Kommentarer:
Edit 13.42: Suddisarna har kommit igång nu...
2009-08-28 13:31 Anmäl inlägget
Det är väl inte kommentarerna i sig som upprör utan att de raderas för att passa fröken Rosing. Alltså bara positiva kommentarer får stå kvar. Om Rosing frågar något får man väl tåla svaren, tex att en garderob faktiskt inte var så fin.
.. 2009-08-28 13:31 Anmäl inlägget
Sudda suddaHar suddisarna gått på kafferast nu då ...
Therese 2009-08-28 13:30 Anmäl inlägget
Trött på era bittra kommentarerHej Linda !
Jag lyssnade på dig i radio idag och för det första så hajjade jag först inte att det var dig som dem interjuvade, personen jag hörde var så otroligt jordnära och mogen. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägget egentligen. När man kikar in i din blogg och läser alla kommentarer från idioter som ska kalla sig folk så blir man sjukt upprörd !! Om dem inte gillar dig varför ägnar dem sig då tid och energi med att sitta och dömma dig genom en dataskärm.
Att man gjorde dumma saker när man var "ung" hehe ja det har väl vi alla gjort, och jag blir så förbannad att bara för att man är kändis så ska det följa än hela livet !
Och vad jag blir ännu mer förbannad över är hur folk kan sitta och skriva massa skit om ditt barn som du väntar. Vad vet dem om saker.
Ni människor som skriver ni kan inte ha ett liv eller så är ni så fruktansvärt bittra och avundsjuka att ni ägnar tid och energi till att skriva en massa "blabla bullshit". Det är inte lätt att vara beroende av nått eller någon men nån gång måste väl ni ge er.
Linda, du är en helt underbar person.
Mch / Therese
2009-08-28 13:29 Anmäl inlägget
13:23KLOCKRENT!!!!
2009-08-28 13:28 Anmäl inlägget
Tror inte på att en firma raderar kommentarernaDet är Linda och hennes närmaste som gör det. Därför sker det så urskiljningslöst. Ibland tror jag att 5:an hjälper till.
Det är alldeles för många tillfällen på dagen som flera negativa kommentarer får stå kvar en längre tid för att det ska vara troligt att någon utomstående gör jobbet.
2009-08-28 13:25 Anmäl inlägget
2009-08-23 13:23 Linda på möte med kanal5 angående sitt "blogg-jobb"Hahahaahaha Faaan vad bra skrivet, exakt dom tankarna har jag haft angående Lindas bloggande hehehe kunde inte ha sagt det bättre själv. 1 stor eloge till dig!!!
Peter Niklasson 2009-08-28 13:23 Anmäl inlägget
Alla gnällmånsar - Läs inte kommentarernaSvårare än så är det inte. Varför utsätta sig för dem om man nu blir så upprörd?
2009-08-28 13:23 Anmäl inlägget
Linda på möte med Kanal5 angående sitt "blogg-jobb";
"Hej chefen, eftersom jag är eran populäraste bloggare så skulle jag vilja be er om en sak. Kan ni anställa en person som suddar alla hatiska kommentarer som som jag får.
-Ja, självklart Linda, sånt får ju inte förekomma inom våra seriösa väggar. Det ska vi fixa på stört.
Jo, jag vill förtydliga en sak. Ni måste radera ALLA negativa kommentarer.Om jag tex lagar köttbullar och frågar läsarna "Visst ser det gott ut?" Skriver någon att det inte ser gott ut så måste ni radera en sån kommentar...
-Jaha...även dom kommentarerna?
Ja, förstår ni, jag har kommit på att om det bara står en massa snälla kommentarer och de som håller med mig om allt. Då kommer den stora allmänheten att ändra uppfattning om mig och jag kommer att bli stooor och känd och få en massa bra jobb i framtiden. Visst är det en bra idé jag har kommit på alldeles själv?
-Visst Linda, vi gör som du vill, du inbringar ju pengar till vårt företag så visst, vi gör så. Raderar ALLT negativt. Förresten, vad schnygg du är idag.
Aggelika Andersson 2009-08-28 13:22 Anmäl inlägget
Linda skynda dig hem nu och radera. Eller ring och engagera någon snabbt som attan.
2009-08-28 13:20 Anmäl inlägget
gittan 13.05Fyllekärring!!
