2009-01-23, 16:35
Medlem
kommentarer

2009-01-23, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaywalker
Denna afton kan jag varmt rekommendera ett besök på Sophie änd the city, nr 18 på bloggportalen

Bidrar med en länk där man bla kan se "Mest besökta proffsbloggar".
Därifrån kan man förstås också klicka sig vidare, tex till "Sophie"...

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/TopLists
2009-01-23, 17:54
Medlem
Jaywalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Bidrar med en länk där man bla kan se "Mest besökta proffsbloggar".
Därifrån kan man förstås också klicka sig vidare, tex till "Sophie"...

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/TopLists

Ja, Linda behöver ju inte enligt egen utsago bry sig om sin blogg eftersom hon har sina trogna fans därute. Hahahaha

Vi på FB är väl trogna fans till ALLA som ligger under hennes plats på bloggportalen, i tur och ordning....
2009-01-23, 18:28
Medlem
fler kommentarer

2009-01-23, 20:20
Medlem
"Kanal 5 i krismöte om Rosing"

Relationen mellan Linda Rosing och Peter Thelenius i Basic Element blev för mycket.
Ansvariga bakom Kanal 5:s "Den rätte för Rosing" ska ha hållit krismöten där saken diskuterats.

http://www.expressen.se/noje/1.1441495/kanal-5-i-krismote-om-rosing

Exempel på "folkets röst" från Expressen, finns under spoilern.

Jag har raderat ut namnen på dem som kommenterat artikeln där.
(Nästan alla var kritiska till Rosing och programmet, utom en "Eskil" - som tyckte allt var smart och underbart...)
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-01-23 kl. 20:22.
2009-01-23, 20:25
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Som sagt bubblan är nära bristningsgränsen, njut medans du kan, du snöggast i världen HA HA HA...
2009-01-23, 20:37
Bannlyst
???

Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Som sagt bubblan är nära bristningsgränsen, njut medans du kan, du snöggast i världen HA HA HA...
År du mer än avundsjuk? Nolla.
2009-01-23, 20:51
Medlem
torstenhingstens avatar
Sådan här tråd växer pga av avundsjuka tjejer som spyr sin galla.....pinsamt att en brudsom lina är så "populär" Nu bidrar jag också tyvärr med mitt inlägg..
2009-01-23, 21:01
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Självklart, jag som följt hennes karriär sedan BB är superduperavundsjuk, en underbar kvinna, intelligent, öm moder med självinsikt som få...vem vill inte va som hon?

Jag ser henne inte alls som en katastrofal olycka som jag måste glo på och samtidigt kräkas för det är så vidrigt...
2009-01-23, 21:04
Medlem
!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac

Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Sådan här tråd växer pga av avundsjuka tjejer som spyr sin galla.....pinsamt att en brudsom lina är så "populär" Nu bidrar jag också tyvärr med mitt inlägg..

Vilket skarpsinne!

Jomen självklart år man ju avensjuk på en brudsom lina och pga av tjejers galla växer tråden.

Mvh, En Nolla.
2009-01-23, 21:13
Bannlyst
Synd för nollan

Citat:
Självklart, jag som följt hennes karriär sedan BB är superduperavundsjuk, en underbar kvinna, intelligent, öm moder med självinsikt som få...vem vill inte va som hon?

Jag ser henne inte alls som en katastrofal olycka som jag måste glo på och samtidigt kräkas för det är så vidrigt...
Jaha, tjänar hon mer pengar? Jaja din lilla?????
2009-01-23, 21:19
Bannlyst
Citat:

Vadå glo på? har du sett på hennes födelse?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in