kommentarer
2009-01-23 16:13 Anmäl inlägget
Barnen bör vara prio ettBarnen PRIO ETT För det första lägg ner bloggen. Och LÄGG istället din tid på dina barn och ta hand om dom. Och en annan sak strunta i den där jäkla "såpan" det är ingenting värt i jämförelse med dina barn. BARNEN BÖR JU HA PRIO ETT.. .....
Lina 2009-01-23 15:28 Anmäl inlägget
svekLinda blev sviken av sin mamma och pappa, Linda sviker sina barn och hon ser inte mönstret?? Nej ut och hora på krogen, det är livet party party party! Men när hammaren faller blir det tungt. Gud så du ser ut människa.
nyfiken 2009-01-23 15:27 Anmäl inlägget
Är det INGEN som vet vart..............Jannike har tagit vägen? VAD har HÄNT mellan fröken Rosing och denna sköna gudinna från Norrtälje??????? Snälla....ngn måste ju veta då fröken Rosing vägrar svara på den frågan. SUCK!
2009-01-23 15:21 Anmäl inlägget
LINDA LILLA NÄR SKA DU BÖRJA ARBETA OCH FÖRSÖRJA DIG?DU HAR JU ALDRIG HAFT NÅGOT RIKTIGT JOBB?NU ÄR DET DAX OCH SKRIVA IN SIG PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN.
..................
Vad menar du med "ett riktigt jobb". Är det att man är på ett ställe kl 8-17? Allt man tjänar pengar på är jobb och det ena är inte finare än det andra. Arbeta lite,tjäna mycket är väl något att eftersträva?
PF 2009-01-23 15:00 Anmäl inlägget
Följ låtsasbloggen här:https://www.flashback.org/showthread.php?p=14767176#post14767176
John-John 2009-01-23 14:46 Anmäl inlägget
nedräkningen har börjat?Hur länge dröjer det innan t o m anal5 inser vilken felsatsning Linda är? Hur ska dom kunna hitta en ursäkt till sin totala felsatsning? Det finns ju knappast en chans att skiten kommer sändas, då gör dom sig till ännu större åtlöje..
Och Linda, visserligen läser du inte kommentarerna så förhoppningsvis kanske någon pedagogisk lågstadielärare kan ta sig tid och ork att förklara för dig att programidén inte går ut på att du ska dejta ALLA inklusive din sambopojkvän, du ska dejta killarna anal5 har investerat i..
2009-01-23 14:44 Anmäl inlägget
Det är ditt val LindaSå förnedrande att låta 2 utomstående välja ( de 2 borde veta bättre)
det är väl ändå ditt val, Du har gjort rätt som redan valt !
Eveline 2009-01-23 14:35 Anmäl inlägget
Lycka med kärlekenHej Linda
Vill säga att jag tycker din blogg är skit bra
Och vill önska dig lycka till ditt nya program.
Kram Eveline
Rex 2009-01-23 14:24 Anmäl inlägget
Jag tycker det är ett fjantigt program du ställer upp på!!!!Vad är det för vitts att ställa upp i ett program där man ska dejta maraton.....tror man att man på dte viset ska hitta den rätta?
Jag har aldrig begripit mig på Linda Rosing fenomenet och hysterin över henne! Jag bara tycker det är patetiskt att folk skulle välja att glo på en gammal avdankad utvikningsmodell /SLASH/ B-kändis
Glo på nått vettigare på tv:n istället!
landa i dig självLinda snälla du är 35 du har två barn, landa i dig själv någon gång.Bygg på din självkänsla låt inte utnyttjas av andra människor du är värd nått mycket bättre,allt handlar inte om glamour och kändisfester och utseende i första hand borde du tänka på barnen.
Lycka till
Angelica
Angelica 2009-01-23 14:12 Anmäl inlägget
ChippendalesHoppas det inte blir jofre från chippendales det finns bättre killar Linda
2009-01-23 13:50 Anmäl inlägget
Peter bor tydligen i Vasastan.. Är väl därför är så mycket just i Vasastan nu.. (Hon bor nog inte hos Bobby igen iaf)
2009-01-23 13:41 Anmäl inlägget
BarnenPRIO ETTFör det första lägg ner bloggen. Och LÄGG istället din tid på dina barn och ta hand om dom. Och en annan sak strunta i den där jäkla "såpan" det är ingenting värt i jämförelse med dina barn. BARNEN BÖR JU HA PRIO ETT.. .....
