VARFÖR?
Linda Rosing, 2009-01-06 11:28
Godmorgon!
Jag somnade inte förrens sent i natt och har sovit jätte dåligt. Vridit och vänt mig,svettats som bara den. varför sover jag så dåligt? suck. Det är så jobbigt. Sömn för mig är så viktigt. Om jag inte sover mina åtta timmar blir jag alldeles knäpp. Jag funkar inte som jag ska. Det är så jobbigt at jag snart får gå till en docktor och skaffa mig sömnpiller. Vilket jag helst inte vill men känner att jag snart inte har något val, suck,blä. Är det någon som har samma problem som mig? och vad kan jag göra för att kunna sova?
Hon skulle ju kunna testa att göra något på dagarna, testa att jobba kanske, då brukar man sova bra.
VARFÖR?
Godmorgon!
Jag somnade inte förrens sent i natt och har sovit jätte dåligt. Vridit och vänt mig,svettats som bara den. varför sover jag så dåligt? suck. Det är så jobbigt. Sömn för mig är så viktigt. Om jag inte sover mina åtta timmar blir jag alldeles knäpp. Jag funkar inte som jag ska. Det är så jobbigt at jag snart får gå till en docktor och skaffa mig sömnpiller. Vilket jag helst inte vill men känner att jag snart inte har något val, suck,blä. Är det någon som har samma problem som mig? och vad kan jag göra för att kunna sova?
Herregud var har alla svänskleraret varit? Inte i Västersåstrakten i alla fall....
VARFÖR?
Godmorgon!
Är hon en idiot? Hon tjatar ju mer än en gång om att hon sover så jävla bra! Nu behöver hon sömntabletter för att kunna sova helt plötsligt. Eftersom jag tror på att hon sover bra vanligtvis så kan vi med all säkerhet anta att dessa återkommande sömnstörningar beror på livsstilen som är kryddat med både amfetamin och kokain.
VILKEN STRESS...PUST!
Linda Rosing, 2009-01-05 19:02
Nu är jag hemma igen efter att ha hämtat Kevin. I morgon ska jag och Kevin springa runt på stan och fixa skidkläder inför helgen. För då ska vi åka till hemlig ort och fortsätta min insdpelning "Den rätte för Rosing". Och på Onsdag morgon och hela dagen ska jag plåta reklamfotografering för mitt program. Det ska bli super kul! Nya snygga bilder Thats what I like right now...Och på Torsdag ska jag och dom andra programledarna spela in kanalens reklamfilm. Ja som ni förstår så är det full fart nu efter all jul ledighet..........
Lustigt att femman bara tiger still samtidigt som Patsy tuggar stock runt halva stan!
Tuffa killar de där som känner sig manade att stå på kö till Patsys klyka!
Nummerlapp, någon?
VARFÖR?
Godmorgon!
Allt hon gör utgår hon ifrån att hon är ensam om!
Den söta lilla amöban!
Inte för att jag vet något om Patsys sömn, men det som jag hitintills läst här, så sover hon ju hur bra som helst. Och kontrar med frågan, är det någon mer som gör det?
Undrar när den okunniga människans kropp får nog av alla ingrepp, kemiska nervgifter, sprit och kokain för att slutligen kollapsa?
Herregud var har alla svänskleraret varit? Inte i Västersåstrakten i alla fall....
Någon som sett Patsys betyg?
Hon som är en sådan "profil" borde ha ett strålande slutbetyg!
Hon delger ju folk all möjlig skit och då varför inte ett slutbetyg?
Hennes gymnastiska kunskaper påstår hon ju vara stora, så visst måste hon ha varit tillräckligt i skolan för att få någon form av utlåtande?
VARFÖR?
Godmorgon!
Hon kanske har tillfört kroppen så mycket skit att hon hamnat i klimakteriet i förtid?
Lugn, bara lugn Linda! Svettningarna går över om några år.
Hon slits säkert i sitt samvete mellan sitt jag, sina barn, sitt kontrakt, sina vänner, alkohol, droger..precis som vilken annan som helst som har för mycket i skallen och kroppen. Det sista hon behöver är ju sömntabletter!
Vem dejtade hon förresten i slutet av sept/början av okt? (ja off the record..hon har ju inte haft nån man men nu vet jag att hon har det.....)
JAg är helt 100% säker på att hon tar kokain
hennes stora övertygelse på att hon är den största stjärnan som sverige sett säger mig detta.
+ att hon svettas på nätterna och då speciellt måndag eller tisdagar
dagar då hon försöker vara fräsh då hon ska ha sin son och hon försöker nog på sitt sätt vara en bra mor .... men förstår inte att det bästa är att sluta helt
så hon försöker begränsa intaget till dagar då kevin inte är hemma med resultat
abstinens då kevin är hemma