2008-10-20, 17:06
  #6361
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukasz
och samtidigt leva glamourlivet på stureplan

Hoppas dom frågar henne om det där i Sanning eller konsekvens, får nåt år sen var ju Stureplanslivet det värsta hon visste.
2008-10-20, 21:45
  #6362
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Ihelgen ska jag jobba på!!!!!
Published: Idag, 12:48


Ihelgen 24-26 oktober ska jag jobba på Kistamässan
på sveriges största skönhetsmässan Beauty08.
Där kommer jag att göra lite olika saker och bla kommer
jag att blogga direkt därifrån live. Och ni kommer at hitta mig
i Bobbys Hårstudio monter som är den största montern på
mässan. Så den går inte att missa. Så vill ni komma och
hälsa på mig så är det dit ni ska komma. Jag återkommer
med mer info i mitten på veckan.
Det kommer att bli en del överraskningar oxå.


Shit asså,nu gick mitt planerade mässanbesök åt pipsvängen!

Blotta tanken på att denna cyniska lågvattenmänniska kommer att befinna sig under samma tak som mig,gör att jag mest kommer att känna en genuin motvilja mot att besöka denna mässa!
2008-10-20, 22:01
  #6363
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Shit asså,nu gick mitt planerade mässanbesök åt pipsvängen!

Blotta tanken på att denna cyniska lågvattenmänniska kommer att befinna sig under samma tak som mig,gör att jag mest kommer att känna en genuin motvilja mot att besöka denna mässa!
Jag fick biljetter dit idag, får nog ge bort dem.
2008-10-20, 22:07
  #6364
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thore Thinner
Hoppas dom frågar henne om det där i Sanning eller konsekvens, får nåt år sen var ju Stureplanslivet det värsta hon visste.

Du får dock komma ihåg att Linda har ett guldfiskminne - hon kommer inte ihåg saker i mer än en timme.
2008-10-21, 11:33
  #6365
Medlem
Dagens inlägg 1

Ro för själen!
Published: Idag, 06:06

Godmorgon!
Hoppas ni har fått sova lika skönt som jag har gjort.
Igår när jag la mig så hade jag tänt massa värmeljus
och det blev så här härligt varmt och skönt i rummet.
Jag älskar att mysa till det för mig själv. Det är så fridfullt
för själen av massa ljus tycker jag. Tillbaks till verkligheten nu.
Vaknade nu av att larmet ringde och det är dax att väcka barnen med frukost och sen är det raka vägen till skolan.
Sen blir det powerwalk en timma.
2008-10-21, 11:36
  #6366
Medlem
Dagens inlägg 2

Nu ska jag till min nageltjej och fixa!
Published: Idag, 10:28

Gud så skönt!
Nu har jag powerwalkat så svetten sprutat överallt.
Jag får sån energikick av att träna, jag bara älskar det.
Färdig duschad och fixad ska jag nu bege mig till Amal och
gå igenom mina naglar så dom är snygga inför mässan i helgen.
Ska man jobba på en skönhetsmässa så ska man ju se snygg ut från topp till tå,eller hur? Jag ser verkligen framemot mässan
det kommer att bli jättekul. Och mig kommer ni att få se både
på scen där jag kommer att göra lite olika saker och i
Bobbys Hårstudios monter.
2008-10-21, 17:26
  #6367
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Hur kommer det sig att Lindas muppfans hela tiden frågar henne vart hon gör naglarna? Hon nämner ju det en gång i veckan?
2008-10-21, 17:49
  #6368
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Hur kommer det sig att Lindas muppfans hela tiden frågar henne vart hon gör naglarna? Hon nämner ju det en gång i veckan?

Jag tror absolut att det är hennes skara av fans som frågar det och inte en del i avtalet för att få gratis manikyr.
2008-10-21, 17:55
  #6369
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Ligger väl ett hat,baserat på avundsjuka bakom det?

Att inte kunna fortplanta sig på ett normalt sätt,bränner väl som en tagg i hans falska hjärta!

Men det var inte ett barn som begravdes,det var en kvinna!

Men han gillar ju inte kvinnor,den lille stjärtgossen!

Mer än Linda,då. Fast hon ser ju mer ut som en utsliten transa,så Erwiks förtjusning över henne kan ju vara bara därför!

Jag tänkte inte just på den här kvinnan nu, men erwik har en historia av att önska livet ur folk samt att jubla över barns död. Han har gjort rätt grova övertramp upprepade gånger.
2008-10-21, 18:03
  #6370
Bannlyst
Larmet går?

heter det inte Alarm?

jaja hur som helst tror jag att Lindas limo kväll beror på att fadde skaffat en ny tjej som är bra mycket fräshare än Linda och att han bjöd henne på en limokväll på stan... känns lite som att hon blev lite avis
2008-10-21, 18:19
  #6371
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybersessan
Ro för själen!
Published: Idag, 06:06

Godmorgon!
Hoppas ni har fått sova lika skönt som jag har gjort.
Igår när jag la mig så hade jag tänt massa värmeljus
och det blev så här härligt varmt och skönt i rummet.
Jag älskar att mysa till det för mig själv. Det är så fridfullt
för själen av massa ljus tycker jag. Tillbaks till verkligheten nu.
Vaknade nu av att larmet ringde och det är dax att väcka barnen med frukost och sen är det raka vägen till skolan.
Sen blir det powerwalk en timma.


Vem annars än Ankan går och lägger sej för att sova med en massa tända värmeljus i rummet
2008-10-21, 18:40
  #6372
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Vem annars än Ankan går och lägger sej för att sova med en massa tända värmeljus i rummet


mmm hon är bright den kära ankan ... och huset fullt med barn jojo. Hur många sketna värmeljus lär du tända om du ska känna av att det blir varmt av dom? 20-30? 40-50? För hon hade väl dom inte nära sängen kan man hoppas?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in