2009-03-21, 00:28
  #9949
Medlem
ebba112s avatar
Spelning...

Läste i tidningen igår att Basic Element kommer hit den 9:e april och har en spelning på Hc i åmål... Jag får väl se om jag orkar pallra mig dit och kolla om hon e med och lurar i kulisserna....
2009-03-21, 00:30
  #9950
Medlem
m68s avatar
Inget inlägg sen 14.42 nu är hon nog på väg till Finland jättesjuk.

Om man nu har en sådan uberfrisör, hur kan man då låta sin klient ligga i sängen med en sådan skabbig utväxt? Skämmes på dig Bobby.
2009-03-21, 00:37
  #9951
Medlem
m68s avatar
Dom häringa basic element vad är det för några? 08 band eller? får nog you tuba lite återkommer.
2009-03-21, 00:45
  #9952
Medlem
m68s avatar
Hahahaha nu fattar jag varför slabben är med denna Peter.

http://www.youtube.com/watch?v=jaQ8HyA33O0&NR=1
2009-03-21, 01:35
  #9953
Medlem
Skäms ni inte över att ni bryr er om henne så mycket ? Hon är ju mer än vad ni någonsin har varit, är det därför ni känner er underlägsna och måste snacka skit om henne ?

Ni är patetiska om jag får säga vad jag tycker
2009-03-21, 02:54
  #9954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Skäms ni inte över att ni bryr er om henne så mycket ? Hon är ju mer än vad ni någonsin har varit, är det därför ni känner er underlägsna och måste snacka skit om henne ?

Ni är patetiska om jag får säga vad jag tycker
Hugo? Är det du?
2009-03-21, 02:56
  #9955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
Hugo? Är det du?


Vet inte vem Hugo är men det är inte jag i alla fall
2009-03-21, 06:03
  #9956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Skäms ni inte över att ni bryr er om henne så mycket ? Hon är ju mer än vad ni någonsin har varit, är det därför ni känner er underlägsna och måste snacka skit om henne ?

Ni är patetiska om jag får säga vad jag tycker

Det enda LR är 'mer' än de flesta andra kvinnor, är storleken på bröst och läppar.
När det kommer till all annan framgång i livet ser hennes cv skrämmande tunt ut i förhållande till vad de flesta kvinnor över 30 år kan prestera.
2009-03-21, 07:25
  #9957
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Skäms ni inte över att ni bryr er om henne så mycket ? Hon är ju mer än vad ni någonsin har varit, är det därför ni känner er underlägsna och måste snacka skit om henne ?

Ni är patetiska om jag får säga vad jag tycker

Varför skulle man känna sig underlägsen någon som måste ta botox och skönhetsoperera sig vid 34 års ålder? Hade du bemödat dig med att läsa tråden istället hade du insett att vi föraktar den ytliga BB livsstil ankan förespråkar.
2009-03-21, 07:26
  #9958
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Skäms ni inte över att ni bryr er om henne så mycket ? Hon är ju mer än vad ni någonsin har varit, är det därför ni känner er underlägsna och måste snacka skit om henne ?

Ni är patetiska om jag får säga vad jag tycker
Ned Flanders, är det du?
2009-03-21, 07:32
  #9959
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Inget inlägg sen 14.42 nu är hon nog på väg till Finland jättesjuk.

Om man nu har en sådan uberfrisör, hur kan man då låta sin klient ligga i sängen med en sådan skabbig utväxt? Skämmes på dig Bobby.

Säkert och under lördagen så kommer något litet inlägg som spökskrivaren mamma Gerdin skriver om vilken underbar kycklingsoppa mamma gjort till Linda och hur hemskt hon mår. Sedan kommer en bild tagen från ett tidigare tillfälle som mamma lägger ut för att upprätthålla skenet.
2009-03-21, 11:46
  #9960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Skäms ni inte över att ni bryr er om henne så mycket ? Hon är ju mer än vad ni någonsin har varit, är det därför ni känner er underlägsna och måste snacka skit om henne ?

Ni är patetiska om jag får säga vad jag tycker

Hmm och du är inte än mer patetisk som kommenterar alla patetiska som skriver om LR?

Tror det är så att vi är facinerade av hur lågt man kan komma. En tragisk människospillra som LR som dessutom borde söka vård för sitt mentala handikapp blir en sorts måttstock över mänsklig dumhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in