2008-12-29, 00:03
Medlem
Roshambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion
http://img519.imageshack.us/img519/1972/66109152xk4.jpg
Jag döööör!!!
2008-12-29, 16:15
Medlem
relativs avatar
Det är ju inte så bra reklam för den där Eriksbergskliniken att Linda Rosing går runt och gapar om att hon blir tillfixad där.. Snacka om dålig reklam.
2008-12-29, 16:24
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Man dyrkar det övernaturliga, det oantastliga per definition.

Det enda som är övernaturligt med LR är att hon är övernaturligt korkad.
Sen har hon ju iofs övernaturliga bröst också, och dom är absolut inte oantastliga
2008-12-29, 18:19
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Ännu ett inlägg från bloggen:

[/spoiler]
Kan någon förklara för mig var Kevin firade jul? "Efter julfirande hos mamma så är han hemma hos mig igen."
Var Kevin hos sin mormor? Medan Patsy var magsjuk i ett stort kollektiv, eller? Och Melissa omnämns övht inte... (?)
Det är hennes hårda festande som är orsak till att hon ofta är "sjuk". Om jag ska utgå från det hon skriver i sin blogg så är hon sjuk 1-2 ggr i månaden. Det är bakfyllorna som är orsaken. Hur ofta har man inte kommit med liknande lögner när man varit för dålig dagen efter? Finns ingen normal människa som är sjuk så ofta som Linda Rosing, och hur ofta den människan är ute och super till vet ju alla som läser bloggen. Lägg märke till att hon oftast är sjuk dagen efter hon varit ute och supit.
Senast redigerad av KönsKlas 2008-12-29 kl. 18:22.
2008-12-29, 18:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Hmm vinterkräksjukan, tror knappast hon skulle ha bloggat om hon haft det. Man står inte direkt upp dom första dagarna. I och för sig så ändrar hon till magsjuk senare, svårt att bestämma sig månntro?
2008-12-29, 18:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Jag döööör!!!

Den där korkade minen var ju toppen på isberget tamejjtusan!
2008-12-29, 20:56
Medlem
Barnledig?

Från bloggen igår:

Citat:
Jag kommer att resa bort på Nyår! Linda Rosing, 2008-12-28 10:36

Godmorgon!

Jag somnade som vanligt till filmen igår. Och vaknade inatt och gick och la mig i sängen och vaknade nu. Det finns inget bättre än att sova så man känner sig sååå utvilad som jag gör nu. Hungrig som en varg är jag nu och ska gå och handla frukost. Kevin leker med sina julklappar och jag dricker mitt kaffe. Underbart väder att vakna till iallafall. Vad ska jag hitta på idag? Kevin ska till sin pappa och jag ska förbereda dom här dagarna inför nyår. Jag och några vänner ska resa bort. Vart vet vi inte än men det blir någonstan i europa där vi ska fira nyår. varannan jul och nyår är jag barnledig och då brukar jag passa på att resa. Jag älskar att resa!

Saxat ur ett inlägg från i förrgår:

Citat:
Linda Rosing, 2008-12-27 07:09

Igår kom Kevin hem efter att ha varit i Usa i "Disney World" med sin Pappa ett tag. Efter julfirande hos mamma så är han hemma hos mig igen. Igår skulle jag har varit och firat jul hos mamma i Västerås men fick avboka det pga att jag fick vinter kräksjukan.

Som tur är så har jag mina underbara vänner som jag stannar hos som hjälper mig. Och Kevin är en gentleman så han passar upp på sin sjuka mamma. Så nu är vi 4 barn (vilka alla är killar 6,9,0ch två 12 åringar) 5 vuxna med mig. Så vi är ett stort kollektiv nu. Vilket är sååå härligt. Och jag blir väldigt på passade. Perfekt när man är sjuk. Så man ska inte klaga.

Men jag förstår fortfarande inte...
Firade Kevin jul med sin pappa och sin mormor ?
Är detta Lindas barnlediga år, eller? Otur om det råkade vara Kevins pappas barnlediga år också...
De kanske har glömt att synka det där?
2008-12-29, 21:03
Medlem
GJEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Det är hennes hårda festande som är orsak till att hon ofta är "sjuk". Om jag ska utgå från det hon skriver i sin blogg så är hon sjuk 1-2 ggr i månaden. Det är bakfyllorna som är orsaken. Hur ofta har man inte kommit med liknande lögner när man varit för dålig dagen efter? Finns ingen normal människa som är sjuk så ofta som Linda Rosing, och hur ofta den människan är ute och super till vet ju alla som läser bloggen. Lägg märke till att hon oftast är sjuk dagen efter hon varit ute och supit.

Självklart är det något med hennes leverne som orskar sjukdomarna. Troligen som du säger är det lite bakfylla ibland.
Jag har småbarn och lever mitt i alla virusar som finns med då, jag har varit mycket sjuk i höst, dvs varit hemma från jobbet en gång och snorat en till....

eller så har hon nåt allvarligare fel..
2008-12-29, 21:09
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Undernäring och alkohol kan sänka även en plastanka.
2008-12-30, 14:33
Medlem
Från superbloggerskan igår:

Citat:
Gå in och rösta på min blogg!
Linda Rosing, 2008-12-29 20:08

Min blogg är nominerad för" årets bästa blogg",klicka på länken och ge mig din röst!

http://www.modette.se/Mode-och-skonhet/Reportage/Kora-arets-basta-bloggar-TGTEST/

Citat:
Nu ska jag till tvättstugan.......
Linda Rosing, 2008-12-29 18:31

Tre påsar tvätt ska jag nu tvätta så jag kan packa med mig inför min Nyårs resa. Det är vad jag ska göra ikväll.
Och så ska jag städa här hemma så det är fint när jag kommer hem.

Citat:
Nu ska jag bli brun innan Nyårsafton!
Linda Rosing, 2008-12-29 18:20

Idag efter min lunch med min älskling Bobby så gick jag till hans salong och solade.

Och självklart väljer jag stå solarium för då slipper man dom fula vita fläckarna som man alltid får när man ligger i ett solarium.
Jag älskar det här solariet. Varför har det inte alltid funnits sådana här tidigare?
2008-12-30, 15:11
Medlem
All time high...

Citat:
Nu är resan klar........
Linda Rosing, 2008-12-30 12:30

Godmorgon

Om man tvekade lite angående vem man skulle rösta på som "Årets Kändisblogg"...
så kom detta inlägg som spiken i kistan.

Men tydligen - enligt kommentarerna - skrev LR ett längre inlägg först som togs bort:
(men det låg ute sådär - kort och koncist iaf i två timmar)

2008-12-30, 15:26
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Från superbloggerskan igår:
Gå in och rösta på min blogg!
Linda Rosing, 2008-12-29 20:08

Min blogg är nominerad för" årets bästa blogg",klicka på länken och ge mig din röst!

http://www.modette.se/Mode-och-skonhet/Reportage/Kora-arets-basta-bloggar-TGTEST/
Gynning fick min röst fast jag aldrig läst eländet. alltid retar det ju någon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in