Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nej!
Jag kan inte laga mat!
Det enda jag lyckats med är smörfrästa kantareller,ugnstekt oxfile och hemgjord majonäs!
Maränger är ett otyg och brylepudding skall vi inte ens nämna!
Att Linda givetvis är en kock som lirar i den högre skolan,säger sig självt! Med tanke på den finess som hon använder när hon tillsätter lagerblad i ett spad där den exklusiva,inplastade köttkorven puttrar omkring!
Jag hade aldrig kommit på tanken att krydda en inplastad köttkorv!
Vilket säger allt om Lindas eminenta kock-kunskaper!
Bäst vi passar oss,så att ingen yrkeskock från frankrike snyter Linda mitt framför ögonen på oss!
För hur går det då med Lindas kukfinnarshow?
Ska vi verkligen gå miste om vilka miffons som ser sig kallade som Lindas hingst?
Sexy, vi är helt enkelt matlagningsanalfabeter, bara att inse. Eller "alfabeter" som Ankan en gång så fint uttryckte. Ett matlagningsprogram borde väl vara något för donnan!?! Inte så mycket k*k, så det lockar väl inte lika mycket.
Ser mycket fram emot gräddan av Svedalas män på tv i vår. Undras om Fladde har anmält sitt intresse? Eller kanske Berth Milton? Hef rent utav?