2008-12-26, 18:01
  #7345
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
"Och jag var deras första val."

Och det hjärndöda inlägget......någon som inte tror att det är Patsy som skrivit till sig själv? "typ var fjärde månad och är jättenöjd," "du är så suverän som förebild, snygg, smart, en bra mamma m.m"
Eller helt enkelt någon som är lika mentalt efterbliven som ankan?
Botox,någon?

Glöm inte bort att hon dyrkar minsann Linda. Jag kan förstå att vissa mer eller mindre blåsta människor dyrkar superstjärnor som tex madonna, men Linda Rosing?
2008-12-26, 23:43
  #7346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Glöm inte bort att hon dyrkar minsann Linda. Jag kan förstå att vissa mer eller mindre blåsta människor dyrkar superstjärnor som tex madonna, men Linda Rosing?

Man dyrkar det övernaturliga, det oantastliga per definition. Jag tycker Linda passar bra in i epitetet 'övernaturlig' eftersom hon med sitt leverne, står 'way over' gemene människas vardagliga liv. Hon blir övernaturlig för en speciell målgrupp av vilsna ungdomar utan egna ideal. För några av dessa framstår hon som den ultimata ikonen. Att hon finns i verkligheten och att Linda inte är en tecknad Lara Croft, är det inte säkert att alla ungdomar fått med sig.

Så långt fungerar 'den övernaturliga' taktiken för att fånga in ett antal av de vilsna teeagers som söker ett halmstrå att hålla i..
Huruvida dessa ikoner är gudalika eller ens; förebilder... är en helt annan sak.
Mest troligt är att det är en nutida generationsfråga med förtecken av glättigt låtsasliv i märkliga miljöer där en notis i en veckotidning vägs i samma vågskål som en insändare på en ledarsida hos en tyngre tabloid.
"Jag var i media" är för den oinvigde, lika fint som vilket annat sammanhang som helst.
__________________
Senast redigerad av catami 2008-12-26 kl. 23:46.
2008-12-27, 05:58
  #7347
Medlem
lukaszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Under tiden:



Verkligen glada nyheter i juletider, Linda kammar hem ett stort jobb, lite oväntat kanske att hon får rollen som marint däggdjur, undrar vilka andra arter som nobbade erbjudandet innan budet kom till vår älskade delfin?

Hon känner redan i magen att något underbart är pågång? Ojoj, kan det vara en liten Flipper som ligger och gror? Hoppas hon då stadgar sig med den rätta från datingshowen.


"Äntligen kan jag också bry mej om mej själv". Den meningen säger alltså att Linda nu äntligen kan rå om sig själv efter att i alla år satt sina telningar i främsta rummet och försummat sig själv å det grövsta, men nu efter alla år i skymundan och när barnen är gamla nog och utflugna så är det dags att tänka lite på sig själv.

Visserligen är meningen som skriven av en tolvåring men det kanske trots allt finns en förvirrad 40-åring som likt Linda blev på smällen i unga år men blev aldrig antagen till BB och nu lever Linda hennes drömliv, ja varför inte?
__________________
Senast redigerad av lukasz 2008-12-27 kl. 06:00.
2008-12-27, 13:28
  #7348
Medlem
Yazzos avatar
Citat ur spoiler ovan:
Jag är världens lyckligaste just nu! Jag har nyss avslutat ett samtal ang ett stort jobb som jag har tackat JA till. Och jag var deras första val. Så kul!
Slut citat.

Kan det inte vara så att Hon i sitt jobb för att bygga sitt varumärke skriver ett inlägg som detta för att alla som läser detta och på något sätt kan vilja anlita henne ska se att hon är eftertraktad?

En liten vit lögn, förskönande av verkligheten och vipps så har man precis fått ett samtal om ett stort jobb..
2008-12-27, 14:52
  #7349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yazzo
Citat ur spoiler ovan:
Jag är världens lyckligaste just nu! Jag har nyss avslutat ett samtal ang ett stort jobb som jag har tackat JA till. Och jag var deras första val. Så kul!
Slut citat.

Kan det inte vara så att Hon i sitt jobb för att bygga sitt varumärke skriver ett inlägg som detta för att alla som läser detta och på något sätt kan vilja anlita henne ska se att hon är eftertraktad?

En liten vit lögn, förskönande av verkligheten och vipps så har man precis fått ett samtal om ett stort jobb..

Vem skulle ha LR som förstaval till ett stort jobb???Antingen fabulerar hon eller är det någon som driver med henne! Det kan iof vara någon förståndshandikappad eller någon utlänning som inte har en aning om hennes brist på talang.
2008-12-27, 15:30
  #7350
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Vem skulle ha LR som förstaval till ett stort jobb???Antingen fabulerar hon eller är det någon som driver med henne! Det kan iof vara någon förståndshandikappad eller någon utlänning som inte har en aning om hennes brist på talang.
Det kanske är någon som planerar att göra en dokumentär om slitzbruds uppgång och fall alt ett reportage om skönhetsoperationer som gått fel.
2008-12-27, 16:16
  #7351
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Vem skulle ha LR som förstaval till ett stort jobb???Antingen fabulerar hon eller är det någon som driver med henne! Det kan iof vara någon förståndshandikappad eller någon utlänning som inte har en aning om hennes brist på talang.

