2008-03-03, 08:09
Medlem
asdfasdfs avatar
det med att Mats Olin är skriven hos Fadde är intressant, men kanske borde diskuteras i tråden om Fadde.
Den här tråden har det varit väldigt mycket rundgång i och inget intressant har stått om Linda på år och dar i princip... men det är ändå " Dagens BB-Linda! ["Bionda"] " som ska avhandlas här och inte Faddes umgänge med andra än Linda.
2008-03-04, 02:08
Bannlyst
För mig får Linda göra som hon vill, inget jag skulle fästa mig vid. Tycker ärligt talat detta är som person som man förlöjligas ända in på toa! Fadde skiter jag oxå i, han får leva sitt liv, bror hans är trevlig, en hårdför grabb.

Har aldrig skrivit här tidigare men läst och det är ju ren rappakalja, hon måste vara stark den tjejen med sina fel och brister som vet vad vissa dag ut och in
skriver bara negativt om henne.
Ha ni fått Linda på hjärnan hela bunten, och fadde! finns ett koppel som det
bör skrivas om istället, där det är intressant. djävla lunastorm! klart hon har stuckit ut hakan många gånger, men tagit smällarna.

jag tar inte ställning för någon, men det är ju ren medmänsklighet att någonstans går gränsen för vad man bör skriva. För hur redig är man själv?
2008-03-04, 07:36
Medlem
Bondlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
För mig får Linda göra som hon vill, inget jag skulle fästa mig vid. Tycker ärligt talat detta är som person som man förlöjligas ända in på toa! Fadde skiter jag oxå i, han får leva sitt liv, bror hans är trevlig, en hårdför grabb.

Har aldrig skrivit här tidigare men läst och det är ju ren rappakalja, hon måste vara stark den tjejen med sina fel och brister som vet vad vissa dag ut och in
skriver bara negativt om henne.
Ha ni fått Linda på hjärnan hela bunten, och fadde! finns ett koppel som det
bör skrivas om istället, där det är intressant. djävla lunastorm! klart hon har stuckit ut hakan många gånger, men tagit smällarna.

jag tar inte ställning för någon, men det är ju ren medmänsklighet att någonstans går gränsen för vad man bör skriva. För hur redig är man själv?

Snyt dig.
2008-03-04, 07:47
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondlurk
Snyt dig.
Humor!
2008-03-04, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bondlurk
Snyt dig.

Det är ju tamefan helt otroligt, vad är ni för människor som sitter här?

Så fort någon person kommer in och säger det minsta lilla positiva om Linda så ska ni vara på den personen direkt. Ni kan inte acceptera att folk som jag och fler därtill ser upp till Linda, jag beundrar också hennes starka sida som person.

Hur kan det vara acceptabelt att varje gång jag eller någon annan försöker berätta något positivt om henne, så kommer ett flertal inlägg med blandad storlek på påhoppen.

Kan det vara så att ni helt enkelt själva blir förtryckta utanför internet så att ni vill ta igen det här? Eller kan det möjligtvis ligga någon avundsjuka eller hatkärlek till henne?

Jag vet att det är många där ute som hatar Linda bara för att. Ni följer osanna rykten som antingen era kompisar eller tabloiderna hittat på, det är ju nästan så att man skäms å era vägnar.

Nä tillbaka till lekskolan med er, där var det dom coola killarna som mobbades.
2008-03-04, 15:57
Medlem
Ärlige Harrys avatar
Tyvärr, suckers...

Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Jo så kan det ju vara. Kristina Olin bor ju kvar i huset i Enskede o man kan tänka sig att Pappa Mats vill ha nära till barnen.
Han kan ha köpt, eller hyrt villan.

Just så är det. Mats hyr huset av den utlandssvensk som tidigare var kändisparets hyresvärd.
2008-03-04, 16:57
Medlem
Boxarbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Så fort någon person kommer in och säger det minsta lilla positiva om Linda så ska ni vara på den personen direkt. Ni kan inte acceptera att folk som jag och fler därtill ser upp till Linda, jag beundrar också hennes starka sida som person.

Hur kan det vara acceptabelt att varje gång jag eller någon annan försöker berätta något positivt om henne, så kommer ett flertal inlägg med blandad storlek på påhoppen.

Kan det vara så att ni helt enkelt själva blir förtryckta utanför internet så att ni vill ta igen det här? Eller kan det möjligtvis ligga någon avundsjuka eller hatkärlek till henne?

Jag vet att det är många där ute som hatar Linda bara för att. Ni följer osanna rykten som antingen era kompisar eller tabloiderna hittat på, det är ju nästan så att man skäms å era vägnar.

DonJohnson/Snorig, du vet väl att man inte få ha fler konton på FB?

2008-03-04, 20:00
Bannlyst
Nej du boxarbenke! det var första och sista inlägget jag gjorde i denna tråd. Den gjordes i natt, och vilken reaktion det vart, ja jag har snytit mig bondlurk,
så vad är problemet med dig dampunge!

Så läs ordentligt hur han skriver den där don eller vad han heter, jag följer iktigare trådar än någon stackare som jagas av en hel hjord vettvillingar.Som dessutom inte kan klara av att skriva mer än en rad......
2008-03-04, 21:16
Medlem
Peruculass avatar
Nån som vet nån länk som visar då Linda o Micke knullar i BB?
2008-03-04, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Nej du boxarbenke! det var första och sista inlägget jag gjorde i denna tråd. Den gjordes i natt, och vilken reaktion det vart, ja jag har snytit mig bondlurk,
så vad är problemet med dig dampunge!

Så läs ordentligt hur han skriver den där don eller vad han heter, jag följer iktigare trådar än någon stackare som jagas av en hel hjord vettvillingar.Som dessutom inte kan klara av att skriva mer än en rad......

Kan jag inte klara av att skriva mer än en rad?
2008-03-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Det här är Flashback. Inte Lindas fan club som du tycks tro.

Osanna rykten....?
Jag har själv sett Linda i intervjuer säga ex.vis att hon skulle bli chefsredaktör för en glamourtidning. "Allt är klart, Men det är sååå hemligt"

Eller den att hon är klar för Eurovision song contest..... Allt klart, men hemligt hemligt!

Rykten??? Kan man sprida rykten om sig själv? Eller faller det under andra kategorier såsom falsk marknadsföring och berägeri?
2008-03-05, 12:40
Medlem
Fernets avatar
Borde inte denna tråden flyttas snart?
Hur länge sedan var det ngn skrev ngt konkret om människan?
Det är numera en metatråd, vilket är en prestation i sig själv.
Den är ungefär så som Pölsa beskrivs i Sissi-filmen som en bajskorv som hela tiden flyter upp, hur mycket man än försöker spola ner den.
Imponerande!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in