2008-12-23, 16:10
  #7333
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Low-profile
Där sänds ju inte nyheter och väder på femman.
Ajdå, men det kanske finns två andra program med bra tittarsiffror som de kan peta in pausprogrammet mellan. Eller direkt efter CSI.
2008-12-23, 18:52
  #7334
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussfluff
Jag läste i en intervju i en tidning (troligtvis aftonhoran) att "Bindan" tjänade 80 000 kr per månad på sitt bloggande.

Är det någon som kollat upp det ?

Jag tror INTE hon gör det, men vore kul med sanningen

Som jag förstår det så är hon egen företagare!

Och skall man då inte betala moms mm till pappa staten?
Vi får nog veta hur mycket hon snott åt sig när det blir stora rubriker gällandes Patsy för att hon inte betalat skatt!

"-Hur skulle jag kunna veta att fringisar, bjudresor och gratis räksallader skulle skattas för? Jag är ju Rosing, och trodde juh att jag var skattefri!"
2008-12-23, 19:00
  #7335
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ajdå, men det kanske finns två andra program med bra tittarsiffror som de kan peta in pausprogrammet mellan. Eller direkt efter CSI.

Reklaminslag brukar de ju förstöra filmer med. Så antagligen så blir det väl något liknande!

Efter reklamen med hon som tackade nej(pernilla) kommer Patsy när hon slickar en grabb i örat. Sedan kommer mascarareklam, och sedan får vi se Patsy visa lökarna och göra reklam, förlåt, ducha.
Lite chokladreklam, och Patsy och en annan av de 50 grabbarna som sökte, får en klatt vispad grädde på bringan som Patsy girigt slickar i sig!

Röda Kon kommer och efter det så äter Patsy frukost med en av de som förlorade omröstningen!

När Patsy är inne i badrummet, så dyker reklamen för PlasticPadding upp!

Glöm nu inte Erwik som sitter och flinar med dollartecken i ögonen!
Med tanke på att han hela tiden kommer att sitta med en slips det står "finest" på!
2008-12-23, 22:54
  #7336
Medlem
William Hainess avatar
Jävlar vad hon horar ut den där Amal hela tiden! Tror hon verkligen inte att det är oerhört genomskinligt?

För övrigt så är Linda med i Veckorevyn och "så här firar kändisarna jul" i Aftonbladet.
2008-12-24, 01:55
  #7337
Medlem
z2joiss avatar
God Jul Linda!

Hon har lagt ner en förmögenhet på julklappar. Men var kommer pengarna ifrån?

Inte ett ord om barnen. Min familj i Västerås är förmodligen hennes egna föräldrar. Men hon kanske tycker det är skönt att bli ompysslad av mor och far och det är ju så lätt att köpa sig fri från jobbiga ungjävlar. Lite märkligt att hon på sin egen blogg inte nämner kidsen med ett ord?

I övrigt händer det inte mycket i den här tråden. Lika bra det.
2008-12-24, 11:12
  #7338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
God Jul Linda!

Hon har lagt ner en förmögenhet på julklappar. Men var kommer pengarna ifrån?

Inte ett ord om barnen. Min familj i Västerås är förmodligen hennes egna föräldrar. Men hon kanske tycker det är skönt att bli ompysslad av mor och far och det är ju så lätt att köpa sig fri från jobbiga ungjävlar. Lite märkligt att hon på sin egen blogg inte nämner kidsen med ett ord?

I övrigt händer det inte mycket i den här tråden. Lika bra det.

Skönt med julefrid!
Det tar fart snart igen... senast till våren när TV-programmet startar.

GOD JUL, LINDA OCH ALLA!
2008-12-26, 09:05
  #7339
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Under tiden:

2008-12-26, 09:11
  #7340
Medlem
Tirads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Under tiden:


Antar att den här kommentaren kommer från hennes blogg. Måste vara nån FBare som var där o trollat lite. Eller?
2008-12-26, 09:12
  #7341
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tirad
Antar att den här kommentaren kommer från hennes blogg. Måste vara nån FBare som var där o trollat lite. Eller?
Jaaa, när blev Big Brother ett karriärprogram??
2008-12-26, 09:14
  #7342
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Jaaa, när blev Big Brother ett karriärprogram??

Antingen det eller så har hon skrivit själv. Betvivlar att nån är sådär pass störd normalt :P
2008-12-26, 16:55
  #7343
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Under tiden:


"Och jag var deras första val."

Och det hjärndöda inlägget......någon som inte tror att det är Patsy som skrivit till sig själv? "typ var fjärde månad och är jättenöjd," "du är så suverän som förebild, snygg, smart, en bra mamma m.m"
Eller helt enkelt någon som är lika mentalt efterbliven som ankan?
Botox,någon?
2008-12-26, 16:59
  #7344
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Jaaa, när blev Big Brother ett karriärprogram??

Tja...gynning, Kitty, Picasso, Oliven Parasit, Piss-i-väskan-peter, PittbullsnaziztenBecka, suicideSamuel,.....finns nog flera som har en strålande och minnesvärd karriär att nämna!

Micke, Patsys sexex,inte att förglömma!

Ja, han OddMolly! Han som gängade hon Tolstoy!

Du ser, BB är rena språngbrädan till snabb och hållbar berömmelse!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in