Det roligaste är ju att hon poängterar att hon är ett FÖRSTA VAL!

Som sagt, ett första val kan ju vara vad som helst!
Men det fattar nog inte PlasticPaddingFejset!

Det jag vet är att Gynning ska leda något program som påminner om hål i väggen. Och de letar kändisar till detta! Och Patsy är ju van att förnedra sig officiellt. Och att vara först vald av ett gäng kändisar är ju inte fy skam!
2008-12-27, 16:22
  #7352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det roligaste är ju att hon poängterar att hon är ett FÖRSTA VAL!

Som sagt, ett första val kan ju vara vad som helst!
Men det fattar nog inte PlasticPaddingFejset!

Det jag vet är att Gynning ska leda något program som påminner om hål i väggen. Och de letar kändisar till detta! Och Patsy är ju van att förnedra sig officiellt. Och att vara först vald av ett gäng kändisar är ju inte fy skam!

Hål i väggen?? Med LR blir det nog hål i huvudet kanske??
2008-12-27, 18:00
  #7353
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Hål i väggen?? Med LR blir det nog hål i huvudet kanske??


Snarare gloryhole
2008-12-28, 21:59
  #7354
Medlem
"Från Sveriges mesta hackkyckling till rosad bloggare."

Ett par inlägg från bloggen häromdagen:

Citat:
I expressens Fredags bilaga..
Linda Rosing, 2008-12-27 07:38

I Expressens fredags bilagan kan ni läsa om mina ingrepp.

Jag får alltid massa mail om vart jag har gjort Botox och Sub Q Och vad det kostar osv.
Så här får ni hemsidan och priserna så kan ni kolla själva. www.eriksbergskliniken.se

Jag har alltid under fyra års tid gått till Danielle Fa på Erikbergskliniken på Narvavägen i Stockholm och gjort mina Botox behandlingar och Restylane. Och nu även SubQ. Vilket jag alltid varit super nöjd med. Danille är den absolut bästa på att utföra SubQ och Restylane. Så jag kan varmt rekomendera er att gå till henne om ni vill göra dessa behandlingar. Resultatet blir enastående.



Citat:
Jag ligger på tredje plats på Sveriges...
Linda Rosing, 2008-12-26 16:56

Idages expressen har dom listat, det här: Sveriges 100 hetaste nöjespersoner. Och jag ligger på 3: dje plats.

Med motiveringen: Från Sveriges mesta hackkyckling till rosad bloggare. Nu har vinden vänt för Rosing som i vår får ett helt eget tv-program där hon ska finna kärleken.

När Expressen ringde mig i veckan och grattade och gjorde en intervjuv med mig ang min tredje plats på dom 100 hetaste nöjespersonligheterna så blev jag jätte glad. Som jag har sagt tidigare går allt precis som jag vill ha det nu. Jag har aldrig mått så bra som jag gör idag. Jag älskar mitt liv,mina underbara fina barn och vänner. Karriären går som jag vill, rakt upp. Jobben bara strömmar in. Jag känner mig på topp! Och det strålar mer än någonsin om mig och jag är så glad och tacksam för varje dag som jag vaknar och att det är sant och inte är en dröm. För mig kommer 2009 bli det bästa året någonsin. Det vet jag och känner så starkt. Tack! alla underbara ni som så flitigt läser min blogg och mailar mig flera hundra mail. Det är tack vare er som jag kämpar! Puss!

"Karriären går som jag vill, rakt upp. Jobben bara strömmar in. Jag känner mig på topp! Och det strålar mer än någonsin om mig och jag är så glad och tacksam för varje dag som jag vaknar och att det är sant och inte är en dröm. För mig kommer 2009 bli det bästa året någonsin. Det vet jag och känner så starkt."
2008-12-28, 22:29
  #7355
Medlem
Man orkar ingentingen.

Ännu ett inlägg från bloggen:

Citat:
Igår var jag magsjuk........
Linda Rosing, 2008-12-27 07:09

Kan någon förklara för mig var Kevin firade jul? "Efter julfirande hos mamma så är han hemma hos mig igen."
Var Kevin hos sin mormor? Medan Patsy var magsjuk i ett stort kollektiv, eller? Och Melissa omnämns övht inte... (?)
2008-12-28, 22:57
  #7356
Medlem
Silmarillions avatar
http://img519.imageshack.us/img519/1972/66109152xk4.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in