Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Har inte lust att göda henne med mitt ipnummer i onödan så hennes statestik går upp.
så ni får gärna klistra in det som hon säger för nyfiken det är jag

Här kommer på begäran det senaste inlägget.
Jag hoppas att dottern som är så smart kan lära Farmor skillnaden mellan svartsjuka och avundsjuka - det är inte en dag förtidigt att lära sig!
"Nu har jag avklarat mitt möte som gick jättebra.
Sen åt jag en god lunch på Odenplan med min dotter.
Hon åt lasagne och jag cesarsallad.
Där vårat samtals ämne blev svartsjuka och avund.
Ser det likadant ut för oss vuxna som för tonåringar.
Osv.....
Varför tjejer är så elaka mot varandra och snackar
så mycket skit fast dom inte ens känner varandra.
Och varför killar vill göra en sotis osv..
Ja, som ni förstår så slutar inte frågorna här..
Men det är tyvärr så här våran värld ser ut.
Och jag förklarar för henne så gott jag kan.
Min dotter är så otroligt klok,hon sätter
verkligen huvudet på spiken hela tiden(ler).
Har iallafall bokat in massa nya intressanta jobb
den här veckan som jag ska göra.
Ni kommer att få veta det eftersom jag kommer
att berätta det här i bloggen.
Så nu är min kalender redan full.
Det tog inte lång tid!
Tyvärr så får jag nog ta shoppingen imorgon(suck).
Hinner inte idag känner jag."
.