Janne J 2009-01-23 13:40 Anmäl inlägget
Kostar cash de där...Hoppas kanal 5 stämmer dig på alla dina bloggpengar, bryta ett kontrakt kan stå dig dyrt. Du kan inte begära att Svenska folket ska se seriöst på programet. Alla vet redan hur det slutar. Är det någo som inte kan räkna ut det, ska jag hjälpa till.
Sista avsnittet:
Linda har två killar kvar att välja. Hon väljer tillsist en kille efter mycket funderande och råd med vänner, men kommer fram till att hon vill vara vän/kompis med sista killen. Rosing väljer att var singel även efter programet och tror självsäkert att "han" finns där ute, Rosing säger: jag ska bara hitta honom.
2009-01-23 13:36 Anmäl inlägget
Rosing mobilbloggar och levererar:
-HAHAHA
Vad är du för en sjuk människa egentligen?
2009-01-23 13:25 Anmäl inlägget
ha ha ha ha hah ha ha ahaDu vet väl vad man har män till Linda, ha ha ha ha ha
Therese 2009-01-23 12:50 Anmäl inlägget
www.mylifeinthai.seHaha! Ja du gör ju det Linda.. Dejta på du
2009-01-23 12:39 Anmäl inlägget
XXXDen rätte för Rosing finns i Colombia
2009-01-23 12:38 Anmäl inlägget
Att adressen kanal5.se är länkad direkt hit till Lindas blogg... Ja vad säger man om det? Ett sista desperat försök att rädda den...? Hon gör väl nämligen inget själv i det syftet...
2009-01-23 12:26 Anmäl inlägget
*ler*ha ha ha Linda rules against the world
2009-01-23 12:22 Anmäl inlägget
Har ni varit på kanal.se?Har ni varit på kanal.se?
Ni befinner er där just nu!!!!!
Dom länkar direkt hit från den adressen!!!
Försöker få upp statistiken???
2009-01-23 12:18 Anmäl inlägget
2-1 till RosingHar Ni gått 10 mil i hennes mockasiner ?
gör det först, sen kan Ni komma med åsikter ...
---------------------------------------
Då skulle jag ta mig själv i örat o prata allvar med mig! Så här bär sig inte en 35-årig mamma åt, nu skärper du dig o ägnar lite tid åt dina stackars barn! Ja, jäklar vilken ordning det skulle bli, jag skulle försvinna helt ur rampljuset o alla skulle vara tacksamma för det! :-)
------------------------------------------------------------------
Faktiskt hennes egen uppmaning, under rubriken på denna sida
----------------------------
Och?
2009-01-23 12:09 Anmäl inlägget
RidåVisst går det på pumpen, men då utnyttjar Rosing det
på något vis och kvällsblaskorna stöttar upp.
2009-01-23 12:08 Anmäl inlägget
Nu måste du väl ändå tänka om lite. Ute och far på alla dessa resor. Är verkligen detta värt att vara ifrån barnen. Melissa skriver ju att hon inte träffat dig sen hon flyttade men du har väl fortfarande Kevin boende hos dig. Tänk på vad barnen får höra i skolan. När denna tv-inspelning är klar tycker jag att du ska ta dig en funderare på vad som är viktigt i livet. Lägg din tid på barnen istället för att springa runt och hitta killar.
2009-01-23 12:07 Anmäl inlägget
En som vet"Och jag vet ju inte om hon kör med droger igen, men nog ser vissa bilder och texter ut att föra sin egen talan..."
------------------------------------------------------------------------------
Ja mer säger jag inte.
Lelle 2009-01-23 11:57 Anmäl inlägget
BildBilden ovanför aktuell text är ju helt tokretucherad. Den liknar ju inte dig alls. Ville inte du förbjuda sådant? Sätt dit en bild på Kajsa Anka istället. Hälsa turkarna hahahaha