Mycket bra tabletter både för att sova på och flumma lite på.
Men en rolig grej som många nog inte vet är att för mig så såg jag mycket bättre efter att tagit en tablett.
Jag har ju haft problem med ögonen sedan 02 och är numera blind. Men iaf, fick Zopiklon utskrivet 2007 och det hjälpte ju direkt med sömnproblemen jag haft sedan jag var liten. Som sagt så hade jag problem med synen sedan 2 2002. Märkte att om jag tog en mitt på dagen så kunde jag se mycket bättre. Det var väl så att medicinen dämpade trycket i ögat eller något....
Detta var inte placebo. Jag och mamma testade . Hon var ju med för att helt enkelt kontrollera. Jag körde igång datorspelet "Vietkong" Mycket djungler och sådär. En recension av spelet:
https://www.youtube.com/watch?v=iB-m7taJyGs
Iaf jag började med att köra ett uppdrag, det var bara två el tre fiender i området. Utan Zopiklon så hade jag inte en chans att upptäcka fienden och sköt bara mot buskar osv sedan dog jag. Såg de aldrig. Sedan tog jag en tablett och väntade ca 30 min. Startade sedan samma uppdrag och se där Jag sköt ner alla tre och tog minimal skada. Jag SÅG dom. helt otroligt faktiskt. Hjälpte ju med väldigt mycket i livet och inte bara datorspel. Körde även Soldier of Fortune 2 , ett område med höghus och snipers på balkongerna. Jag kunde inte döda en enda utan Zopiklon. Men efter att tagit en precis som med Vietcong så tog jag ihjäl alla fiender utan problem.
Så ett enormt bra preparat.... Detta visste ni nog inte