Citat:
Ursprungligen postat av
SadEyes
Det händer ju saker absolut hela tiden i The Conversation. Handlingen drivs av konversationer, och Gene Hackmans avlyssning av de samma. Det är subtilt och lågmält, kanske gick det dig över huvudet? Om du hade förväntat dig action och dratta på ändan humor så förstår jag att du blev besviken. Dialogdriven film verkar inte vara din kopp té.
Vad oväntat att du, Sad Eyes, skulle kommentera mitt inlägg.
The conversation hade jag sett en gång tidigare på 70-talet och tyckte att den var urtråkig, men tänkte att jag kanske skulle tycka annorlunda 2015.
Det gjorde jag inte, så några dylika förväntningar hade jag inte som dom du nämner.
Ja faktiskt varje gång du kommer dina angrepp om att just jag inte skulle förstå, det går över huvudet, och dratta på ändan humor, anklagelser som jag tappat räkningen på antal gånger som du kommit dragande med.
Jag tänker fortsätta att se dom filmer jag önskar, och tycka precis vad jag vill om dom, och om någon ställer frågan om någon sett en viss film, så kommer jag även fortsättningsvis att svara även om svaret inte passar dig.
Kan jag slippa dina planlösa och fruktlösa påhopp framöver ?
(Ja, det är påhopp att ständigt säga att filmer går över någons huvud)