2008-10-10, 22:20
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nej!
Jag kan inte laga mat!
Det enda jag lyckats med är smörfrästa kantareller,ugnstekt oxfile och hemgjord majonäs!

Maränger är ett otyg och brylepudding skall vi inte ens nämna!

Att Linda givetvis är en kock som lirar i den högre skolan,säger sig självt! Med tanke på den finess som hon använder när hon tillsätter lagerblad i ett spad där den exklusiva,inplastade köttkorven puttrar omkring!

Jag hade aldrig kommit på tanken att krydda en inplastad köttkorv!
Vilket säger allt om Lindas eminenta kock-kunskaper!

Bäst vi passar oss,så att ingen yrkeskock från frankrike snyter Linda mitt framför ögonen på oss!

För hur går det då med Lindas kukfinnarshow?
Ska vi verkligen gå miste om vilka miffons som ser sig kallade som Lindas hingst?

Sexy, vi är helt enkelt matlagningsanalfabeter, bara att inse. Eller "alfabeter" som Ankan en gång så fint uttryckte. Ett matlagningsprogram borde väl vara något för donnan!?! Inte så mycket k*k, så det lockar väl inte lika mycket.

Ser mycket fram emot gräddan av Svedalas män på tv i vår. Undras om Fladde har anmält sitt intresse? Eller kanske Berth Milton? Hef rent utav?
2008-10-10, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Alltså, det där fattar jag inte att ni gnäller om hela tiden: kokt köttkorv kommer ju i ett plastskinn med tryck på, och ska enligt instruktionerna värmas i skinnet i 15 minuter. Är ni säkra på att ni kan laga mat?

Det ska den säkert men varför i all världen krydda den då?
all vet väl att plast inte släpper igenom något.
2008-10-10, 22:22
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Alla normalintelligenta ja...
2008-10-10, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Givetvis kör hon med plasten på då fler barn skulle förstöra hennes karriär!

Fast i linda land så förstår hon inte finessen med att ta ut grejen från plastförpackningen........ lite så där som att hålla ögonskyddet i handen när man solar solarium
2008-10-10, 22:26
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Fast i linda land så förstår hon inte finessen med att ta ut grejen från plastförpackningen........ lite så där som att hålla ögonskyddet i handen när man solar solarium

Fast solar man mycket blir ögonen vana ju! Inget konstigt alls. Absolut inte...
2008-10-10, 23:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jag ska lämna in en ansökan minsann!

Jag kanske ska söka som Rosings agent?
Mina sarkasmer kanske är mumma för rosings offer?

Linda,släng in ett mail så ska jag fundera!
2008-10-10, 23:12
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Sexy, vi är helt enkelt matlagningsanalfabeter, bara att inse. Eller "alfabeter" som Ankan en gång så fint uttryckte. Ett matlagningsprogram borde väl vara något för donnan!?! Inte så mycket k*k, så det lockar väl inte lika mycket.

Ser mycket fram emot gräddan av Svedalas män på tv i vår. Undras om Fladde har anmält sitt intresse? Eller kanske Berth Milton? Hef rent utav?

Inte en hjärncell i sikte!
Dock dasar av FB-mått!

Måste vara karlar som inte har något att förlora,då ett umgänge med Linda knappast ses som någon merit!

Så räkna även in ett gäng kåkfarare och några medlemmar från Främlingslegionen!
2008-10-10, 23:31
Medlem
MaeWests avatar
Grabbar!

Söka till Lindas SnoppFinnarShow?

http://kanal5.se/web/guest/nyheter?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_kUM9& _K5AV_INSTANCE_kUM9_struts_action=%2Fk5journal%2Fa v&_K5AV_INSTANCE_kUM9_articleId=1117963&_K5AV_INST ANCE_kUM9_groupId=1701&_K5AV_INSTANCE_kUM9_version =1.0#_K5AV_INSTANCE_kUM9_messageScroll1120294
2008-10-10, 23:34
Medlem
z2joiss avatar
<Det var som sjutton, t o m Linda insåg att hon inte skulle hinna med både löshår och Idol. I morgon kommer vi att få veta att hon typ fått en fribiljett till fotbollslandskampen och därför inte kunde göra what ever. Och då blir hon kär i Zlatan, som hon efter matchen kommer påstå att hon fick bjuda på tt lakritsshot och att han kanksk ska vara med i ett projekt, men det är hemligt just nu.
2008-10-10, 23:45
Medlem
Äh, hon skiljde sig ju från Fadde Darwich för att ett år senare kunna "hitta varandra igen" och då kommer de ju självklart vara med i Aftonbladet igen pga denna superviktiga nyhet.

"BB-Linda och Fadde har hittat varandra - igen"
läs mer s.19-23
2008-10-11, 08:51
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Gårdagens anka:

Ankan bemödade sig med att skriva en rubrik och klistra in en länk. Och givetvis lägga in en bild på sig själv.
2008-10-11, 10:31
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:

För att hon gillar att det luktar gott när man lagar mat, och att det ökar chansen att ungarna faktiskt känner sig hungriga när det är dags att äta? Jag har ingen aning om hur hon resonerade, men att ni gör en sak av att hon följer instruktionerna när hon värmer en bit köttkorv tyder på att linda-fixeringen börjar bli en smula patologisk...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in