Det är ju inte så bra reklam för den där Eriksbergskliniken att Linda Rosing går runt och gapar om att hon blir tillfixad där.. Snacka om dålig reklam.
Man dyrkar det övernaturliga, det oantastliga per definition.
Det enda som är övernaturligt med LR är att hon är övernaturligt korkad.
Sen har hon ju iofs övernaturliga bröst också, och dom är absolut inte oantastliga
[/spoiler]
Kan någon förklara för mig var Kevin firade jul? "Efter julfirande hos mamma så är han hemma hos mig igen."
Var Kevin hos sin mormor? Medan Patsy var magsjuk i ett stort kollektiv, eller? Och Melissa omnämns övht inte... (?)
Det är hennes hårda festande som är orsak till att hon ofta är "sjuk". Om jag ska utgå från det hon skriver i sin blogg så är hon sjuk 1-2 ggr i månaden. Det är bakfyllorna som är orsaken. Hur ofta har man inte kommit med liknande lögner när man varit för dålig dagen efter? Finns ingen normal människa som är sjuk så ofta som Linda Rosing, och hur ofta den människan är ute och super till vet ju alla som läser bloggen. Lägg märke till att hon oftast är sjuk dagen efter hon varit ute och supit.
Senast redigerad av KönsKlas 2008-12-29 kl. 18:22.
Hmm vinterkräksjukan, tror knappast hon skulle ha bloggat om hon haft det. Man står inte direkt upp dom första dagarna. I och för sig så ändrar hon till magsjuk senare, svårt att bestämma sig månntro?
Jag kommer att resa bort på Nyår! Linda Rosing, 2008-12-28 10:36
Godmorgon!
Jag somnade som vanligt till filmen igår. Och vaknade inatt och gick och la mig i sängen och vaknade nu. Det finns inget bättre än att sova så man känner sig sååå utvilad som jag gör nu. Hungrig som en varg är jag nu och ska gå och handla frukost. Kevin leker med sina julklappar och jag dricker mitt kaffe. Underbart väder att vakna till iallafall. Vad ska jag hitta på idag? Kevin ska till sin pappa och jag ska förbereda dom här dagarna inför nyår. Jag och några vänner ska resa bort. Vart vet vi inte än men det blir någonstan i europa där vi ska fira nyår. varannan jul och nyår är jag barnledig och då brukar jag passa på att resa. Jag älskar att resa!
Saxat ur ett inlägg från i förrgår:
Citat:
Linda Rosing, 2008-12-27 07:09
Igår kom Kevin hem efter att ha varit i Usa i "Disney World" med sin Pappa ett tag. Efter julfirande hos mamma så är han hemma hos mig igen. Igår skulle jag har varit och firat jul hos mamma i Västerås men fick avboka det pga att jag fick vinter kräksjukan.
Som tur är så har jag mina underbara vänner som jag stannar hos som hjälper mig. Och Kevin är en gentleman så han passar upp på sin sjuka mamma. Så nu är vi 4 barn (vilka alla är killar 6,9,0ch två 12 åringar) 5 vuxna med mig. Så vi är ett stort kollektiv nu. Vilket är sååå härligt. Och jag blir väldigt på passade. Perfekt när man är sjuk. Så man ska inte klaga.
Men jag förstår fortfarande inte...
Firade Kevin jul med sin pappa och sin mormor ?
Är detta Lindas barnlediga år, eller? Otur om det råkade vara Kevins pappas barnlediga år också...
De kanske har glömt att synka det där?
Det är hennes hårda festande som är orsak till att hon ofta är "sjuk". Om jag ska utgå från det hon skriver i sin blogg så är hon sjuk 1-2 ggr i månaden. Det är bakfyllorna som är orsaken. Hur ofta har man inte kommit med liknande lögner när man varit för dålig dagen efter? Finns ingen normal människa som är sjuk så ofta som Linda Rosing, och hur ofta den människan är ute och super till vet ju alla som läser bloggen. Lägg märke till att hon oftast är sjuk dagen efter hon varit ute och supit.
Självklart är det något med hennes leverne som orskar sjukdomarna. Troligen som du säger är det lite bakfylla ibland.
Jag har småbarn och lever mitt i alla virusar som finns med då, jag har varit mycket sjuk i höst, dvs varit hemma från jobbet en gång och snorat en till....
Undernäring och alkohol kan sänka även en plastanka.
Nu ska jag till tvättstugan.......
Linda Rosing, 2008-12-29 18:31
Tre påsar tvätt ska jag nu tvätta så jag kan packa med mig inför min Nyårs resa. Det är vad jag ska göra ikväll.
Och så ska jag städa här hemma så det är fint när jag kommer hem.
Citat:
Nu ska jag bli brun innan Nyårsafton!
Linda Rosing, 2008-12-29 18:20
Idag efter min lunch med min älskling Bobby så gick jag till hans salong och solade.
Och självklart väljer jag stå solarium för då slipper man dom fula vita fläckarna som man alltid får när man ligger i ett solarium.
Jag älskar det här solariet. Varför har det inte alltid funnits sådana här tidigare?
Nu är resan klar........
Linda Rosing, 2008-12-30 12:30
Godmorgon
Om man tvekade lite angående vem man skulle rösta på som "Årets Kändisblogg"...
så kom detta inlägg som spiken i kistan.
Men tydligen - enligt kommentarerna - skrev LR ett längre inlägg först som togs bort:
(men det låg ute sådär - kort och koncist iaf i två timmar)
2008-12-30 14:23 Undrar vad Kanal5 tycker om denna blogg, egentligen?
2008-12-30 13:33
givetvis ska jag rösta på din blogg som årets bästa,
moahahahaha
2008-12-30 13:32 LADIES AND GENTLEMEN - ÅRETS BLOGGINLÄGG!!
2008-12-30 13:30
Oj Vart tog din 1:a inlägg vägen ?
Du som hade vaknat nyss och att sömn för dig var från A-O, men samtidigt hade du gjort två interviu !!!!
Det var bra att du tog bort den ! Du är genomskådat människan !!!
2008-12-30 13:03
Hej Linda!
När jag föst började läsa din blogg på hanky kunde jag finna det lite lättsamt roande, särskilt när du också hade lagt in bilder.. När jag läste din kanal5 presentation, blev jag positivt överraskad och tänkte att Linda kanske kommer ta bloggandet mer seriöst nu. Jag hade helt fel.
Från att ha gått in på bloggen för att läsa blogginlägg går jag nu in på bloggen för att läsa kommentarerna till blogginläggen.. Men nu när Linda knappt ens bemödar sig för att skriva inlägg, finns det inget att ge kommentarer på vilket gör att det inte längre finns något att läsa på Linda Rosings blogg/fiasko.
Linda glider undan från sina läsare på samma sätt som hon glider undan från sin dotter.. " Jag ska fira jul med mina barn" "Oj, kan ej fira med dem, fick magsjuka och måste gå och bowla!" / "Här är min smutstvätt"/ " Rösta på mig" ............... SLUT
Dave 2008-12-30 12:45
lol Fantastiskt inlägg! Jag tänkte rösta på Gynning innan, men nu när jag ser det hät "fantastiska" inlägget måste jag rösta på dej.. haha.
Vilket skämt denna bloggen är, man går ju bara in här för att se människan verkligen kan bli mer tragiskt, och tro fan. Det kan hon!!