2015-06-24, 15:29
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mondaymonday
De är bara o köra på. har själv Stilnoct på recept. 30 mg tagna nu och två öl är i gött mode nu

Skönt att höra, då ska jag beställa in lite mer imozan så jag har över sommaren. Hur länge har du "legat på" dina stilnoct i sträck?
Citera
2015-06-24, 17:11
Medlem
bumbaclot.s avatar
Jag hatar att bli sådär väck som man kan bli när man blandar benso och alkohol och skulle aldrig frivilligt utsätta mig för att bli så skev att jag får feta minnesluckor. Men för någon dag sedan hade jag tagit ca 3mg sub och tre stycken 7.5mg imovane och senare på kvällen tog jag 130mg sobril och när sobrilen slog på blev jag sådär väck som jag inte vill bli, och hade inte en tanke på att jag skulle bli det. Tar för givet att det var blandningen av zopiklon och sobril som gjorde det?

Är van med alla tre substanserna och doserna jag tog då är inte högre än jag brukar ta. Jag har många gånger tidigare blandat sub + sobril och sub + zopiklon utan att öht bli väck, har bara blivit extra skön och lite ''tyngre'' liksom. Men hade aldrig blandat zopiklon och en annan benso tidigare, så därför antar jag/tar för givet att det var den blandningen som gjorde det? Vet inte varför jag frågar, eller ja jo, kan ju vara bra att veta tills nästa gång så jag vet att jag inte ska blanda så igen!
Citera
2015-06-24, 17:59
Bannlyst
Är man helt ren ca 3veckor sen tar 40mg stil och så för mig är det himmel i ca 30 min😉
Citera
2015-06-24, 19:42
Medlem
Har två förpackningar http://www.fass.se/LIF/product?3&use...20011214103474

Dvs 60 st 5 mg Zolpidem

Har druckit 3 stark öl.
Hur m ånga ska man ta för att ha roligt?
Är hemma.
Har 0 tolerans, äter stesolid 40 mg ca nu också.

är 192 cm
väger 98
Citera
2015-06-24, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Jag hatar att bli sådär väck som man kan bli när man blandar benso och alkohol och skulle aldrig frivilligt utsätta mig för att bli så skev att jag får feta minnesluckor. Men för någon dag sedan hade jag tagit ca 3mg sub och tre stycken 7.5mg imovane och senare på kvällen tog jag 130mg sobril och när sobrilen slog på blev jag sådär väck som jag inte vill bli, och hade inte en tanke på att jag skulle bli det. Tar för givet att det var blandningen av zopiklon och sobril som gjorde det?

Är van med alla tre substanserna och doserna jag tog då är inte högre än jag brukar ta. Jag har många gånger tidigare blandat sub + sobril och sub + zopiklon utan att öht bli väck, har bara blivit extra skön och lite ''tyngre'' liksom. Men hade aldrig blandat zopiklon och en annan benso tidigare, så därför antar jag/tar för givet att det var den blandningen som gjorde det? Vet inte varför jag frågar, eller ja jo, kan ju vara bra att veta tills nästa gång så jag vet att jag inte ska blanda så igen!
130 mg Sobril gjorde dig flöddrig,i för sig har du ingen tolerans så kan Imovanen ha gjort dig väck också,blandat med Sobril
Citera
2015-06-24, 21:46
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
Har två förpackningar http://www.fass.se/LIF/product?3&use...20011214103474

Dvs 60 st 5 mg Zolpidem

Har druckit 3 stark öl.
Hur m ånga ska man ta för att ha roligt?
Är hemma.
Har 0 tolerans, äter stesolid 40 mg ca nu också.

är 192 cm
väger 98

Det råder korstolerans mellan benso och z-analoger, så eftersom du käkar Stesolid har du tolerans även på zolpidem. Benso kan dessutom slå ut effekten av z-analoger för många. Men testa 2-3 stycken!
Citera
2015-06-24, 22:06
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
130 mg Sobril gjorde dig flöddrig,i för sig har du ingen tolerans så kan Imovanen ha gjort dig väck också,blandat med Sobril

Nej men det var ju det jag skrev, 130mg sobril är ingen överdrivet stor dos för mig och blir aldrig flöddrig på den dosen annars. Så därför lär det ju varit blandningen med zopiklon som gjorde mig helt monsterskev.
Citera
2015-06-24, 22:12
Är Zopiklon same shit som Stilnoct eller är det same shit som Imovane?

EDIT: varför googlade jag inte bara?
Såg att det är Imovane. Jag hatar Imovane så djupt man kan komma i mitt hjärta.
På 3 Imovane 7,5mg hösten 2013 så "föll" jag från mitt fönster. Låg nedsövd, hamnade på intensiven osv.
Lovade mig själv att aldrig ta det igen (jag var bz-torsk innan fallet).
Tog 10 mg Zopiklon för kanske en och en halvtimme sen. Såg nu att det är Imovane. Haha. Är så jävla glad.
Senast redigerad av Judinna 2015-06-24 kl. 22:17.
Citera
2015-06-25, 00:44
Medlem
För er zolpidem-junkies finns det en ny formulering på marknaden som heter Edluar. Precis som Stilnoct så innehåller den zolpidem, men det är en s.k. sublingualtablett som ska läggas under tungan. Därefter går det direkt ut i blodet. Om någon känner en läkare som kan tänkas skriva ut detta så prova? Skönare än att stoppa upp rektalt - men om biotillgängligheten (mängden som når blodet) är högre om man tar rektalt är jag osäker på. Antar att man kan lägga en vanlig Stilnoct under tungan också. Bara den löser upp sig så sker ju absorption i munhålan ändå.
Citera
2015-06-25, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det råder korstolerans mellan benso och z-analoger, så eftersom du käkar Stesolid har du tolerans även på zolpidem. Benso kan dessutom slå ut effekten av z-analoger för många. Men testa 2-3 stycken!

Tog iaf 2 st somnade bara
Vakna pigg och alert.

Ska ta 7-8 idag och se vad som sker.
https://www.anony.ws/image/DQ9q
Senast redigerad av Derileec 2015-06-25 kl. 05:58.
Citera
2015-06-25, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
Tog iaf 2 st somnade bara
Vakna pigg och alert.

Ska ta 7-8 idag och se vad som sker.
https://www.anony.ws/image/DQ9q

4 st tror jag räcker alltså. Dela dom och sen ner i ett bara. Eller hade du käkat stesolid länge?
Citera
2015-06-25, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
4 st tror jag räcker alltså. Dela dom och sen ner i ett bara. Eller hade du käkat stesolid länge?

dagligen 40-120 mg stesolid ca 2-3 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in