2008-01-24, 10:49
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nageln
Vad gör Linda på Gullmarsplan? Bor hon i närheten? Hon springer där titt som tätt hon och han den tjocke journalisten med Don King-frisyr Göran nånting Göran Greider? Greiber? Det spelar ingen roll vilken dag eller vilken tid man ser alltid dom där.

Inte för att jag fattar vad Göran Greider har med saken att göra, men det kan bidra till din sinnesfrid så är det så att han bor i Årsta, och då passarer man Gullmarsplan på vägt till/från innerstan.
2008-01-24, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Driver absolut inte med er, det har jag redan bekräftat. Nej jag är inte Linda, och inte tjej heller för den delen. Vad är det som får dig att tro det? Jag vet att Linda har kapaciteten för att underhålla ett helt globen. Hon kan sjunga, hon kan föra sig på scen, hon har utstrålningen.

HAHA bra humor !!
2008-01-24, 11:20
Medlem
Andrees avatar
Citat:
Driver absolut inte med er, det har jag redan bekräftat. Nej jag är inte Linda, och inte tjej heller för den delen. Vad är det som får dig att tro det? Jag vet att Linda har kapaciteten för att underhålla ett helt globen. Hon kan sjunga, hon kan föra sig på scen, hon har utstrålningen.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Fyfan vad kul..... HAHAHAHAHAHAHA
Kan fan inte sluta skratta åt det där...... Här kommer en till:
Linda Rosing är medlem i MENSA
2008-01-24, 16:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Till att börja med så är jag och Linda rätt olika som personer, visst vi delar en del intressen men det är inget som är jobbrelaterat.

Linda har förstått hur svårt det är att ta sig någonstans, där har du fel. Hon jobbar ju oerhört hårt med uppdragen hon får, hon gör allt för att lyckas.

Visst det är till stor del hennes eget fel för att hon varit naiv nog att ta sig an dessa jobb erbjudanden. Men någonstans så är det ju mänskligheten som har svikit henne, när man inte kan lita på sina arbetsgivare.

Hopplöst fall är hon inte, hon är påväg uppåt. Som du ser så har det inte varit mycket i tabloiderna på senaste tiden angående hennes jobbstatus, det har mycket med att göra över att hon håller på byta strategi.

Än en gång så måste jag påpeka att det inte är sunt att du kallar henne för farmor, det är personangrepp som även får Linda att känna sig mer eller mindre påhoppad.

Att du har fördomar gentemot Linda kan jag acceptera men att du även går på hennes utseendé det är ju bara befängt. Linda är i mina och säkert i dina ögon egentligen, vacker som en sommardag.

Hon har inte alls lindat in sina nära och kära utan de försöker att peppa henne till att ta sig till toppen så gott det går. För det är vi alla överens om det är där hon hör hemma.

Javisst, jag håller fortfarande med om att det är på de större arenorna hon hör hemma. Hon skulle utan problem kunna ta sig an globen och de lite finare arenorna. Hon är född stjärna hon har DET, som dom brukar säga i diverse tv sammanhang nu förtiden.

Hade hon bara försökt med allt detta innan Big Brother så hade det inte varit några problem för henne att slå igenom BIG TIME. Men nu är det ju så att personer som du, och massor av andra födda skeptiker hyser agg mot personer som varit i diverse dokusåpor.

Ni tror det bara är mediekåta flickor utan ambitioner som är med i dokusåpor
Visst Linda vill vara känd , men det förtjänar hon inte pga Big Brother utan för att hon har potential.

Har mänskligheten svikit henne när man inte kan lita på sina arbetsgivare? Återigen någon annan än hon själv som är skyldig alltså. Vi vanliga dödliga som förstår lite hur arbetsmarknaden funkar ser till att få alla löften om guld och gröna skogar nedskrivet i ett undertecknat kontrakt. Vi lär oss också det efter att ha gått på den betan första gången. Har vi en arbetsgivare som inte går att lita på så kontaktar vi facket och/eller säger upp oss. Mänskligheten har INGET med detta att göra - det är Lindas val och hon borde vid det här laget ha lärt att om det låter för bra för att vara sant så ÄR det förmodligen för bra för att vara sant och då ska man jävlar anamma se till att få ett vattentätt kontrakt med hjälp av en advokat.

Härligt att höra att Linda håller på att byta strategi. Det var inte en dag förtidigt och jag hoppas det ger nåt. Det bådar gott för henne och hennes barn i framtiden....sen hänger det ju förstås på hur kraftig omstrategin är då...

"Får ÄVEN Linda att känna sig påhoppad"? Varför känner du dig påhoppad för? Jag kan säga att både du och Linda ska vara glada över att jag kallar henne för Farmor.

Det glädjer mig att se att du lagt av med avundsjukeargumentet vad gäller inlägg till mig varjefall. Att du med tiden skulle komma med nästa lika dumma argument var väntat och faktiskt välkommet. Jag måste meddela att när det kommer till mig så går du på en nit. Jag har inga fördomar mot Linda och tjejer i den genren. Eftersom du kommenterat min åsikt om Carolina Gynning så vet jag att du läst att jag tokgillar henne. Jag älskar dokusåpor i allmänhet och Big Brother i synnerhet. Tjejerna på The Playboy Mansion är jag väldigt förtjust i så du ser - det går inte att bortförklara med fördomsfullhet heller utan det är som jag sagt hela tiden: hennes personlighet, hennes brist på självinsikt, självförtroende, självkritik, självironi, humor etc fäller henne. Dessa egenskaper har jag väldigt svårt för och när de kryddas med att skylla på andra och aldrig lära nåt så kan jag inte anse annat än att det är idioti och jag kan inte rå för att personen vars proppskåp har brunnit också är känd. Jag anser detta, det är min personliga åsikt. Du kan inte på fullaste allvar mena att du älskar alla människor? Att du tycker alla människor är vackra? Det måste finnas några som du inte klarar av pga deras sätt? Om inte....ja, då är du inte helt sann mot dig själv och det vet du...