Det är väl inte kommentarerna i sig som upprör utan att de raderas för att passa fröken Rosing. Alltså bara positiva kommentarer får stå kvar. Om Rosing frågar något får man väl tåla svaren, tex att en garderob faktiskt inte var så fin.
.. 2009-08-28 13:31 Anmäl inlägget
Sudda suddaHar suddisarna gått på kafferast nu då ...
Therese 2009-08-28 13:30 Anmäl inlägget
Trött på era bittra kommentarerHej Linda !
Jag lyssnade på dig i radio idag och för det första så hajjade jag först inte att det var dig som dem interjuvade, personen jag hörde var så otroligt jordnära och mogen. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägget egentligen. När man kikar in i din blogg och läser alla kommentarer från idioter som ska kalla sig folk så blir man sjukt upprörd !! Om dem inte gillar dig varför ägnar dem sig då tid och energi med att sitta och dömma dig genom en dataskärm.
Att man gjorde dumma saker när man var "ung" hehe ja det har väl vi alla gjort, och jag blir så förbannad att bara för att man är kändis så ska det följa än hela livet !
Och vad jag blir ännu mer förbannad över är hur folk kan sitta och skriva massa skit om ditt barn som du väntar. Vad vet dem om saker.
Ni människor som skriver ni kan inte ha ett liv eller så är ni så fruktansvärt bittra och avundsjuka att ni ägnar tid och energi till att skriva en massa "blabla bullshit". Det är inte lätt att vara beroende av nått eller någon men nån gång måste väl ni ge er.
Linda, du är en helt underbar person.
Mch / Therese
2009-08-28 13:29 Anmäl inlägget
13:23KLOCKRENT!!!!
2009-08-28 13:28 Anmäl inlägget
Tror inte på att en firma raderar kommentarernaDet är Linda och hennes närmaste som gör det. Därför sker det så urskiljningslöst. Ibland tror jag att 5:an hjälper till.
Det är alldeles för många tillfällen på dagen som flera negativa kommentarer får stå kvar en längre tid för att det ska vara troligt att någon utomstående gör jobbet.
2009-08-28 13:25 Anmäl inlägget
2009-08-23 13:23 Linda på möte med kanal5 angående sitt "blogg-jobb"Hahahaahaha Faaan vad bra skrivet, exakt dom tankarna har jag haft angående Lindas bloggande hehehe kunde inte ha sagt det bättre själv. 1 stor eloge till dig!!!
Peter Niklasson 2009-08-28 13:23 Anmäl inlägget
Alla gnällmånsar - Läs inte kommentarernaSvårare än så är det inte. Varför utsätta sig för dem om man nu blir så upprörd?
2009-08-28 13:23 Anmäl inlägget
Linda på möte med Kanal5 angående sitt "blogg-jobb";
"Hej chefen, eftersom jag är eran populäraste bloggare så skulle jag vilja be er om en sak. Kan ni anställa en person som suddar alla hatiska kommentarer som som jag får.
-Ja, självklart Linda, sånt får ju inte förekomma inom våra seriösa väggar. Det ska vi fixa på stört.
Jo, jag vill förtydliga en sak. Ni måste radera ALLA negativa kommentarer.Om jag tex lagar köttbullar och frågar läsarna "Visst ser det gott ut?" Skriver någon att det inte ser gott ut så måste ni radera en sån kommentar...
-Jaha...även dom kommentarerna?
Ja, förstår ni, jag har kommit på att om det bara står en massa snälla kommentarer och de som håller med mig om allt. Då kommer den stora allmänheten att ändra uppfattning om mig och jag kommer att bli stooor och känd och få en massa bra jobb i framtiden. Visst är det en bra idé jag har kommit på alldeles själv?
-Visst Linda, vi gör som du vill, du inbringar ju pengar till vårt företag så visst, vi gör så. Raderar ALLT negativt. Förresten, vad schnygg du är idag.
Aggelika Andersson 2009-08-28 13:22 Anmäl inlägget
Linda skynda dig hem nu och radera. Eller ring och engagera någon snabbt som attan.
2009-08-28 13:20 Anmäl inlägget
gittan 13.05Fyllekärring!!
Edit 13.42: Suddisarna har kommit igång nu...
__________________
Senast redigerad av Roshambo 2009-08-28 kl. 13:42.
Senast redigerad av Roshambo 2009-08-28 kl. 13:42.