Denna film är alltså nominerad för 10 oscars och ligger på 152 plats på imdb top250, hur är det möjligt? . Tråkig och intetsägande film, tur att den bara var 90min för det det var svårt att hålla intresset uppe efter ett tag..
The Cabin in The woods
Jag tyckte att den var ganska bra. Inte läskig eller spännande. Snarare intressant då jag inte har sett en film med samma elaka twist som denna hade. Jag hade gärna velat se mer av de gamla gudarna
3.5/5
En actionfilm passade perfekt i morse. Jag tyckte den var skön till en början, men blev lite väl mycket på slutet. Den blev rätt förutsägbar dessutom. Fängelsgenren är dock min favoritgenre vilket kanske påverkar betygt något. Men, 7/10 får det bli.
The place beyond the pines http://www.imdb.com/title/tt1817273/?ref_=fn_al_tt_1
En upphausad film som jag måste säga att jag blev lite besviken på, mest för att jag hört så mycket gott om den, ser aldrig trailers så jag visste inte ens vad den handlade om.
Jag är lite kluven, å ena sidan gillade jag den, men å andra sidan var den emellanåt rätt förutsägbar. Gillade dock slutet samt
att "huvudskådespelaren" dog, det var jag inte beredd på
Det får bli 7/10 här också.
The Counselor
Ännu en film som det snackats väldigt mycket om, men detta var enligt mig ett bottennapp. Storyn var seg men ändlösa, meningslösa dialoger. Bra rollista men det känns som att flertalet bara hoppade in för att ta en amortering på huset.
4/10.
Denna film är alltså nominerad för 10 oscars och ligger på 152 plats på imdb top250, hur är det möjligt? . Tråkig och intetsägande film, tur att den bara var 90min för det det var svårt att hålla intresset uppe efter ett tag..
Svag 2/5
Den pinsamma Nirvana slår till igen. Mannen som inte ens kan sätta ett vettigt betyg på sin egen frukost.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!