2009-01-06, 13:21
Medlem
.-.-.s avatar
Skräckinjagande läppar, börjar mer likna en anknäbb.
2009-01-06, 13:24
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
VARFÖR?
Linda Rosing, 2009-01-06 11:28
Godmorgon!
Jag somnade inte förrens sent i natt och har sovit jätte dåligt. Vridit och vänt mig,svettats som bara den. varför sover jag så dåligt? suck. Det är så jobbigt. Sömn för mig är så viktigt. Om jag inte sover mina åtta timmar blir jag alldeles knäpp. Jag funkar inte som jag ska. Det är så jobbigt at jag snart får gå till en docktor och skaffa mig sömnpiller. Vilket jag helst inte vill men känner att jag snart inte har något val, suck,blä. Är det någon som har samma problem som mig? och vad kan jag göra för att kunna sova?
Hon skulle ju kunna testa att göra något på dagarna, testa att jobba kanske, då brukar man sova bra.
2009-01-06, 13:38
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Herregud var har alla svänskleraret varit? Inte i Västersåstrakten i alla fall....
2009-01-06, 14:27
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Är hon en idiot? Hon tjatar ju mer än en gång om att hon sover så jävla bra! Nu behöver hon sömntabletter för att kunna sova helt plötsligt. Eftersom jag tror på att hon sover bra vanligtvis så kan vi med all säkerhet anta att dessa återkommande sömnstörningar beror på livsstilen som är kryddat med både amfetamin och kokain.
2009-01-06, 15:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Lustigt att femman bara tiger still samtidigt som Patsy tuggar stock runt halva stan!

Tuffa killar de där som känner sig manade att stå på kö till Patsys klyka!
Nummerlapp, någon?
2009-01-06, 15:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
...ja det är väl enda sättet för henne att kunna visa några ansiktsuttryck öht. Med den överläppen...

Kärringen började att få slappa munvinklar pga av alla avbetalningar hon gör!

Undrar när det blir ett betalt reportage om när Patsy skall strama upp och göra klykan gladare?

"Min vagina ser nu lika glad ut som jag känner mig!"
2009-01-06, 15:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Allt hon gör utgår hon ifrån att hon är ensam om!
Den söta lilla amöban!

Inte för att jag vet något om Patsys sömn, men det som jag hitintills läst här, så sover hon ju hur bra som helst. Och kontrar med frågan, är det någon mer som gör det?

Undrar när den okunniga människans kropp får nog av alla ingrepp, kemiska nervgifter, sprit och kokain för att slutligen kollapsa?

Att hon jobbar hårt på sitt förfall är märkbart!
2009-01-06, 15:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Herregud var har alla svänskleraret varit? Inte i Västersåstrakten i alla fall....

Någon som sett Patsys betyg?
Hon som är en sådan "profil" borde ha ett strålande slutbetyg!

Hon delger ju folk all möjlig skit och då varför inte ett slutbetyg?
Hennes gymnastiska kunskaper påstår hon ju vara stora, så visst måste hon ha varit tillräckligt i skolan för att få någon form av utlåtande?
2009-01-06, 16:25
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:

Hon kanske har tillfört kroppen så mycket skit att hon hamnat i klimakteriet i förtid?

Lugn, bara lugn Linda! Svettningarna går över om några år.
2009-01-06, 17:15
Medlem
GJEs avatar
Hon slits säkert i sitt samvete mellan sitt jag, sina barn, sitt kontrakt, sina vänner, alkohol, droger..precis som vilken annan som helst som har för mycket i skallen och kroppen. Det sista hon behöver är ju sömntabletter!

Vem dejtade hon förresten i slutet av sept/början av okt? (ja off the record..hon har ju inte haft nån man men nu vet jag att hon har det.....)
2009-01-06, 17:18
Medlem
William Hainess avatar
Missbrukare har en viss tendens att svettas vid abstinens...
2009-01-06, 20:21
Bannlyst
JAg är helt 100% säker på att hon tar kokain
hennes stora övertygelse på att hon är den största stjärnan som sverige sett säger mig detta.
+ att hon svettas på nätterna och då speciellt måndag eller tisdagar
dagar då hon försöker vara fräsh då hon ska ha sin son och hon försöker nog på sitt sätt vara en bra mor .... men förstår inte att det bästa är att sluta helt
så hon försöker begränsa intaget till dagar då kevin inte är hemma med resultat
abstinens då kevin är hemma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in