2009-08-14, 10:51
  #13345
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Varumärket verkar hon inte heller bry sig om, nu tappar hon ju allt hon slitit för i så många år. (obs ironi)


Men å andra sidan så får ju han Thelenius namn ett uppsving när hon tar det.

Vilket säkert kommer att glädja honom i många år framöver.
2009-08-14, 11:33
  #13346
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Vad ska hon göra utan Snutt och utan bögar sen då?
Då blir hon nog bästis med tvångsintagna och försöker profilera sig som glamorös trebarnsmamma som hjälper de missförstådda i samhället "för hon vet minsann hur det är att vara missförstådd 24/7."
2009-08-14, 11:33
  #13347
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Godmorgon!
Linda Rosing, 2009-08-14 09:44

Natten har varit som vanligt. Ett antal toabesök och sen somnat om. Dessutom vaknar jag tidigt oxå vilket gör att jag inte sover som jag ska, blä! Men som sagt det är bara att stå ut det går över. Nu ska jag sätta fart med frukost här i huset sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Gahhh och denna människa ska ha barn, vaddå går över. Snarare kommer det att bli värre bebis ska ammas på natten, bebis kanske vill vara vaken kl 6, bebis kanske har kolik och skriker dagar och nätter igenom.
Hur i HELVETE ska detta gå?
2009-08-14, 11:36
  #13348
Medlem
dempa69s avatar
Blir ingen nöjesbilaga för dempa69 den här veckan heller!
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet Klick
Linda Rosing förlovad - mitt i bombdrama
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5642213.ab
2009-08-14, 12:13
  #13349
Medlem
Boopidoos avatar
Snabba svar på senaste inlägget. Vad lycklig Rosingskan ska vara - ett helt uppslag i klick med STJOOOOOOOOOOOOJ bild

Citat:
2009-08-14 12:08
Hej! Men vad förvånad jag blir,trodde inte att Peter var en sån linslus.Men jag har nu förstått att ni är av samma skrot och korn.Jag trodde att Peter var en annan sort.


2009-08-14 12:07 Köper du alltid tidningar du själv är med i?
-----
bara kunna med att visa det oxå


2009-08-14 12:06
då köper vi inte den blaskan!
--------------
glöm inte sudda!!!


Emma 2009-08-14 12:06
Konstigt
Köper du alltid tidningar du själv är med i?


2009-08-14 12:02
Tack då köper vi inte den blaskan!
2009-08-14, 14:19
  #13350
Medlem
GelBs avatar
Lol !

"gifta sig inom ett år" dubbel-lol

Sist läppen skulle gifta sig med Fadderullan så skulle det ridas på kamel och bröllopet skulle vara hämtat ur sagan 1000 och en natt.

Det där Thelenius verkar vara desperat. Blir kul o se hur det artar sig inom 2010 för läppens planer !
2009-08-14, 15:05
  #13351
Medlem
SmiLLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadur49
Vem va de som hade anteckningarna om när vi trodde hon skulle föda,
har glömt om jag tippade sept el okt

https://www.flashback.org/showpost.php?p=16857827&postcount=11792
2009-08-14, 15:52
  #13352
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
https://www.flashback.org/showpost.php?p=16857827&postcount=11792

Hahaha(skratt),, jag leder(ler),,

Funderar på att utropa mig själv till segrare lite i förtid...
så där som Rosing gjorde med Sveriges Mest Intressanta Person - innan omröstningen var avslutad;
"Nu är tävlingen avgjord och segern är min, för Ingvar Kampard vann, och Knugen och jag kom tvåa."
2009-08-14, 16:38
  #13353
Medlem
Tror inte Bobby gillar Patsy längre. Hittade det här på hans sida.
http://www.youtube.com/watch?v=VMdB7Msqmkg
2009-08-14, 16:50
  #13354
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zambesi
Tror inte Bobby gillar Patsy längre. Hittade det här på hans sida.
http://www.youtube.com/watch?v=VMdB7Msqmkg


Ha ha ha... som en bröskiva... men varför har det gått så snett mellan Linda och bögarna?
2009-08-14, 16:59
  #13355
Medlem
Roshambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Ha ha ha... som en bröskiva... men varför har det gått så snett mellan Linda och bögarna?

Förr eller senare går det ALLTID snett mellan Ankan och NN.
Det är ett patologiskt beteende att förskjuta vänner och bekanta i hennes takt.

Finns det någon vän i hennes liv som "överlevt" mer än, säg, 2-3 år?
2009-08-14, 17:03
  #13356
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Förr eller senare går det ALLTID snett mellan Ankan och NN.
Det är ett patologiskt beteende att förskjuta vänner och bekanta i hennes takt.

Finns det någon vän i hennes liv som "överlevt" mer än, säg, 2-3 år?

Men stackars Melissa och Kevin som verkade ha en faktisk relation med Bobby.

Och den stora frågan, var ska Linda klippa sig i fortsättningen? Nån som såg när hon var hos Bobby senast?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in