Att jag angriper hennes utseende, tja... Om du läst mina inlägg ordentligt (nä just det, du orkar ju inte det) så skulle du veta att jag ansåg henne väldigt vacker under BB-tiden. När man sen går och gör om sitt ansikte så det blir hårt, maskulint och blåser upp läpparna till nåt som är värre än en kyssgurami så tänker jag inte hålla tyst. Hon var vacker som hon var - nu är hon grotesk och ett fejkat utseende måste man kunna prata om. Min tanke är att om hon får veta och kan förstå att det inte handlar om avundsjuka så skulle hon kanske låta bli att förstöra sig. Numera är hon ingen JAG anser man vänder sig om på gatan efter men hon VAR det.

"Hennes nära och kära, VI är överens om att Linda hör hemma på toppen"? Åh fan. Här har jag för det första hört dig mantra stup i ett att du inte känner henne men nu är det två saker i ditt inlägg som visar att du faktiskt gör det - eller har du trots allt problem med att formulera dig? För det andra: Jag trodde det berodde på narcissism och eventuellt en kemisk reaktion på varför Linda är som hon är men det visar sig att äpplet inte faller så långt från trädet - allt blev helt plötsligt begripligt och hennes öde förbestämt.

Om hon nu hade DET så hade hon redan slagit stort, du är medveten om det va?

Med tanke på hur många gånger jag berättat VAD jag hakar upp mig på så tänker jag inte upprepa det än en gång. Jag väljer att låta dig förklara vad DU anser i mina inlägg är fördomar, skeptisism och agg mot just BB-deltagare...? Och än en gång: varför drabbade inte Lindas öde även Carolina Gynning...?

I Lindas fall så är det ju så att hon är en mediakåt tjej som vill bli känd och hon har ju lyckats - hon är känd och mediakåt. Tyvärr inte på det sätt hon och släkten önskar. Kunde hon bara engagera sig och sluta skylla allt på andra än på sig själv och sina dåliga val som hon aldrig lär sig av så kommer hon alltid bara vara en mediakåt tjej i snyftreportage. Jag beundrade henne för att hon snabbt tog till orda häromsistens och berättade att hon knarkat och gick ut och erkände. Jag hoppas det var ett steg i rätt riktning, att faktiskt inte skylla på andra än sig själv och ta konsekvenserna av det. Tyvärr visar väl erfarenheten att det nog bara handlade om att återigen få figurera i pressen och kanske få betalt för det men jag hoppas vid gud att jag har fel - främst för hennes barns skull.
.
2008-01-24, 16:05
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Dags att ta bort skygglapparna kanske...din referensram är som jag sagt tidigare MYCKET snäv.
.
2008-01-24, 16:07
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Utstrålning har hon helt klart, annars hade inte den här tråden haft ett enda inlägg. Men kan man bygga en scenshow på en låt? Och sälja ut Globen? Har du verkligen råd att köpa alla biljetterna själv? Trots allt verkar du vara Lindas enda fan.

Den här tråden beror inte på utstrålning, du har missuppfattat väldigt mkt om du tror det.
.
2008-01-24, 16:53
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Den här tråden beror inte på utstrålning, du har missuppfattat väldigt mkt om du tror det.
.

Jag vet inte vad du definierar som utstrålning, men om en person drar blickar till sig och tar plats i ett rum; då har man i varje fall utstrålning i min bok. Jag hade absolut vänt mig om efter Linda på gatan. Vilket inte är samma sak som att jag hade köpt hennes bok eller skiva.
2008-01-24, 17:05
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Citat:
-----------------------

Det här måste vara bland det roligaste jag har läst på FB.
2008-01-24, 17:16
Medlem
snurreskvätts avatar
Lite ot, men rätt skoj.
Hockeyspelaren Andreas jämtin lackar när en "journalist" ringer, och ber dom ringa till Linda Rosing istället.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1696348.ab
Skön lirare. Synd att inte alla fotbollsspelare är lika softa som hockeyspelarna...

OnT; Nån som vet om hon fått sitt straff ännu för sitt lilla narkotikabrott?
2008-01-24, 17:33
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Jag vet att Linda har kapaciteten för att underhålla ett helt globen. Hon kan sjunga, hon kan föra sig på scen, hon har utstrålningen.

Då kanske hon skall ta kontakt med Björn och Benny och fråga om dom inte har någon ny musikal på gång.Hon och Tito kanske skulle göra en duett ihop i melodifestivalen.
2008-01-24, 17:40
Medlem
Tooheyss avatar
Hon skulle lätt fylla globen med dom brösten och läpparna,sprutar hon i lite till i läpparna så kan hon fylla Ullevi här i Gbg
2008-01-24, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Jag vet inte vad du definierar som utstrålning, men om en person drar blickar till sig och tar plats i ett rum; då har man i varje fall utstrålning i min bok. Jag hade absolut vänt mig om efter Linda på gatan. Vilket inte är samma sak som att jag hade köpt hennes bok eller skiva.

haha du vet väl att man drar blickar till sig som freak oxå?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in