2008-06-23, 16:03
  #2161
Medlem
siwsans avatar
Gosh!

Citat:
Ursprungligen postat av Schnappy
http://www.orebroguiden.se/pix_08/v24_08/214.jpg

Vilka monster!
Slår vad om att bruden/transan till vänster inte är speciellt gammal men ack så härjad av tid, blåst, storm, regn och hårt leverna.

Var hittar man dessa kreatur? (Alltså på vilka hak)
2008-06-23, 17:08
  #2162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Glöm inte "toffeldjuret"!

Nä det finns alltid någon som är värre.
2008-06-23, 19:38
  #2163
Bannlyst
Ingen som har lust att klistra in från LR bloggen hit?

Har inte lust att göda henne med mitt ipnummer i onödan så hennes statestik går upp.
så ni får gärna klistra in det som hon säger för nyfiken det är jag
2008-06-23, 20:50
  #2164
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Har inte lust att göda henne med mitt ipnummer i onödan så hennes statestik går upp.
så ni får gärna klistra in det som hon säger för nyfiken det är jag


Här kommer på begäran det senaste inlägget.

Jag hoppas att dottern som är så smart kan lära Farmor skillnaden mellan svartsjuka och avundsjuka - det är inte en dag förtidigt att lära sig!

"Nu har jag avklarat mitt möte som gick jättebra.

Sen åt jag en god lunch på Odenplan med min dotter.
Hon åt lasagne och jag cesarsallad.

Där vårat samtals ämne blev svartsjuka och avund.
Ser det likadant ut för oss vuxna som för tonåringar.
Osv.....

Varför tjejer är så elaka mot varandra och snackar
så mycket skit fast dom inte ens känner varandra.

Och varför killar vill göra en sotis osv..
Ja, som ni förstår så slutar inte frågorna här..

Men det är tyvärr så här våran värld ser ut.

Och jag förklarar för henne så gott jag kan.

Min dotter är så otroligt klok,hon sätter
verkligen huvudet på spiken hela tiden(ler).


Har iallafall bokat in massa nya intressanta jobb
den här veckan som jag ska göra.

Ni kommer att få veta det eftersom jag kommer
att berätta det här i bloggen.

Så nu är min kalender redan full.
Det tog inte lång tid!


Tyvärr så får jag nog ta shoppingen imorgon(suck).
Hinner inte idag känner jag."
.
2008-06-23, 20:51
  #2165
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Har inte lust att göda henne med mitt ipnummer i onödan så hennes statestik går upp.
så ni får gärna klistra in det som hon säger för nyfiken det är jag

Förresten Soolen, du missar ju alla underbara bilder och bildtexter om du vägrar läsa hennes blogg - det är värt det trots allt. Glöm inte Dominika som uppiggande motvikt.
.
2008-06-23, 21:33
  #2166
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Förresten Soolen, du missar ju alla underbara bilder och bildtexter om du vägrar läsa hennes blogg - det är värt det trots allt. Glöm inte Dominika som uppiggande motvikt.
.

Haha jo det är sant men tänkte begränsa mig till en gång i veckan i alla fall
Dominika läser jag varje dag, Hennes dotter blir nog en bra affärskvinna när hon blir stor
2008-06-23, 22:08
  #2167
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Haha jo det är sant men tänkte begränsa mig till en gång i veckan i alla fall
Dominika läser jag varje dag, Hennes dotter blir nog en bra affärskvinna när hon blir stor

Haha, hade så bråttom så jag hann glömma att det var du som tipsade om Dominika, sorry...men jag är helsåld på hennes blogg så nu rekommenderar jag den för allt och alla IRL och så fick du en släng också. Såg den om ingen reklam-skylten till kostnad av 100 kr. Blir inte den ungen nåt stort så är det nåt som är fel.

Åter till Farmor: En gång i veckan är duktigt må jag säga...men jag ska klippa in nåt lite då och då åt dig när det är nåt lite extremare så får du en liten dos av hur det är i seriernas värld lite oftare.
.
2008-06-23, 22:20
  #2168
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, hade så bråttom så jag hann glömma att det var du som tipsade om Dominika, sorry...men jag är helsåld på hennes blogg så nu rekommenderar jag den för allt och alla IRL och så fick du en släng också. Såg den om ingen reklam-skylten till kostnad av 100 kr. Blir inte den ungen nåt stort så är det nåt som är fel.

