Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Skäms ni inte över att ni bryr er om henne så mycket ?
Hon är ju mer än vad ni någonsin har varit, är det därför ni känner er underlägsna och måste snacka skit om henne ?
Ni är patetiska om jag får säga vad jag tycker

Det enda LR är 'mer' än de flesta andra kvinnor, är storleken på bröst och läppar.
När det kommer till all annan framgång i livet ser hennes cv skrämmande tunt ut i förhållande till vad de flesta kvinnor över 30 år kan prestera.