2015-06-25, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
dagligen 40-120 mg stesolid ca 2-3 månader.

Okej, jag hade kört på 30mg Stilnoct. Även fast det är korstolerans så är effekterna olika så ska ändå gå att få de nice på Stilnoct även fast man käkar medicin som påverkar varandras tolerans på samma sätt.
Citera
2015-06-25, 22:48
Bannlyst
Idag landade ytterligare 50 Imovane för kanonpris och superkvalitet!
Sen 50 ksalol, dunderbra mot andra ksalol o 50 ikto i karta

100 imovane till snart igen känner, hur bra kan man må egentligen, hela mitt liv är som pånyttfött

GRYMMA!!!!! TRevlig Sommar Alla FBare från Waste
Citera
2015-06-26, 04:43
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Är Zopiklon same shit som Stilnoct eller är det same shit som Imovane?

EDIT: varför googlade jag inte bara?
Såg att det är Imovane. Jag hatar Imovane så djupt man kan komma i mitt hjärta.
På 3 Imovane 7,5mg hösten 2013 så "föll" jag från mitt fönster. Låg nedsövd, hamnade på intensiven osv.
Lovade mig själv att aldrig ta det igen (jag var bz-torsk innan fallet).
Tog 10 mg Zopiklon för kanske en och en halvtimme sen. Såg nu att det är Imovane. Haha. Är så jävla glad.

Jag ser Stilnoct (Zolpidem) som ren skit. De ökar i tillvänjning fort som fan och sen blir effekten kass. Enda "fördelen" är lite roliga hallisar de kan ge men det vill man inte ha om man behöver dem för sömn. Zopiklon är mycket bättre och ger inte i närheten av lika snabb tillvänjning.
Citera
2015-06-26, 06:45
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameplayer
Jag ser Stilnoct (Zolpidem) som ren skit. De ökar i tillvänjning fort som fan och sen blir effekten kass. Enda "fördelen" är lite roliga hallisar de kan ge men det vill man inte ha om man behöver dem för sömn. Zopiklon är mycket bättre och ger inte i närheten av lika snabb tillvänjning.

Håller inte med alls.

Och vadå ökar tillvänjningen? Toleransen menar du? Ja, om du missbrukar dom, men håller du dig till medicinska doser gör dom inte det enligt mig alls om du inte äter precis varje dag och i höga doser.

Jag äter Zolpidem ca 4-5 gånger per vecka, 1-2 10mg/gång och gjort det nu i över 1 år. Blir fortfarande lite mysig på 2 och somnar alltid på 1. Zolpliklon däremot tycker jag tvärtom toleransen ökar fort på plus att man mår skit på dom efter ett tag.
Citera
2015-06-26, 11:48
Vad ligger min tolerans på?
Sommaren 2013 missbrukade jag Imovane och tog varje dag (blev aldrig trött på de, kan det ha ändrats också?), till en början 1 tablett men gick snart upp till 2 tabletter per dag. Så det var ju ett tag sen som jag tog det dagligen.
Citera
2015-06-26, 14:27
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Håller inte med alls.

Och vadå ökar tillvänjningen? Toleransen menar du? Ja, om du missbrukar dom, men håller du dig till medicinska doser gör dom inte det enligt mig alls om du inte äter precis varje dag och i höga doser.

Jag äter Zolpidem ca 4-5 gånger per vecka, 1-2 10mg/gång och gjort det nu i över 1 år. Blir fortfarande lite mysig på 2 och somnar alltid på 1. Zolpliklon däremot tycker jag tvärtom toleransen ökar fort på plus att man mår skit på dom efter ett tag.

Ok, jag är resonlig. Kanske funkar det olika på olika människor. Jag märkte dock viss tillvänjning redan första gången jag använde Zolpidem för sömn. Tvingades öka dosen mot slutet... Imovane funkade dock länge utan problem.
Citera
2015-06-26, 14:38
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Vad ligger min tolerans på?
Sommaren 2013 missbrukade jag Imovane och tog varje dag (blev aldrig trött på de, kan det ha ändrats också?), till en början 1 tablett men gick snart upp till 2 tabletter per dag. Så det var ju ett tag sen som jag tog det dagligen.

noll, förmodligen.

edit: såg ditt förra inlägg. alltså, benzotorsk eller inte, ta bara imovane som en sista utväg för att somna, när du redan ligger i bingen. en tablett, för ett syfte. det är en slippery slope att ta z-analoger i rekreationssyfte
Senast redigerad av jugbandblues 2015-06-26 kl. 14:42.
Citera
2015-06-26, 15:31
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
noll, förmodligen.

edit: såg ditt förra inlägg. alltså, benzotorsk eller inte, ta bara imovane som en sista utväg för att somna, när du redan ligger i bingen. en tablett, för ett syfte. det är en slippery slope att ta z-analoger i rekreationssyfte

Läste du parentesen? Jag kunde flumma på de (när jag missbrukade de alltså, 2013) just för att jag aldrig blev trött av de. Märkte det idag också, jag blir inte trött av Imovane. Stilnoct blir jag trött av. Men återigen, noll alltså?
Citera
2015-06-26, 16:15
Medlem
trueforgoods avatar
Älskar Zolpidem alltså... Har lärt mig bruka dem ansvarsfullt i reakreationellt syfte på ett sätt som gör att toleransen inte ökar. För mig är reaktionellt bruk inte att slänga i sig 7-8-9-10 stycken utan att ta ett par stycken några timmar innan läggdags och det funkar alltid. Kommer in i ett skönt flummode, förlorar inga hämningar utan har full kontroll, somnar fint och vaknar som en prins. Sen håller jag uppe några dagar, eller veckor för den delen om jag så vill. Får heller ingen AT när jag tar uppehåll och har gjort så här till och från i över ett år utan problem. Förhöjer helt klart min livskvalitet

MEN folks. Jag rekommenderar ingen att börja med det däremot av den enkla anledningen att det trots allt inte är många som faktiskt kan göra så här. Dessutom ballar många ur på dom och får för sig både det ena och det andra. Och man vet inte heller i förväg om man har en missbrukspersonlighet eller inte och om man därmed kan hantera det.
Senast redigerad av trueforgood 2015-06-26 kl. 16:20.
Citera
2015-06-26, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Okej, jag hade kört på 30mg Stilnoct. Även fast det är korstolerans så är effekterna olika så ska ändå gå att få de nice på Stilnoct även fast man käkar medicin som påverkar varandras tolerans på samma sätt.

Tog alla: https://www.anony.ws/image/DQ9q
60 st 5 mg tot och drack 8 stark öl.
Sluta med :
https://www.anony.ws/image/DyZ8

Och revbensfraktur, hjärnskakning och axel fraktur.
Akta er för dessa
Senast redigerad av Derileec 2015-06-26 kl. 19:57.
Citera
2015-06-26, 19:58
Medlem
Kan man verkligen somna på imovane blir ju alltid helt vild på dom haha spciellt om man dricker en cider
Citera
2015-06-26, 20:00
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyS1995
Kan man verkligen somna på imovane blir ju alltid helt vild på dom haha spciellt om man dricker en cider

Du kan ju pröva att gå och lägga dig istället för att dricka en cider?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in