nej du är inte ensam om det. Jag ser inte program där hon är med hur "bra" de än är, en gapig, flamsig skånska.
2009-09-11, 09:35
Medlem
Blend1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Nej du är inte ensam om det. Jag ser inte program där hon är med hur "bra" de än är, en gapig, flamsig skånska.
Hellre än flamsig skånska än en hjärndöd anka från Stocklahoma.
2009-09-11, 09:36
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Jag pallar inte att höra Gynnings röst, det kan jag inte vara ensam om väl?
Nä, hon ser helt ok ut så länge hon inte öppnar munnen men efter första ordet så bleknar hon. Rösten är vidrig, dialekten gör den inte bättre och hon har aldrig något vettigt att säga men tyvärr hon gör det med väldigt många ord.
2009-09-11, 09:37
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blend1
Vilken anka tänker du på då?
2009-09-11, 10:23
Medlem
Racooons avatar
Kanal5 till Lionda: - Du måste se till att få fler att skriva kommentarer i din blogg!

Linda funderar, och funderar, och funderar...och plötsligt kom hon på lösningen!

Lionda: - Jag kan ju skriva "Vad tycker ni?" i mina inlägg, oavsett vad inlägget handlar om?
2009-09-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blend1

Men Bionda är ju från Västerås..
2009-09-11, 11:39
Medlem
Winyans avatar
Jag tycker bara det känns så befängt att man fortfarande väger Rosingskan och Gynning emot varandra. Det handlar om två mycket olika människor som inte längre har något gemensamt alls.

Rosingskan är till skillnad mot Gynning hopplöst och obotligt dum, är inte särskilt vacker, har ingenting på sin meritlista, åstadkommer aldrig något intressant, är helt talanglös och saknar dessutom ambitioner.

Jag vet heller inte vem man skulle kunna jämföra Rosingskan med för att få henne att framstå i bättre dager??

Beats me.
2009-09-11, 12:12
Medlem
Människor som helt saknar humor och självdistans framstår ju alltid som dummare än människor som är lättsamma.
Säger Gynning något tokigt så skrattar hon bort det, Linda börjar stamma, skylla ifrån sig och veckla in sig.
I huvudet på Gynning var ett helt outhärdligt program, men det var i alla fall frejdigt och glatt!
Lindas dejtingprogram var en ren ångestupplevelse från början till slut och visade en rädd och osäker människa som rökte nervöst och själv verkade lida av att hon hade svårt att formulera sig.
Det ena programmet var dumt men charmigt, det andra var dumt och deprimerande.
Det är väl också den stora skillnaden mellan Linda och Carolina tycker jag.
2009-09-11, 16:29
Medlem
Bloggkommentar: "

http://www.youtube.com/watch?v=Q0a12LEIxu0

Rosings svartsjuka"

(Katrin Zytomierska skvallrar i radio)
Senast redigerad av HEJ2009 2009-09-11 kl. 16:39.
2009-09-11, 16:47
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torden
Just det, Västerås!

MEN: "Min Amal" när hon varit där en gång. (jag har gått hos henne i flera år - naglar)

"MIN vän Bobby" efter en gång. (gick på den salongen innan BOBBA sköt in en massa skit i nyllet)

"Bästa pizzerian i Sthlm". Hon fick följa med Sudda-Snutt en gång till Gamla stan.. och då blev det BÄSTA PIZZERIAN I STHLM.

Det är hur tydligt som helst att Linda Rosing från Västerås helt och hållet vill synas som infödd stockholmare. (!)

Verkligen skrattretande! (skratt)

Fast det är klart nu har hon ju flyttat in i en stoooor våning i Vasastan (?) som det anstår en stoor kändis.

Bloggar (hrmm) som anstår en stooor kändis.

... "min klinik, min, min , min Peter ..

Städar inte städerska längre? Bilder?
2009-09-11, 17:52
Medlem
Boxarbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winyan
.......................... . ..
Jag vet heller inte vem man skulle kunna jämföra Rosingskan med för att få henne att framstå i bättre dager??

Beats me.
Fadde....?

2009-09-11, 18:10
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torden

Ja och det hörs på "määääää:na"... Asfult.

Trots att jag är urstockholmare så tycker jag Gynnings röst är helt okej och skånskan bara gullig! Lindas västmanländska bräkande med försök till stockholmska (ja ingen stockholmare kan höra detta som 08-snack!) är riktigt rysligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in