Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ajdå, men det kanske finns två andra program med bra tittarsiffror som de kan peta in pausprogrammet mellan. Eller direkt efter CSI.
Reklaminslag brukar de ju förstöra filmer med. Så antagligen så blir det väl något liknande!
Efter reklamen med hon som tackade nej(pernilla) kommer Patsy när hon slickar en grabb i örat. Sedan kommer mascarareklam, och sedan får vi se Patsy visa lökarna och göra reklam, förlåt, ducha.
Lite chokladreklam, och Patsy och en annan av de 50 grabbarna som sökte, får en klatt vispad grädde på bringan som Patsy girigt slickar i sig!
Röda Kon kommer och efter det så äter Patsy frukost med en av de som förlorade omröstningen!
När Patsy är inne i badrummet, så dyker reklamen för PlasticPadding upp!
Glöm nu inte Erwik som sitter och flinar med dollartecken i ögonen!
Med tanke på att han hela tiden kommer att sitta med en slips det står "finest" på!