Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Ha ha ha... som en bröskiva... men varför har det gått så snett mellan Linda och bögarna?
Förr eller senare går det ALLTID snett mellan Ankan och NN.
Det är ett patologiskt beteende att förskjuta vänner och bekanta i hennes takt.
Finns det någon vän i hennes liv som "överlevt" mer än, säg, 2-3 år?