Åter till Farmor: En gång i veckan är duktigt må jag säga...men jag ska klippa in nåt lite då och då åt dig när det är nåt lite extremare så får du en liten dos av hur det är i seriernas värld lite oftare.
.

Jo och otroligt vackert barn hon har dessutom
Tack för att du tänker på stackars mig som plågar mig med att bara få en dos av farmor en gång i vecka , tror jag kan bli överdoserad annars och börjar blondera mig och tokbanta
2008-06-23, 22:26
  #2169
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Jo och otroligt vackert barn hon har dessutom
Tack för att du tänker på stackars mig som plågar mig med att bara få en dos av farmor en gång i vecka , tror jag kan bli överdoserad annars och börjar blondera mig och tokbanta

Verkligen, otroligt vacker. Jag vet inte hur pappan ser ut men med en så vacker mamma så faller ju inte generna så långt bort.

Jag kan verkligen inte ha på mitt samvete att du aspirerar att bli en sewriefigur så här kommer ett inlägg till, intressantare än de här två jag klistrat in blir det inte idag. Dominika har inte presterat så mkt idag (när jag som hastigast var inne förut - kanske har missat nåt) men jäklars vad mkt mer givande och kul det var istället. Har hon en egen tråd förresten...?

PS: Bilderna från shoppingen kom aldrig, den som det snackas om som följer:

Dagen Farmor:

"Butiken "Diva "har 20-50% rea!
Published: Idag, 11:22

Nu kl:12o ska jag på ett möte.
Sen ska jag shoppa!

När jag gick förbi min favobutik "Diva",
som ligger Drottninggatan 85.

Så såg jag att dom har rea nu på alla kläder,
20-50% på allt.
Jag och min dotter måste bara dit och handla nu.

Om ni inte har varit där förut så passa på nu
när det är så billigt. Det ska jag göra iallafall!

Dom har skit snygga märkes kläder där.
Och bara för att nämna några som Patrizia Pepé
och Just Cavalli.

Så nu måste jag skynda mig på.

Lägger upp bilder från shoppingen när vi kommer
tillbaks."
.
2008-06-24, 00:06
  #2170
Bannlyst
Kanske är det så att Linda är kvar i affären desperat fasthållandes i en klänning HON BARA MÅSTE HA och eftersom hon är en kändis så ska hon ju naturligtvis ha den gratis och även hennes dotter....

Så bilderna kommer när hon slitit i klänningen så dom gett upp
2008-06-24, 15:37
  #2171
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Kanske är det så att Linda är kvar i affären desperat fasthållandes i en klänning HON BARA MÅSTE HA och eftersom hon är en kändis så ska hon ju naturligtvis ha den gratis och även hennes dotter....

Så bilderna kommer när hon slitit i klänningen så dom gett upp

Haha, nu vet vi svaret, hon fastnade i möbelaffären och inga kläder än till beskådande.

Hon vill ha hjälp med soffans färg....låter konstigt att man inte själv vet vilka färger man gillar och som passar till övrigt bohag men men...alla kan ju inte vara som jag.

Dagens Farmor:

"Hjälp mig att bestäma färg på soffan!
Tycker ni att jag ska köpa den här?


Sorry att jag är sen med mitt inlägg!

Jag har varit ute och gått och pratat i mobilen.
Bättre sent än aldrig,eller hur?

Iallafall, vi flyttar ju in i våran nya lägenhet den
1 juli. Och jag letar efter "big" soffa.

Nu tror jag att jag har hittat den(se bilden).

Vad tycker ni?

Den finns i 15 olika färger, har inte bestämmt vilken
färg jag vill ha.


Vad tycker ni?"
.
2008-06-24, 18:18
  #2172
Medlem
Hon skriver nu att hon varit på stan med sin dotter och sin ÄLSKLING...
Kan lova att det blir morgondagens skvallernyheter i tidningarna


Förresten sitter Fadde fortfarande inne eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in