2012-09-29, 18:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nej det är inte farligt rent fysiskt.
Blåmärken och ev blodvite kan uppstå vid överdosering däremot
Citera
2012-09-29, 18:40
Medlem
ambigues avatar
Jag har precis bytt från imovane till stilnoct, stod inte ut med imovane-smaken i munnen hela dagen efter man tagit skiten.
Är positiv hittills. Men jag tänker att jag inte ska prova med alkohol... tog imovane nån gång med alkohol och jag hade tur som bara däckade har jag insett efter att läst alla historier om imovane i kombo med alkohol..

Eller? Är imovane värre tillsammans med alkohol än stilnoct? Tänker att stilnoct har kortare verkningstid och därför inte är lika illa?
Citera
2012-09-29, 18:44
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Jag har precis bytt från imovane till stilnoct, stod inte ut med imovane-smaken i munnen hela dagen efter man tagit skiten.
Är positiv hittills. Men jag tänker att jag inte ska prova med alkohol... tog imovane nån gång med alkohol och jag hade tur som bara däckade har jag insett efter att läst alla historier om imovane i kombo med alkohol..

Eller? Är imovane värre tillsammans med alkohol än stilnoct? Tänker att stilnoct har kortare verkningstid och därför inte är lika illa?
Stilnoct är värre ihop med alkohol, även utan alkohol.
Citera
2012-09-29, 19:20
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Stilnoct är värre ihop med alkohol, även utan alkohol.

Värre?

Så.. låt oss säga att jag.. ehe, nyss tagit 15mg stesolid, 2 små shottar fireball och druckit grapefrukt..
Om jag slänger i mig 10-15mg stilnoct vad händer?
eller ?
Citera
2012-09-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nej det är inte farligt rent fysiskt.

Käkat 8-10 vallar men känner inget, borde inte vara med 1-4 stillisar förutom att man man bli skev? Menar att det inte är "farligt" fysiskt?
Citera
2012-09-29, 21:23
Medlem
Måste tillägga att vallarna intogs 3 kl 10, 2 vid 13 och 3-4 vid 15:00 men har inget känt något rus bortsett från att "ångesten" dämpades liteeeee. Tog 2 stilnoct för 30 min sen men känner ingenting. Kan man fylla på utan fysiska besvär? Tacksam för snabba svar då jag är rätt nojjig!
Citera
2012-09-29, 22:05
Medlem
gugglianos avatar
Orkar inte kolla, men Stilnoct syns inte på piss va? Så om man håller käften om att man tar dom, då gör dom inte analys och kollar om man tagit fler än ordination?! Kräver förstås att man inte krävs på att visa upp läkemedelsförteckning
Citera
2012-09-29, 22:20
Medlem
ambigues avatar
Vadå, kan dom se hur mycket av vad man har i sig på pissprover?
Isåfall är jag körd ifall min läkare tycker att jag borde bli testad
Citera
2012-09-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Måste tillägga att vallarna intogs 3 kl 10, 2 vid 13 och 3-4 vid 15:00 men har inget känt något rus bortsett från att "ångesten" dämpades liteeeee. Tog 2 stilnoct för 30 min sen men känner ingenting. Kan man fylla på utan fysiska besvär? Tacksam för snabba svar då jag är rätt nojjig!

Ingen med något vettigt att komma med? Snälla...
Citera
2012-09-30, 00:16
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Ingen med något vettigt att komma med? Snälla...

Borde inte vara någon fara så länge du inte är sjuk eller har nedsatt andningsförmåga etc, men 8-10 valium är ganska mycket om man inte har tolerans(om det är 10mgs då)
Citera
2012-09-30, 00:41
Medlem
ambigues avatar
Och jag vill gärna att någon svarar på hur det kommer bli om jag tar stilnoct nu efter ermm.. 20mg, tror jag (tappat räkningen, men har bara 5mgare utskrivna) stesolid och lite sprit.

Kommer jag däcka och få feta minnesluckor eller kan det bli.. roligt?
Citera
2012-09-30, 00:46
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Och jag vill gärna att någon svarar på hur det kommer bli om jag tar stilnoct nu efter ermm.. 20mg, tror jag (tappat räkningen, men har bara 5mgare utskrivna) stesolid och lite sprit.

Kommer jag däcka och få feta minnesluckor eller kan det bli.. roligt?
Med sprit med i bilden kan det bli vad som helst. Rapportera imorrn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in