Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Fan vad fint det har blivit!
Published: Idag, 18:47
Så här fint blev det i köket.
Nu har jag tagit av stols tyget eftersom det ska tvättas.
Men när det kommer på sen så blir det komplett!
Eftersom våran kyl/frys är så gammal så fick Melissa
göra den såsnygg som möjligt.
Och visst lyckades hon bra?
Mammas goda fläskfile med svamp och rökt skinka gratinerad
i ugnen. Eftersom jag inte äter rött kött så fick jag kycklingfile.
En trött färdig shoppat fröken Rosing.
Här kommer jag med Melissas säng och andra tillbehör.
Nu är vi framme för att shoppa loss.
Jag älskar mina föräldrar.
Jag skulle aldrig klara mig utan dom.
Fan vad fint det har blivit här nu.
Pappa körde mig och Melissa till Ikea så vi fick hjälp att
köra hem sängen och massa andra saker.
Som vanligt när man är på Ikea så blir det alltid mer
som man köper än vad man hade tänkt sig.
Känner ni igen er?
Så är det iallafall för mig.
Mamma var hemma hos oss undertiden och lagade mat.
Hon är verkligen grym på det.
Jag älskar hennes husmanskost.
Iallafall så när vi kom hem så åt vi.
Så vi fick massa energi så vi kunde sätta igång
och skruva.
Melissa hjälpte visserligen till med sin byrå.
Men sen gjorde pappa allt.
Och det blev så bra!
Jag ägnade mig åt "min fästman" som mamma kallar
min damsugaren nu mera för.
Hon tycker att jag inte gör annat än släpar runt och damsuger.
Hon har ju rätt,jag älskar ju att städa!
Så min nya fästman är min damsugare från och med nu.
Min dotter bara jublade och var så nöjd över sitt
fina rum. Och resten av lägenheten är super nu.
Det ser ut som en helt annan än den gjorde för någon
vecka sen.
Så det enda jag har kvar att göra nu är vardagsrummet.
Det blir mitt nästa och sista projekt.
Kommentarer (145)
Undertiden är ett ord.
nu mera är två ord.
Läs och lär.
Varför äter inte människan rött kött?
Inte undra på att frk botox lider av hjärnsläpp och grov västerås-svenska.
Jag gillar själv inte rött kött,men äter trots detta,rött kött 2-3 ggr/v för att få i mig livsviktiga aminosyror och proteiner som inte går att få i sig artificiellt.
Speciellt viktigt om man tränar och även vill kunna tänka klart!
Edit:Såg nu att människan på fullt allvar anser fläsk vara nötkött!
Hon ÄR mentalt efterbliven!