Ja, den var ganska bra. Jag fick det jag förväntade mig, en ganska bra spansk skräckfilm om häxbränningar och djävulen. Om ni gillar sånt ska ni se den, om ni inte gillar det kanske ni kan se den ändå, för att den bara har 196 röster på IMDb. Alltid kul att se ovanliga filmer!
3/5
Laddat hem den jag med, ska se den nån dag framöver, gillar den typen av film rätt så mycket
Haha, fan vilken underbar film! Fantastiska karaktärer och fantastiskt skådespel. Skrattade som en galning, den är bara så underbar. Snyggt våld, feta explosioner och underbar humor. Se den bara om du inte har gjort det, riktigt bra. Fan vad glad jag är nu!
Såg den också igår och tyckte den var bra men inte en fyra, gav den en trea då jag inte gillade situationshumorn alla gånger och så, men upplösningen i slutet var grym och Bodnia är ju alltid bra!
Haha, fan vilken underbar film! Fantastiska karaktärer och fantastiskt skådespel. Skrattade som en galning, den är bara så underbar. Snyggt våld, feta explosioner och underbar humor. Se den bara om du inte har gjort det, riktigt bra. Fan vad glad jag är nu!
4/5
Nej laddade ner den för att fixa texten åt dig, och så blev jag nyfiken på den
Se uppföljaren till I Kina, Gamla men i nya bilar. Inte lika bra men kul med Bodnia och så är Torkel Pettersson med. Sen så finns ju även Den gode strömmer och Inkasso som går i samma stil och med Bodnia, men inte alls lika bra som dom andra två, men klart sevärda.
. Hollywood true-shit story som stämde inte ett enda skit med historian förrutom att det handlar om krig, överdrivet med massor av historisk faktafel, värre än första filmen.
Helt löjligt dialog där de tar upp konstant ordet demokrati, fria män, väst och öst snacket när Themistokles var en av offret som blev utsatt för ostracism och blev kickad från Grekland för att han jepp, demokratisk röstad att han måste ut från för att han blev en hjälte och många finsnobbar ansåg han var fara för Athens säkerhet.
Att bli utkickad för utan anledning är något som man ska inte ta illa upp....det var ju trots allt demokratisk röstning ju ^^
Han drog fan någonstans av dessa persiska riket och joinade upp.
Egentligen finns en hel dröss med bs-propaganda i detta film...
Positivt:
. Om du totallt skiter fullständig historiska faktafel och vet inte vem är Themistokles, trireme etc...utan du vill se slakt, blod och skrik...då är detta för dig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!