2008-11-25, 11:26
  #6961
Medlem
rogerks avatar
felpost
2008-11-25, 11:26
  #6962
Medlem
rogerks avatar
felpost
(nog inte min dag idag när jag lyckas göra fel 2 ggr på raken... )
__________________
Senast redigerad av rogerk 2008-11-25 kl. 11:32.
2008-11-25, 13:29
  #6963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Tänker hon inte på att om man solar för mkt så får man rynkig hud?? Men visst det går att spruta in botox överallt sen.

Men hon är ju konsekvent!

Häromdagen sa hon att hon skulle försöka bli så ful som möjligt, för att slippa bli våldtagen -
och nu ska hon raskt ut (lättklädd) på beachen och jobba på sina solskador!

Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
För övrigt:
Varför pluggar man till flygvärdinna om man e höjdrädd?

Oj då... fel av mig inte sååå väldigt konsekvent, nej...
2008-11-25, 16:03
  #6964
Medlem
En kompis till mig fick det här på match.com

>
"Jag söker dig som skulle våga ta en chans i livet och
finna kärleken med mig i mitt nya program "Den rätte för Rosing". Ett seriöst program där jag ger mig själv chansen att hitta kärleken vilken aldrig är förutsägbar eller given.

Om du skulle kunna tänka dig att lära känna mig,
sök till programmet och läs min blogg på kanal5.se eller
skicka ett mail till med följande information:

För- och efternamn
Gatuadress, postort och postnummer
Ålder
Telefonnummer där du kan nås dagtid
E-postadress

/Linda"
>
2008-11-25, 16:09
  #6965
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99popcorn
En kompis till mig fick det här på match.com

>
"Jag söker dig som skulle våga ta en chans i livet och
finna kärleken med mig i mitt nya program "Den rätte för Rosing". Ett seriöst program där jag ger mig själv chansen att hitta kärleken vilken aldrig är förutsägbar eller given.

Om du skulle kunna tänka dig att lära känna mig,
sök till programmet och läs min blogg på kanal5.se eller
skicka ett mail till med följande information:

För- och efternamn
Gatuadress, postort och postnummer
Ålder
Telefonnummer där du kan nås dagtid
E-postadress

/Linda"
>
Varför desperatragga på Match om man har långa köer av sökande?
2008-11-25, 16:09
  #6966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99popcorn
En kompis till mig fick det här på match.com

>
"Jag söker dig som skulle våga ta en chans i livet och
finna kärleken med mig i mitt nya program "Den rätte för Rosing". Ett seriöst program där jag ger mig själv chansen att hitta kärleken vilken aldrig är förutsägbar eller given.

Om du skulle kunna tänka dig att lära känna mig,
sök till programmet och läs min blogg på kanal5.se eller
skicka ett mail till med följande information:

För- och efternamn
Gatuadress, postort och postnummer
Ålder
Telefonnummer där du kan nås dagtid
E-postadress

/Linda"
>

Hahaha, underbart!
Vet du när han fick det?
2008-11-25, 16:11
  #6967
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Varför desperatragga på Match om man har långa köer av sökande?

För att inga är speciellt seriösa? Oftast när de går ut med "hur många det är som söker" så brukar det oftast betyda tvärtom, som desperatragg på Match visar.
2008-11-25, 16:12
  #6968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Varför desperatragga på Match om man har långa köer av sökande?

Precis, med UPPSAMLINGSPLATSER på tre orter.
Varför tänker jag på kreatur, boskapsskötsel och fållor?
2008-11-25, 16:20
  #6969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Hahaha, underbart!
Vet du när han fick det?

Inom senaste timmen.

Det luktar desperation tycker jag. Men det är nog mycket möjligt att programmet/kanalen har något samarbete med match.com skulle jag tro, och att de här ser en chans att exponera match i rutan.
2008-11-25, 16:37
  #6970
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Precis, med UPPSAMLINGSPLATSER på tre orter.
Varför tänker jag på kreatur, boskapsskötsel och fållor?
Och sådana där kretursfösarstavar som ger elstötar.
-In i fållan med dig din jävel, du skall betäcka ankan.
2008-11-25, 17:46
  #6971
Medlem
polemarchoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Och sådana där kretursfösarstavar som ger elstötar.
-In i fållan med dig din jävel, du skall betäcka ankan.

Borde man inte ringa Djurskyddsföreningen?

Såg henne när jag var i Stockholm för ett tag sedan.
Jag skulle hellre bli plågad av stavarna än att sätta på henne.
Fan vad ful hon är live.
Läpparna är otroliga. Man kan inte sluta stirra på henne.
2008-11-25, 17:55
  #6972
Medlem
Hittills har de testat folk från den samling av "modeller", statister och dokusåpa wannabes som alltid finns tillgängliga för all skit och som kommer springande så fort de ser en TV-kamera.
Skulle tro att de fortfarande desperat söker efter helt vanliga, balanserade killar som kan göra programmet trovärdigt.

Det är i och för sig inte helt otroligt att Linda kommer att hitta kärleken bland det där mediakåta avskrädet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in