Citat:
Ursprungligen postat av
bumbaclot.
Jag hatar att bli sådär väck som man kan bli när man blandar benso och alkohol och skulle aldrig frivilligt utsätta mig för att bli så skev att jag får feta minnesluckor. Men för någon dag sedan hade jag tagit ca 3mg sub och tre stycken 7.5mg imovane och senare på kvällen tog jag 130mg sobril och när sobrilen slog på blev jag sådär väck som jag inte vill bli, och hade inte en tanke på att jag skulle bli det. Tar för givet att det var blandningen av zopiklon och sobril som gjorde det?
Är van med alla tre substanserna och doserna jag tog då är inte högre än jag brukar ta. Jag har många gånger tidigare blandat sub + sobril och sub + zopiklon utan att öht bli väck, har bara blivit extra skön och lite ''tyngre'' liksom. Men hade aldrig blandat zopiklon och en annan benso tidigare, så därför antar jag/tar för givet att det var den blandningen som gjorde det? Vet inte varför jag frågar, eller ja jo, kan ju vara bra att veta tills nästa gång så jag vet att jag inte ska blanda så igen!
130 mg Sobril gjorde dig flöddrig,i för sig har du ingen tolerans så kan Imovanen ha gjort dig väck också,blandat med Sobril