2009-02-10, 12:06
Medlem
mellys avatar
Oj oj oj
Proffsmedia (enligt Alex ) svarar på medias frågor här

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=5dqmhk&s=5
2009-02-10, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gannon
.......
Är det bara jag som är ytterst skeptisk till Lindas förändrade matvanor? Förut levde hon ju i princip på sallad alternativt husmanskost när hon hade barnen hos sig. Numera äter hon bra, näringsrik mat som är något krångligare att tillaga än korv i plast... Tror inte en sekund på att detta är något hon kommit på själv utan att hennes närvarande sängkamrat (Peter?) proppsar på något bättre mat.

Vill även inflika att denna tråd är fantastiskt underhållande! Keep up the good work
Du inser väl att dom här senaste inläggen som antyder Italiensk mat och Italienskt språkbruk har skrivits av Kanal5 eller någon annan med ekonomiska intressen. Även det där Basic Elements och Klerup nämns.
Någon vill få igång spekulationer om att Linda fått ihop det med en italienare ELLER Klerup ELLER Peter. Eller alla på en gång. Spekulera på. Men INTE i bloggen!
2009-02-10, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Du inser väl att dom här senaste inläggen som antyder Italiensk mat och Italienskt språkbruk har skrivits av Kanal5 eller någon annan med ekonomiska intressen. Även det där Basic Elements och Klerup nämns.
Någon vill få igång spekulationer om att Linda fått ihop det med en italienare ELLER Klerup ELLER Peter. Eller alla på en gång. Spekulera på. Men INTE i bloggen!

Det kan ju faktiskt vara så enkelt att hon helt enkelt läst på lite och ändrat sina matvanor för att må bättre .
2009-02-10, 12:37
Medlem
dagens kommentarer

2009-02-10, 12:46
Medlem
gannons avatar
Ber om ursäkt ifall jag var otydlig i mitt förra inlägg, läser alltså inte bloggen och har inte gjort det på ett bra tag. Det jag däremot skrev var att iaf jag anser att kommentarerna i hennes blogg är intressanta och att den som går in i hennes blogg för att klippa och klistra kanske kunde kopiera hit några av dessa också.

Efter att jag postat insåg jag också att det är mycket möjligt att det är Kanal 5 som på något sätt står bakom matinläggen. Finns det någon italiensk man med i skaran av beundrare?
Att Linda på eget bevåg lagt om sina matvanor känns väldigt osannolikt då hon för tillfället verkar ha slopat sin hälsosamma livsstil.
2009-02-10, 12:52
Medlem
gannons avatar
nvmd
Tack så mycket!
2009-02-10, 13:34
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Godmorgon!
Linda Rosing, 2009-02-10 07:03
Nu har jag hunnit med all mina morgon bestyr och sitter med en kaffe och läser tidningarna på nätet! Idag har jag press-konferens hela dagen. Här är också min bild inför mitt program och som kommer att sitta på på pelare runtomkring stan! Njut av den tills jag bloggar igen på eftermiddagen!

Kolla även in min nya grupp som jag har skapat på Facebook! Där kommer jag snart att lotta ut en sak till någon av medlemmarna!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2r219q0&s=5

Snygg bild!

Ett utmärkt jobb i photoshop (eller vad det nu heter, programmet som skulle få tom kristina lugn att se ut som en gudinna) och av ett gäng stylister.
+ allt löshår som kunde uppbringas inom tullarna!

Inte ens Patsys missbildade masseter är synlig!
2009-02-10, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Snygg bild!

Ett utmärkt jobb i photoshop (eller vad det nu heter, programmet som skulle få tom kristina lugn att se ut som en gudinna) och av ett gäng stylister.
+ allt löshår som kunde uppbringas inom tullarna!

Inte ens Patsys missbildade masseter är synlig!

Där var hon faktiskt jäkligt snygg! Mkt av mitt, och säkert många andras, kvinnoideal. Varför säger alla att hon är ful? Tidigare hävdade jag att hon var snygg. Sen lät jag mig påverkas av alla negativa kommentarer men nu svänger jag ingen. Hon må vara korkad men hon ser otroligt bra ut! Damen i fråga är ju trots allt 35 år gammal och då börjar de flesta kvinnor tanta till sig (min erfarenhet).
2009-02-10, 14:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Där var hon faktiskt jäkligt snygg! Mkt av mitt, och säkert många andras, kvinnoideal. Varför säger alla att hon är ful? Tidigare hävdade jag att hon var snygg. Sen lät jag mig påverkas av alla negativa kommentarer men nu svänger jag ingen. Hon må vara korkad men hon ser otroligt bra ut! Damen i fråga är ju trots allt 35 år gammal och då börjar de flesta kvinnor tanta till sig (min erfarenhet).

Du läste tydligen inte mitt inlägg ordentligt?

Photoshop, vännen, photoshop!

Kristina Lugn eller en avliden anna nicole smith....båda hade med hjälp av snyggprogrammet i datan sett ut som en kvinna att döda för!

Dvs...a l l a ser bra ut efter en sväng i photoshop!

En eloge till folket bakom hästjobbet att göra patsy snygg!

Och tagit till sig kritiken att i n t e fotografera henne rakt framifrån! Med tanke på den missbildade masseten!
2009-02-10, 14:01
Medlem
Gargamel80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag tycker att det är en tråkig och negativ tråd. Det är bättre att lyfta upp människor än trycka ned dem. Rosing har inte gjort sig förtjänt av allt detta hat. Skriv något snällt till/om henne istället, hon sprider trots allt mycket glädje och positiva vibbar.

Tror inte att Linda behöver "lyftas upp" verkar vara så övertygad om sin egen förträfflighet att hon klarar den saken alldeles utmärkt själv. Personligen tycker jag mest synd om henne. Skulle nog inte skada om hon tog en time out från sin medieprostitution och såg över sina prioriteringar.
2009-02-10, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Du läste tydligen inte mitt inlägg ordentligt?

Photoshop, vännen, photoshop!

Kristina Lugn eller en avliden anna nicole smith....båda hade med hjälp av snyggprogrammet i datan sett ut som en kvinna att döda för!

Dvs...a l l a ser bra ut efter en sväng i photoshop!

En eloge till folket bakom hästjobbet att göra patsy snygg!

Och tagit till sig kritiken att i n t e fotografera henne rakt framifrån! Med tanke på den missbildade masseten!

Okej, jag fattar givetvis att det är fixade bilder, men ändå lite verklighet är det väl?

OT. alltid intressant att höra vilka kvinnor andra kvinnor tycker är snygga. Att Nicole Smith kunde se bra ut kan jag väl hålla med om. Men att du tycker att Kristina Lugn ser bra ut övergår faktiskt mitt förstånd . Det är lite på samma sätt förmodar jag som att tjejer tycker att Hugh Grant är snygg och att män inte förstår hur det är möjligt.
2009-02-10, 14:44
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Men snart ska Basic Elements Touch You Right Now ta över. Hela Basic Elements platta The Truth får gå på varv resten av kvällen. Den får mig att varva ner.

Detta får Linda att varva ned? Ja, ja, alla har väl sina sätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in