Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Ihelgen ska jag jobba på!!!!!
Published: Idag, 12:48
Ihelgen 24-26 oktober ska jag jobba på Kistamässan
på sveriges största skönhetsmässan Beauty08.
Där kommer jag att göra lite olika saker och bla kommer
jag att blogga direkt därifrån live. Och ni kommer at hitta mig
i Bobbys Hårstudio monter som är den största montern på
mässan. Så den går inte att missa. Så vill ni komma och
hälsa på mig så är det dit ni ska komma. Jag återkommer
med mer info i mitten på veckan.
Det kommer att bli en del överraskningar oxå.
Shit asså,nu gick mitt planerade mässanbesök åt pipsvängen!
Blotta tanken på att denna cyniska lågvattenmänniska kommer att befinna sig under samma tak som mig,gör att jag mest kommer att känna en genuin motvilja mot att besöka denna mässa!