2009-01-06, 23:23
  #7573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simel
undrar hur stor del barnen får av pengarna hon tjänar på alla dessa jobb och bloggen el om allt blir spenderat på henne själv

När Melissa bodde hos Linda fick hon (Melissa) shoppa massor, nu vet jag inte
2009-01-06, 23:34
  #7574
Medlem
simels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
När Melissa bodde hos Linda fick hon (Melissa) shoppa massor, nu vet jag inte

fick för mig att alla olika ingrepp och shoppingturer kostade en del
2009-01-06, 23:41
  #7575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
på bloggtoppen verkar hon vara på väg upp?

Inte alls!
Hon har tappat 2 platser sen i söndags.
2009-01-06, 23:45
  #7576
Medlem
Kommentar från Lindas blogg

Citat:
2009-01-06 22:32
Anmäl inlägget
"Linda lovers" Kan ni aldrig komma med något nytt!

Så jäkla barnsliga ni är så det finns inte.... Bojkotta??? hur avundsjuk är man inte då? vad spelar det för roll om nån tjänar mkt pengar! Hur skulle ni gjort om det var ni???
Jag anar desperation hos någon som är beroende av blogginkomsterna.
2009-01-07, 00:02
  #7577
Medlem
Nennenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simel
hur stor är inkomsten endast på bloggen

När hon var med i programmet Sanningens ögonblick så tyckte jag att hon sa att hon tjänar knappt 80.000/mån på bloggen....eller hörde jag så jäkla fel???
2009-01-07, 00:03
  #7578
Medlem
warp10s avatar
Patsy har dalat!!! Pga oss! Alla röster räknas!!!!
även min. snacka om demokrati.
__________________
Senast redigerad av warp10 2009-01-07 kl. 00:08.
2009-01-07, 00:23
  #7579
Bannlyst
Femman har betalat för mycket pengar för att göra denna såpa med linda och leta män så dom kommer inte att göra ett smack före dom får hårda bevis i form av porr video eller kort.
jag menar varför skulle dom?
linda har inte pengar att betala dom det dom skulle förlora i intäkter på reklam när hennes show börjar.
så bättre blunda och stoppa huvudet i sanden varje gång hennes mutta pruttar...vilket händer varje helg
2009-01-07, 00:38
  #7580
Medlem
Aolis avatar
Eftersom redbet ägaren är kusin med kanl-5 producenten fick de:

- En blogg till Linda
- Ett fixa tillhuset program av Kanal-5
- Ett eget program när fadde och Linda skiljde sig.
2009-01-07, 06:30
  #7581
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Jag anar desperation hos någon som är beroende av blogginkomsterna.

Läser man bloggen är man avundsjuk, läser man inte är man avundsjuk . Jävla välspelat kort det där avundsjukekortet Jag känner mig..... kränkt.
2009-01-07, 09:08
  #7582
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Femman har betalat för mycket pengar för att göra denna såpa med linda och leta män så dom kommer inte att göra ett smack före dom får hårda bevis i form av porr video eller kort.
jag menar varför skulle dom?
linda har inte pengar att betala dom det dom skulle förlora i intäkter på reklam när hennes show börjar.
så bättre blunda och stoppa huvudet i sanden varje gång hennes mutta pruttar...vilket händer varje helg


5 an ville ha Magdalena Graaf egentligen men hon vägrade, så det var hon som förslog Linda.
Nej tack inte för mig,men ring Linda Rosing.. Tre-fyra dagar efter gick Linda ut med att hon skulle vara med.

Så patetisk suck "mitt program" som hon kallar det var inte ens tilltänkt henne från början.

Jag läste det i en intervju av Maggan Graaf för någon månad sen. hittar det inte nu.
2009-01-07, 10:09
  #7583
Medlem
simels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nennene
När hon var med i programmet Sanningens ögonblick så tyckte jag att hon sa att hon tjänar knappt 80.000/mån på bloggen....eller hörde jag så jäkla fel???


80,000 de är inte illa pinkat för att skriva om så intressanta saker som sova äta handla "operera"
2009-01-07, 10:21
  #7584
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simel
80,000 de är inte illa pinkat för att skriva om så intressanta saker som sova äta handla "operera"

Fast frågan är ju om hon tjänar 80.000 i månaden som anställd eller om hon fakturerar ca 80.000 i månaden mha sin lilla f-skattsedel.
Det är en jävla skillnad.
Personligen tror jag på det senare alternativet men vet inte. Någon med lite mer insyn kanske vet hur det ligger till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in